;
coinex

بهترین سریال های جنایی کره ای [25 سریال برتر معمایی و پلیسی]

بهترین سریال های جنایی کره ای در ادامه معرفی شده‌اند. اگر شما هم به دنبال بهترین سریال های کره ای جنایی و معمایی برای تماشا هستید در ادامه با تکراتو همراه باشید.

اگر به دیدن فلیم و سریال علاقه دارید پس تاکنون فیلم و سریال کره‌ای نیز مشاهده کرده‌اید. سریال‌های کره‌ای از مهم‌ترین و جذاب‌ترین تولیدات دنیای فیلم و سریال هستند. این فیلم‌ها پس از پایان برای همیشه در خاطر می‌مانند.

سریال‌های ژانر معمایی، جنایی و هیجانی، به داستان گروه‌های مافیایی که درگیر مواد مخدر، جنایت‌ و قانون‌گریزی هستند می‌پردازد. این قبیل سریال‌ها، صحنه‌های تعقیب و گریز را به خوبی به تصویر می‌کشند. سطح خشونت و هیجان آن‌ها به قدری است که موجب علاقه‌ بسیاری از مخاطبان به این سبک شده است. برای اینکه با بهترین سریال های جنایی پلیسی کره ای آشنا شوید در ادامه با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای 2022

بهترین سریال های کره ای 2021

بهترین سریال های جنایی کره ای


انواع مختلفی از سریال‌های کرده‌ای در ایران شناخته شده هستند و مردم با آن‌ها خاطره دارند که می‌توان به افسانه جومونگ، جواهری در قصر و افسانه دونگی اشاره کرد. در ادامه برترین سریال معمایی کره ای معرفی شده‌اند. شما هم می‌توانید از بین سریال‌های معرفی شده بهترین را برای تماشا انتخاب کنید.

در میان تاریکی (Through the Darkness)

بهترین سریال های جنایی کره ای

  • سال انتشار : 2022
  •  کارگردان: Park Bo-ram
  •  بازیگران: Kim Nam Gil – Kim So Jin – Jin Seon Kyu

یکی از جدیدترین سریال های کره‌ ای در میان تاریکی است که به کارگردانی Park Bo-ram ساخته شده است. داستان سریال درباره سونگ ها یونگ است که شخصیت آرام و کاریزماتیک دارد. او یک جرم شناس است که سعی دارد با خواندن ذهن قاتل های سریالی آن ها را به دام بیاندازد.

این سریال بر اساس رمانی با همین نام در سال 2018 توسط کوون ایل یونگ ، اولین پروفایلر کره، بر اساس داستان واقعی نوشته شده است کیم نام گیل نقش سونگ ها یونگ، اولین پروفایلر جنایی کره را دارد، کسیکه درزمانی که کلمه پروفایلر حتی وجود ندارد، تلاش می‌کند به درون قاتلان سریالی نگاه کند و احساسات آن ها را بخواند.

او در تیم تجزیه و تحلیل رفتار جنایی پلیس سیول (سئول) است. اگرچه به نظر می‌رسد او فاقد احساسات است، اما او شخصیتی دارد که بیشتر از دیگران در انسان‌ها عمیق می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های چینی تاریخی

بهترین سریال های کره ای

پنت هاوس 3 (The Penthouse 3: War in Life)

بهترین سریال های جنایی کره ای

  •  سال انتشار: 2021
  • کارگردان Joo Dong Min
  • بازیگران Kim So Yeon – Eugene – Lee Ji Ah

این سریال در ادامه فصل اول و دوم که حول پنت هاوس یک آپارتمان لوکس صد طبقه در گانگنام ، در جریان است. داستان سریال پنت هاوس جنگ در زندگی در مورد خانواده‌های ثروتمندی است که در کاخ هِرا زندگی می‌کنند و فرزندانشان در بنیاد هنری چئونگ‌ها درس می‌خوانند.

شیم سوریون زن زیبا و ثروتمندی است که گذشته دردناکی را پشت سر گذاشته و به همراه  همسر تاجرش جو دان-ته در پنت هاوس کاخ هِرا زندگی می‌کند. سوریون بعدها متوجه می‌شود که جو دان-ته مسائل مهمی را از او مخفی کرده است.

اوه یون‌هی دیگر نقش‌ اصلی‌ سریال کره ای پنت هاوس، مادری تنها است که به همراه دخترش به-رونا در یکی از محله‌های سئول زندگی‌ می‌کند. او باوجود تمام پاپوش‌ها و آزار و اذیت‌هایی که از جانب دیگران نسبت به خودش و رونا می‌بیند تلاش می‌کند تا بهترین زندگی را برای دخترش فراهم کند و او را به اهدافش برساند.

چئون سوجین فرد ثروتمند و مغروری که معروف به سوپرانو است سعی دارد تا بنیاد چئونگ‌های پدرش که از معتبرترین مدارس خصوصی کره جنوبی است را اداره کند. او به طور اتفاقی با اوه یونهی همکلاسی دوران دبیرستانش که خصومتی قدیمی داشتند دیدار می‌کند و ماجراهایی بین آن‌ها بوجود می‌آید.

یک روز معمولی (One Ordinary Day)

بهترین سریال های جنایی کره ای

  • سال انتشار: 2021
  • کارگردان Lee Myung Woo
  • بازیگران Kim Soo Hyun , Cha Seung Won , Lee Seol

یکی از بهترین سریال های جنایی کره ای ، سریال یک روز معمولی بوده که در سال 2021 ساخته شده است. کیم هیون سو (Kim Soo Hyun) یک دانشجوی معمولی است، اما ناگهان مظنون اصلی یک پرونده قتل می‌شود.

زندگی او به گودالی بی انتها فرو می رود. شین جونگ هان (Cha Seung Won) یک وکیل درجه سه است که به سختی موفق به قبولی در آزمون وکالت شده. او هرگز در هیچ کاری عالی نبوده، اما تنها کسی است که سعی می‌کند به کیم هیون سو کمک کند. از زمان ملاقات با کیم هیون سو، شین جونگ هان با یک سیستم حقوقی ظالمانه روبرو می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای مدرسه ای 

بهترین سریال های کره ای نتفلیکس

نقاب (The Veil)

بهترین سریال های جنایی کره ای

  •  سال انتشار: 2021
  • کارگردان: Kim Sung Yong
  • بازیگران: Namgoong Min – Park Ha Sun – Kim Ji Eun

اگر بخواهیم یکی دیگر از بهترین سریال های جنایی کره ای را نام ببریم باید به سریال نقاب اشاره کنیم. در این سریال بازیگران محبوبی همچون Namgoong Min، Park Ha Sun، Kim Ji Eun به ایفای نقش پرداخته‌اند.

اسن سریال روایتگر زندگی هان جی هیوک (Namgoong Min) که بهترین مامور سرویس اطلاعات ملی است. با دلیل برخی اتفاقات هان جی هوک از سرویس اطلاعات ملی ناپدید می‌شود و بعد از یک سال دوباره به این سازمان باز می‌گردد تا فرد خائنی که باعث سقوطش شد را پیدا کند.

راننده تاکسی (Taxi Driver)

بهترین سریال های جنایی کره ای

  • سال انتشار: 2021
  • کارگردان: Park Joon Woo
  • بازیگران: Lee Je Hoon – Esom

داستان سریال درباره کیم دو گی ( Lee Je Hoon ) بوده که فارغ التحصیل آکادمی نیروی دریایی بوده، اما زندگی او وقتی که مادرش توسط یک قاتل زنجیره‌ای به قتل می‌رسد دچار تغییر می‌شود.

بعد از آن او وارد شرکت Rainbow شد و به عنوان راننده تاکسی مشغول به کار می‌شود. او صرفا یک راننده تاکسی معمولی نیست بلکه به کمک متخصص آی تی ، گو یون و کانگ ها نا، یک وکیل پرشور و شوق، از جانب قربانی‌هایی که قانون نتوانسته حق آن‌ها را بگیرد، انتقام می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای کمدی

بهترین سریال های کره ای تاریخی

دانشکده حقوق (Law School)

بهترین سریال های جنایی کره ای

  • سال انتشار: 2021
  • ژانر: درام حقوقی، جنایی

اگر ژانرهای حقوقی و جنایی با رگه‌هایی از طنز و روابط دوستانه را می‌پسندید، تماشای دانشکده حقوق که از بهترین سریال های جنایی کره ای است را از دست ندهید.

داستان این مجموعه تلویزیونی حول محور اتفاقاتی است که در دانشکده حقوق دانشگاه هانکوک رخ می‌دهد. یک روز در دانشکده جسد یکی از اساتید به نام سو بیونگ جو یافت می‌شود.

در ادامه استاد دیگری به نام یانگ به عنوان مظنون‌ اصلی دستگیر می‌شود. پس از آن برخی از دانشجویان تلاش می‌کنند تا پرده از راز مرگ استاد سو بردارند و حقیقت را آشکار کنند.

خوشبختی (Happiness)

بهترین سریال های جنایی کره ای

  • سال انتشار: 2021
  • ژانر: ترسناک، جنایی

سریال خوشبختی از بهترین سریال های جنایی کره ای است که سروصدای بسیاری به پا کرد. بازیگران مطرح کره‌ای پارک هیونگ شیک و هان هیوجو هرکدام پس از وقفه چندین ساله، باری دیگر نام خود را برسر زبان‌ها انداختند.

سریال کره ای خوشبختی در آینده‌ای نچندان دور جایی که بیماری‌های عفونی به یک امر عادی تلقی شده‌اند رخ می‌دهد. داستان سریال Happiness درمورد یک آپارتمان نو ساز است که در آن اقشار مختلف جامعه زندگی می‌کنند و شیوع ناگهانی یک بیماری عجیب غریب و ترسناک همه چیز را بین آن‌ها تغییر می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای عاشقانه

بهترین سریال های لی جونگ سوک

بازی مرکب (Squid Game)

بهترین سریال های جنایی کره ای

  • سال انتشار: 2021
  • ژانر: اکشن، درام، معمایی، هیجان‌انگیز

Squid Game از بهترین سریال های کره ای جنایی و معمایی است که در کره جنوبی احساس متفاوتی نسبت به آن وجود دارد. بازیگران سریال بازی مرکب از بزرگترین ستارگان کره جنوبی هستند، از جمله لی جونگ جائه به عنوان ضدقهرمان، سئونگ گی هون، پدری که ناامیدانه بدهکار است و از یک غریبه کارت ویزیت دریافت می‌کند تا شاید راه حلی معجزه‌آسا به او پیشنهاد شود.

موش (Mouse)

بهترین سریال های جنایی کره ای

  • سال انتشار: 2021
  • کارگردان: کانگ چئول وو

این سریال باتوجه به ایده منحصربفرد فیلم‌نامه‌اش به سرعت توانست محبوبیت قابل توجهی بدست آورد. همچنین موفق شد تا امتیاز 8.7 را از کاربران رسانه IMDb دریافت کند.

داستانی مهیج از نگاهی متفاوت برای بهره‌گیری از بیمران روانی یا مجرمان برای اهداف شوم در سریال کره‌ای و جنایی موش به تصویر کشیده شده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های 2022

بهترین سریال های نتفلیکس 2022

فراتر از شر (Beyond Evil)

فراتر از شر - Beyond Evil

  • سال انتشار: 2021
  • کارگردان: نا یون شیم

سریال فراتر از شر در ژانر هیجان‌انگیز و رازآلود در طبقه فیلم‌های جنایی روایتی بسیار جذاب و پرهیجان از یک قاتل سریالی ماهر و سابقه دار را به تصویر خواهد کشید.

به‌طورکلی در سریال فراتر از شر علاوه بر موضوع جذاب، نگاه عمیق و ریزبینانه در یک پرونده به خوبی هیجان مورد نظر سازندگان را در قالب یک شخصیت نترس را جلوه‌گر کرده است.

اما روایت سریال داستان مردی را بیان می‌کند که به دنبال یک قاتل سریالی درحال بازگشت است. سرنخ‌های پرونده و حوادث در پیش، کشف هویت قاتل را بسیار برای این دو پیچیده کرده است.

نام من (My Name)

بهترین سریال های جنایی کره ای

  • سال انتشار: 2021
  • کارگردان: جین مین کیم

نام من یکی بهترین سریال های جنایی پلیسی کره ای است که بسیار محبوب است. داستان فیلم زندگی دختری را به تصویر می‌کشد که با پوشش و مخفی کردن هویت پلیس خود عضو باند خلافکاران می‌شود تا راز فتل پدرش را پیدا کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ترکی 2022

بهترین سریال های چینی 2022

سورینام (Suriname)

بهترین سریال های جنایی کره ای

  • سال انتشار: 2021
  • ژانر: درام و جنایی
  • کارگردان:‌ جانگ بین‌یون

داستان سریال سورینام براساس داستان واقعی یک مرد کره‌ای است، که در سورینام، کشوری در آمریکای جنوبی، قاچاقچی مواد مخدر می‌شود. در طی این سریال که در سال ۲۰۲۱ تولید شده است، اتفاقاتی که بر سر این مرد آمده است را خواهیم دید.

سورینام یکی از بهترین سریال های جنایی پلیسی کره ای است. در این مطلب بهترین سریال های جنایی کره ای معرفی شده‌اند. سریال‌هایی که همگی محبوب هستند و مخاطبانی بسیار دارند. اگر به دیدن فیلم و سریال علاقه دارید پس از دیدن این فیلم‌ها نیز غافل نشوید.

گل شیطان (The Flower Of Evil)

بهترین سریال های جنایی کره ای

  • سال انتشار: 2020
  • کارگردان: چول-گیو کیم

سریال گل شیطان از بهترین سریال های جنایی کره ای است. داستان این سریال زندگی مجرم سابقی را نشان می‌دهد که هویتش را تغییر داده و زندگی جدیدی را آغاز کرده است.

این مرد با زنی کارآگاه ازدواج کرده است. رفته، رفته همسرش به کشف راز او نزدیک خواهد شد! چالش ذهنی که آرام در ذهن مخاطب همزمان با همسر این مرد گسترش پیدا خواهد کرد، درکنار رابطه عاطفی که زیبا به نمایش درآمده، از دیگرا دلایل موفقیت درام این سریال است.

بیشتر بخوانید:

بهترین مینی سریال های 2022

بهترین سریال های مشابه see

آلیس در سرزمین مرزی (Alice in Borderland)

بهترین سریال های جنایی کره ای

  • سال انتشار: 2020
  • کارگردان: شینسوکه ساتو

سریال کره ای آلیس در سرزمین مرزی در ژانر فانتزی، رازآلود، هیجان‌انگیز و اکشن است که داستان آن زندگی مجرمانی را نشان می‌دهد که بی‌کار هستند یا حوصله‌اشان سر رفته است از همین رو وارد رقابتی برای بقا در دنیایی موازی خواهند شد!

پیشخوان عجیب و غریب (The Uncanny Counter)

بهترین سریال های جنایی کره ای

  • سال انتشار: 2020
  • کارگردان: سون دونگ یو

یکی دیگر از برترین سریال معمایی کره ای سریال پیشخوان عجیب و غریب است. داستان جذاب و هیجانی سریال پیشخوان عجیب و غریب زمانی اتفاق می‌افتد که کارکنان یک فروشگاه نودل با مهارت‌ و استعداهای فراطبیعی، به طور دائم با نیروهای تاریکی (شیاطین) و شکارچیان نور یا روز در چالش خواهند بود. اما این همه ماجرا نیست.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های تاریخی

بهترین سریال های سیتکام

خانه شیرین (Sweet Home)

بهترین سریال های جنایی کره ای

  • سال انتشار: 2020
  • کارگردان: یانگ وو جانگ

موضوع ترسناک و مهیج سریال کره ای خانه شیرین با روایت زندگی پسری که خانواده‌اش را از دست داده و باید تنها زندگی کند آغاز خواهد شد.

او در حادثه‌ای بسیار وحشتناک خانواده‌اش را از دست داده و همین موضوع سرنوشت او را تغییر خواهد داد. اما او کلید نجات بشریت از چنگال هیولاهای ترسناک خواهد بود. اگر خودش تسخیر شود چه خواهد شد؟ چالش او تنها شیاطین نیستند؛ او باید با زمان نیز مبارزه کند!

کارآگاه خوب (The Good Detective)

بهترین سریال های جنایی کره ای

  • سال انتشار: 2020
  • ژانر: درام،‌ جنایی و کارآگاهی
  • کارگردان:‌ جو نام‌گوک

سریال کارآگاه خوب نیز یکی از محبوب‌ترین‌هاست. در داستان این سریال کانگ دو چانگ کارآگاهی با هجده سال سابقه است که در اینچئون متولد شده است. او پرونده‌های مختلف را با استفاده از تجربیات و روابط خود با دیگران، استدلال و کنار هم قرار دادن موقعیت‌ها حل می‌کند.

اوه جی هیوک نیز یک کارآگاه نخبه است. او ۹ سال سابقه کار دارد. برخلاف کانگ دو چانگ، او با استفاده از شواهد و بینش در مورد روان جنایتکار، موارد را بررسی می‌کند.

به دلیل ضربه ای که در دوران کودکی به او وارد شده است، احساساتش را به اشتراک نمی‌گذارد. او به لطف عموی ثروتمندش و میراثی که به جای گذاشته است، ثروت زیادی دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های اکشن

بهترین سریال های ابرقهرمانی

ولگرد (Vagabond)

بهترین سریال های جنایی کره ای

  • سال انتشار: 2019
  • کارگردان: یو این سیک

یکی از بهترین سریال های جنایی کره ای ولگرد است. داستان مهیج و رازآلود سریال زندگی یک مرد معمولی را نشان می‌دهد که ناخواسته در مرکز یک پرونده رسوایی بزرگ فساد قرار می‌گیرد.

بازیگران آن لی سونگ گی در نقش چا دال گرون، بائ سوزی در نقش برو هاه ری و جونگ هی مون، کادر ایفای نقش فیلم ولگرد را تکمیل کرده‌اند.

غریبه‌هایی از جهنم (Hell Is Other People)

غریبه‌هایی از جهنم - Hell Is Other People

  • سال انتشار: 2019
  • کارگردان: چانگ هی لی

سریال ترسناک و جنایی کره‌ای غریبه‌هایی از جهنم داستانی بسیار جذاب و مهیج دارد.  این سریال زندگی مردی نویسنده که علاقه‌مند به روایات جنایی و ترسناک است را به تصویر می‌کشد.

این مرد در ساختمانی ساکن خواهد شد که همسایه‌های او را غریبه‌های از جهنم و سایه‌ها تشکیل داده‌اند. این سریال یکی از بهترین سریال های جنایی کره ای است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های خارجی

ترتیب تماشای سریال های مارول

غریبه ـ جنگل مخفی ( Stranger Secret – Forest)

بهترین سریال های جنایی کره ای

  • سال انتشار: ۲۰۱۷
  • ژانر: جنایی، درام، مهیج

کارآگاهی که به نور حساسیت دارد، طی عمل جراحی برای رفع این مشکل، حس همدردی و مهارت‌های اجتماعی خود را هم از دست می‌دهد.

او در مسیر یافتن معمای پروندۀ قاتلی سریالی قرار می‌گیرد و در این مسیر دستیاری هم او را همراهی می‌کند. هرچه این دو در مسیر کشف روابط و معماهای قتل‌های زنجیره‌ای بیشتر پیش می‌روند، به فسادی سازمان‌یافته در دولت و ارتباطش با شرکتی بزرگ پِی می‌برند.

تونل – Tunnel

بهترین سریال های جنایی کره ای
بهترین سریال های جنایی کره ای
  • سال انتشار: ۲۰۱۷
  • ژانر: جنایی و معمایی
  • کارگردان:‌ شین یونگ‌هی

در سال ۱۹۸۶، پارک گوانگ‌هو به عنوان کارآگاه موفق کار می‌کند. با این حال، هنگامی که او در یک پرونده قتل سریالی پیش قدم می‌شود و هنگامی که از یک تونل عبور می‌کند و در حال تعقیب مجرم است، زندگی او تغییر می‌کند.

او ۳۰ سال به آینده سفر می‌کند، یعنی به سال ۲۰۱۶، جایی که با شریک جدیدی به نام کیم سئون‌جائه، کارآگاهی نخبه و غیر عادی، که توانایی بالایی در تحقیق دارد، آشنا می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های علمی تخیلی نتفلیکس

بهترین سریال های کمدی خارجی

فوق برنامه (Extracurricular)

بهترین سریال های جنایی کره ای
بهترین سریال های جنایی کره ای
  • سال انتشار: ۲۰۱۷
  • ژانر: درام جنایی
  • کارگردان:‌ کیم جین‌مین

برترین سریال معمایی کره ای که می‌توان معرفی کرد، فوق برنامه است. اوه جی‌سو دانش‌آموز برتر کلاس است. او جدا از پدرش زندگی می‌کند، به همین دلیل برای کسب درآمد، یک تجارت غیرقانونی را اداره می‌کند.

بای گیو‌ری نیز از خانواده‌ای ثروتمند است. او تحت فشار والدینش است، زیرا از او می‌خواهند که مشاغل خانوادگی را در دست بگیرد. وقتی گیووری راز جی‌سو را می‌فهمد، جی‌سو چاره‌ای ندارد جز اینکه او را نیز وارد کار کند.

همه چیز خوب پیش می‌رود تا اینکه سئو مین‌هی، یکی از همکلاسی‌های آن‌ها که در این حرفه نیز فعالیت می‌کند، توسط پلیس دستگیر می‌شود.

شریک مشکوک (Suspicious Partner)

بهترین سریال های جنایی کره ای
بهترین سریال های جنایی کره ای
  • سال انتشار: 2017
  • ژانر: جنایی
  • کارگردان:‌ پارک سون‌هوو

این سریال درباره نو جی‌ووک، یک دادستان و یون بونگ‌هی، یک کارآموز دادستانی و نحوه همکاری آن‌ها بر یک پرونده اسرارآمیز در مورد یک قاتل حیله‌گر روانی است. آن‌ها متوجه می‌شوند که توسط گذشته خود به هم مرتبط هستند. یک قاتل فراموشکار می‌تواند موردی بسیار خطرناک باشد.

نوه جی‌ووک دادستانی است که با توجه به شرایط، شغل خود را تغییر می‌دهد و به یک وکیل خصوصی تبدیل می‌شود. یون بونگ‌هی نیز زمانی که جی‌ووک دادستان بود، نزد او به کارآموزی می‌پرداخت.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ومپایری جهان

بهترین سریال های پلیسی جنایی جهان

سیگنال (Signal)

بهترین سریال های جنایی کره ای
بهترین سریال های جنایی کره ای
  • سال انتشار: ۲۰۱۶
  • ژانر: فانتزی، درام و جنایی
  • کارگردان:‌ کیم وون‌سئوک

سیگنال یکی از بهترین سریال های جنایی کره ای است. این سریال از حوادث جنایی واقعی در کره الهام گرفته  از جمله قتل‌های سریالی هواسونگ. یک واکی تاکی به کارآگاهی در سال ۱۹۸۹ اجازه می‌دهد تا با یک مورد سرد از سال ۲۰۱۵ ارتباط برقرار کند. این دو با قدرت پیش‌بینی و آینده‌نگری، نه تنها جنایات را حل می‌کنند، بلکه از وقوع آن‌ها جلوگیری می‌کنند.

پسران بد (Bad Guys)

بهترین سریال های جنایی کره ای

  • سال انتشار: ۲۰۱۴
  • ژانر: اکشن، جنایی و معمایی
  • کارگردان:‌ کیم جونگ‌مین

پسران بد از بهترین سریال های کره ای جنایی و معمایی است که با بازی پارک هه جین و کیم سانگ جونگ در 11 قسمت 60 دقیقه‌ای به نویسندگی هان جونگ هون و کارگردانی کیم جونگ مین در سال 2014 برای شبکه OCN تهیه و تولید شده است.

داستان این فیلم اکشن و جنایی از آنجایی شروع می‌شود که یک اتوبوس که حاوی زندانیان خطرناکی است فراری داده می‌شود، اکنون گروهی از پلیس‌های باتجربه وظیفه دارند تا این زندانیان را پیدا کرده و به زندان برگردانند.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص بهترین سریال های جنایی کره ای چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (26 نظر)

    بیخیال انتظار داشتم بیشتر از یکی دوتا ، کیدرامای درس حسابی معرفی کنین . نصف این سریالا هنوز دارن تو کلیشه های سه دهه پیش دست پا میزنن . اگه سریالی در راستای محتوا ی سریال بدترین شیطان که واقعا تو ژانر جاسوسی جنایی کره بهترینه سراغ دارین ممنون میشم معرفی کنین

    پاسخ

    سریال ما همه مرده ایم رو پیشنهاد میکنم ببینید 👌

    پاسخ

    سریال تماشاگر خیلی عالیه،اگر کسی دیده مثل این سریال چه سریالی رو پیشنهاد میدید!؟

    پاسخ

    سریالی که به اسم موش منتشر کردین در اصل “خانه شیرین” هستش
    “موش” یکی دیگه ست

    پاسخ

    Extracurricular واقعا مسخرست.اصلا ارزش دیدن نداره

    پاسخ

    سلام من که بقیش رو ندیدم اما این چند سریال رو دیدم اکویید گیم ، گل شیطانی ، نام من، راننده تاکسی و همشون عالی بودن و بزن بزن داشتن من که دوست داشتم شما هم ببینید

    پاسخ

    سلام
    توضیحات مربوط به سریال ها، خیلی کوتاه و مزخرف بودند ، مگه میشه درمورد یک سریال
    مثلاً 50 قسمتی ، 3-4 خط توضیح بنویسی اونم 2 خط ازش ، تکرار حرفای بیخود باشه…..!!؟
    پس
    یا این‌کاره نیستی…!!
    یا فقط متن رو کپی پیس کردی و خودت ، چون اونا رو ندیدی..!!
    هیچی نداشتی که به متن اضافه کنی ؟
    انتظار انتشار نظرم رو ندارم…!
    بلکه
    انتظار جواب دارم… !؟

    ممنون

    پاسخ

    اقای محترم الان شما توقع داری که کل سریال برات بریزه رو خط اونوقت بازم برات جالبه که ببینیش

    پاسخ

    عکسی که برای موش گذاشتید غلطه اون عکس برای خانه شیرین هست

    پاسخ

    سلام . سریال پسر روانسنج رو بهتون پیشنهاد میکنم

    پاسخ

    سلام، سریال سلام هیولا هم خیلی خوبه!

    پاسخ

    سریالای صدا .بیدار هم واقعا فوق العادن

    پاسخ

    نام من ،راننده تاکسی ، دختر کمد قفلی …به این میگن اکشن😊

    پاسخ

    سلام من که بقیش رو ندیدم اما این چند سریال رو دیدم اکویید گیم ، گل شیطانی ، نام من، راننده تاکسی و همشون عالی بودن و بزن بزن داشتن من که دوست داشتم شما هم ببینید

    پاسخ

    سریال موش-پادشاه خوکها عالی هستن

    پاسخ

    شکارچی شهر نسبت به اینا واقعا اکشن ضعیفی بود

    پاسخ

    Beyond evil واقعا عالی بود

    پاسخ

    عکسی که برای سریال موش گذاشتین مال سوییت هوم هستش

    پاسخ

    سلام کسی سریال کره ای با مشخصات داره؟ معمایی یا پلیسی یا نظامی ولی داری تم عاشقانه نسبتا خوب مثل ولگرد یا از نسل خورشید یا وقتی تو خواب بودی یا crash landing on you

    پاسخ

    سلام کسی سریال کره ای با مشخصات داره؟
    معمایی یا پلیسی یا نظامی ولی داری تم عاشقانه نسبتا خوب
    مثل ولگرد یا از نسل خورشید یا وقتی تو خواب بودی

    پاسخ

    پلیس های تازه کار،همونجور ک از اسمش مشخصه پلیسیه و دوتا کاپل کیوتم داره که شاید خوشت بیاد

    پاسخ

    سقوط بر روی تو ، حتمااااا ببین

    پاسخ

    نظامی:دادستان نظامی دوبرمن بشدت پیشنهااااااد میشووووود

    پاسخ

    شکارچی شهر خانه شیرین نام من فراتر شر گل شیطان شادی شدید پیشنهادی

    پاسخ

    شکارچی شهر رفت تو… استغفرالله

    پاسخ

    سلام ببخشید ولی سریال Alice in Borderland کره ای نیست و ژاپن اون رو ساخته.

    پاسخ