;
coinex

پوستر فصل چهارم Westworld رونمایی شد؛ یک پوستر متحرک

پوستر فصل چهارم Westworld همچون فصول گذشته مرموز است. با تکراتو همراه شوید و  پوستر متحرک فصل چهارم Westworld را تماشا کنید.

Westworld زمانی چراغ سبز برای تولید گرفت که شبکه HBO دنبال جانشینی برای Game Of Thrones می‌گشت. هر چند Westworld جایگاهی مانند Game Of Thrones پیدا نکرد، اما موفق شد طرفداران خودش را پیدا کند؛ مخصوصا اگر نام جاناتان نولان روی اثر باشد. جاناتان نولان یکی از فیلمنامه‌نویسان درجه یک هالیوودیست. او خالق داستانی‌ست که بعدها توسط برادرش کریستوفر نولان تبدیل به شاهکار Memento شد. همچنین دیگر فیلم مهم نولان، یعنی میان ستاره‌ای نیز به قلم جاناتان نولان است. شاید به همین دلیل، اثری به پیچیدگی Westworld  از جاناتان نولان غیرمنتظره نبود.

جزییات منتشر شده از فصل چهارم Westworld

در جشنواره تلویزیونی ATX چند صحنه از Westworld به نمایش درآمد تا جزئیات جدیدی را در مورد فصل چهارم سریال Westworld تایید کند. یکی از مواردی که در پنل سریال Westworld  فاش شد، این بود که ستاره سریال ایوان ریچل وود نقش شخصیت جدیدی به نام کریستینا را بازی کرده که در شهر نیویورک زندگی می‌‌کند. لیزا جوی (همسر جاناتان نولان)، یکی از خالقان سریال، گفت: «دختری به نام کریستینا وجود دارد که فوق‌العاده است و فقط سعی می‌کند در شهر بزرگ زندگی خود را بسازد.»

پوستر فصل چهارم Westworld

در پنل جشنواره تلویزیونی ATX برای این سریال، تایید شد که جیمز مارسدن، بازیگر نقش تدی، به سریال بازخواهد گشت؛ مارسدن در فصل سوم غایب بود. مارسدن در این باره گفت: «بعضی وقت‌ها باید بری تا برگردی. در این سریال یاد می‌گیری، مرموز صحبت کنی… من از اینکه می‌دانم سرنوشت تدی به کجا ختم می‌شود بسیار خوشحالم.»

جفری رایت، دیگر ستاره سریال Westworld هم قبلا گفته بود: «ما دسامبر گذشته فصل چهار را تمام کردیم. اما دقیقاً مطمئن نیستم که چه زمانی منتشر می‌شود. فصل 4 بیشتر شبیه دنیای Westworld خواهد بود؛ درست همانطور که انتظارش را داشتید.»

پوستر فصل چهارم Westworld نوید چه اتفاقی را می‌دهد؟

در پنل جشنواره تلویزیونی ATX، اولین پوستر فصل چهارم Westworld رسما رونمایی شد. پوستر با شعار «تطبیق پیدا کن یا بمیر» یک دست رباتیک را نشان می‌دهد که جمجمه انسان را نگه داشته و دست رباتیک دیگر، مرواریدی را درون جمجمه انسان می‌گذارد که مگسی روی آن نشسته است. این مروارید حکم همان مغز را برای ربات‌ها دارد. در داخل چشم جمجمه نیز یک شهر انسانی (نه مانند دو فصل اول فضایی مصنوعی) وجود دارد، این تصاویر ظاهراً به دنیایی بالقوه اشاره می‌کنند که میزبانان آن را در اختیار گرفته‌اند و انسان‌ها موش آزمایشگاهی آنها شده‌اند… خودتان آن را در زیر ببینید:

از بازیگران دیگری که همچون فصول گذشته در فصل چهارم Westworld  بازی خواهند کرد؛ می‌توان به تاندیو نیوتن، اد هریس، جفری رایت، تسا تامپسون، لوک همسورث، آرون پل و آنجلا سارافیان اشاره کرد؛ اما فصل چهارم Westworld تازه واردهایی هم دارد؛ بازیگر برنده اسکار آریانا دبوز، آرورا پرینو و دانیل وو فقط چند مورد از لیست بلند بالای بازیگران جدید هستند.

Westworld توسط جاناتان نولان و لیزا جوی ساخته شده است. فصل چهارم این سریال یکشنبه 26 ژوئن (5 تیر) از شبکه HBO پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

منبع: comicbook

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر