;
coinex

شکایت برد پیت از آنجلینا جولی ؛ یک دادگاه هالیوودی دیگر

شکایت برد پیت از آنجلینا جولی خبر از دادگاهی دیگر در هالیوود می‌دهد. باید دید سرنوشت این دو بازیگر سرشناس هالیوودی به کجا خواهد کشید.

بعد از پیروزی جانی دپ در دادگاه، ظاهرا دیگر مردان هالیوودی نیز دل و جرأت پیدا کرده‌اند. جدیدترین خبرها از دنیای هالیوود حاکی از آن هستند که برد پیت از همسر سابقش شکایت کرده است؛ اما داستان چیست؟

پیت از همسر سابقش به دلیل فروش سهام او در تاکستان فرانسوی که با هم در سال 2008 خریده بودند، شکایت کرد. پیت مدعی‌ست که تصمیم جولی برای فروش سهم خود به یک الیگارش روسی، او را مجبور به شراکت با «یک غریبه با معاشرت‌ها و نیات مشکوک» کرده است.

جزییات شکایت برد پیت از آنجلینا جولی

این زوج در سال 2008 سهامی را در Chateau Miraval SA، یک شرکت فرانسوی که شامل یک خانه و تاکستان در جنوب فرانسه است، خریداری کردند. جایی که شش سال بعد، جشن عروسی‌شان را نیز همان جا گرفتند.

شکایت برد پیت از آنجلینا جولی

پیت می‌گوید که او و همسر سابقش توافق کردند، سهام خود را بدون اجازه دیگری نفروشند. در اسناد حقوقی به دست آمده توسط خبرگزاری PA، ادعا شده است که جولی بدون اطلاع پیت، سهم خود را به یک تولیدکننده مشروبات الکلی مستقر در لوکزامبورگ که تحت کنترل الیگارش روسی یوری شفلر است فروخته است.

وکلای پیت طی اظهار نظری بیان کردند که تحت مدیریت برد پیت، این تجارت به یک داستان موفقیت بین‌المللی چند میلیون دلاری تبدیل شده است؛ موفقیتی که جولی در آن نقشی نداشته است.

طبق اسنادی که هفته گذشته ارائه شد، جولی با فروش این تاکستان، به دنبال آسیب رساندن به پیت بود. جولی می‌دانست و قصد داشت که شفلر و وابستگانش سعی کنند تجارتی را که پیت ساخته بود کنترل کنند و سرمایه‌گذاری پیت در Miraval را تضعیف کنند.

شفلر از طریق تاکتیک‌های تجاری و انجمن‌های حرفه‌ای مشکوک به شهرت رسیده است» و ارتباط با او «شهرت برند پیت را به خطر می‌اندازد. همه اینها نتیجه مستقیم رفتار غیرقانونی و متخلف جولی است.

جولی با نقض توافق طرفین، به دنبال وادار کردن پیت به شراکت با یک غریبه و بدتر از آن، یک غریبه با معاشرت‌ها و نیات مشکوک بوده است. املاک Miraval در روستای کورنز در جنوب شرقی فرانسه قرار دارد و توسط این زوج به قیمت حدود 25 میلیون یورو (21.3 میلیون پوند) خریداری شد.

گفته می‌شود پیت 60 درصد در قیمت خرید سهم داشته است و جولی 40 درصد باقی مانده را پرداخت کرده است. وکلای پیت خواستار محاکمه توسط هیئت منصفه شده‌اند.

آنجلینا جولی هنوز علناً اظهار نظری نکرده است.

بیشتر بخوانید:

منبع: BBC

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر