;
coinex

آیا ارز دیجیتال ترون هم دچار فاجعه ترا می‌شود؟

استیبل کوین الگوریتمی ترون به مدل هیبریدی تغییر جهت داده است. آیا ارز دیجیتال ترون نیز دچار فاجعه ترا خواهد شد؟

جاستین سان (Justin Sun)، بنیانگذار شبکه ترون در مصاحبه خود با بلومبرگ مدعی شد که استیبل کوین USDD برای جلوگیری از تکرار فاجعه ترا دستخوش تغییرات اساسی خواهد شد. به عقیده جاستین سان، تثبیت سازی استیبل الگوریتمی ترون منجر به افزایش اعتماد سرمایه‌گذاران می‌شود.

ارزش دارایی‌های ارز دیجیتال ترون

صندوق ذخایر ترون که با نسبت وثیقه حداقل 130 درصدی نگه‌داری می‌شود، در حال حاضر شامل 1.37 میلیارد دلار دارایی است. بنیانگذار جنجالی ترون اعتراف کرد که سقوط رمزارز ترا، به سرعت فرآیند ارتقای این رمزارز افزوده است.

آیا ارز دیجیتال ترون هم دچار فاجعه ترا می‌شود؟

بر اساس داده‌های سایت CoinGecko، مجموع عرضه استیبل کوین ترون در حال حاضر 667 میلیون دلار است. پس از انفجار حماسی اکوسیستم 60 میلیارد دلاری ترا در اوایل ماه می، ترون جایگاه سومین بلاک چین بزرگ حوزه غیرمتمرکز (پس از اتریوم و بایننس کوین) را به دست آورد.

بر اساس داده‌های منتشر شده توسط DefiLlama، کل ارزش ذخیره شده ترون به بیش از 6 میلیارد دلار می‌رسد. ارز دیجیتال ترون در حال حاضر Avalanche و Solana را پشت سر گذاشته است.

سقوط ترا منجر به تسریع فرآیند ارتقای ترون شد

احیای اکوسیستم ترون اثر خود را روی قیمت این رمزارز گذاشت. ترون در حال نزدیک شدن به لیست 10 رمزارز بزرگ بازار است. این رمزارز محبوب در حال حاضر 64.72 درصد با بالاترین قیمت تاریخی خود (0.231673 دلار) در سال 2018 فاصله دارد.

به گزارش u.today، سان پس از گزارش The Verge مبنی بر تحت بازجویی قرار گرفتن بنیانگذار ترون توسط ایالات متحده آمریکا، اتهامات مربوط به جرایم مالی را رد کرد. بنیانگذار ترون از رسانه‌ها به دلیل ترویج افترا شکایت می‌کند.

ترون در ماه دسامبر به طور رسمی پایان فعالیت خود در شبکه ترون را اعلام نمود. او قصد دارد سفیر WTO در گرانادا شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره آینده ارز دیجیتال ترون چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر