;
coinex

انتقال 100 میلیون دلار تتر به صرافی بایننس ؛ نهنگ مرموز دلیل تراکنش خود را توضیح داد

انتقال 100 میلیون دلار تتر به صرافی بایننس نگرانی‌های شدیدی میان کاربران ایجاد کرده است. چه کسی مسئولیت این انتقال را بر عهده دارد؟

درحالی‌که اکثر افراد فعال در حوزه رمزارزها پس از شنیدن خبر انتقال 100 میلیون دلار تتر به صرافی بایننس دچار ترس و نگرانی شدند، نهنگی که این تراکنش را انجام داده بود، دلیل خود را توضیح داد.

جزئیات انتقال 100 میلیون دلار تتر به صرافی بایننس

جاستین سان (Justin Sun) اعلام کرد که مبلغ منتقل شده به منظور تأمین ذخایر استیبل کوین USDD که اخیرا توسط ترون راه‌اندازی شده، مورد استفاده قرار خواهد گرفت. طرح حفاظت از ارزش شبکه ترون مستلزم خرید و فروش دارایی‌های ناپایدار است.

انتقال 100 میلیون دلار تتر به صرافی بایننس ؛ نهنگ مرموز دلیل تراکنش خود را توضیح داد

استیبل کوین USDD برای افرادی که مایل به تأمین نقدینگی این استیبل کوین باشند، بازدهی بالا به ارمغان خواهد آورد. این کار در راستای جذب سرمایه‌گذاری بیشتر انجام شده است.

پس از فاجعه ترا، جاستین سان با انتقادهای شدید از سوی اعضای جامعه کریپتوکارنسی مواجه شد. این انتقادها پس از انتشار خبر ارتباط پشتوانه‌های بی‌ثبات به استیبل کوین UST شدت گرفت.

مشکل اصلی ذخایر بیت کوین و ترون

مشکل اصلی سیستم ذخایر بیت کوین و ترون ماهیت ناپایدار ارزهای دیجیتال است. این ارزها ممکن است 50 درصد از ارزش خود را تنها در چند روز و حتی چند ساعت از دست بدهند. برای حفظ موجودی ذخایر USD می‌بایست سرمایه کمی حفظ شود تا توانایی جذب وثیقه برای آن وجود داشته باشد.

در زمان انتشار این خبر، میزان سرمایه موجود USDD همچنان در 702 ثابت مانده که بدون هیچ مشکلی توسط Tron Reserve DAO پوشش داده می‌شود.

در صورتی که سرمایه ترون از 5 میلیارد دلار فراتر رود، بنیاد ترون می‌بایست وثیقه پشت این استیبل کوین را به منظور جلوگیری از تکرار فاجعه ترا و لونا افزایش دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره انتقال مشکوک 100 میلیون دلار تتر به صرافی بایننس چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر