;
coinex

تماشا کنید: اولین تریلر Black Adam با بازی دواین جانسون منتشر شد

اولین تریلر Black Adam با بازی دواین جانسون منتشر شد. بلک آدام یکی از فیلم‌هایی است که طرفداران زیادی انتظارش را می‌کشند.

دی سی در گذشته چند پیش نمایش پنهانی از فیلم ابرقهرمانی جدید Black Adam را به طرفداران ارائه کرده بود؛ اما بالاخره اولین تریلر کامل فیلم Black Adam منتشر شد. در تریلر جدید، دواین جانسون را به همراه پیرس برازنان در نقش دکتر فیت و آلدیس هاج در نقش هاکمن می‌بینیم.

در کمیک‌های گذشته، بلک آدام یکی از آنتاگونیست‌های (شخصیت منفی) اصلی کمیک‌های Shazam بوده است؛ اما به نظر نمی‌رسد که در این فیلم، او یک شرور تمام عیار باشد. در عوض، فیلم او را به عنوان یک ضدقهرمان معرفی می‌کند؛ کسی که توانایی کشتن آدم‌ها را دارد.

اولین تریلر Black Adam چه اطلاعاتی از داستان فیلم به ما می‌دهد؟

Black Adam همچون Shazam از جهان اساطیری و کهن آمده است. در تریلر می‌بینیم که گروهی محقق و باستان شناس او را از مقبره‌اش بیرون می‌کشند. همچنین در تریلر اشاره‌ای به گذشته‌اش شده است؛ اما نشان نمی‌دهد، چرا همه به دنبال کشتن او بوده‌اند یا اینکه چرا Black Adam به دنبال کشتن و یا منفجر کردن هواپیماهاست. نکته دیگر اینکه ظاهرا Black Adam به لحاظ توانایی مانند سوپرمن است.

اولین تریلر Black Adam

از دیگر بازیگران فیلم Black Adam می‌توان به سارا شاهی در نقش آدریانانا توماز، نوآ سنتینئو در نقش اتم‌شکن و کوئینتسا سویندل در نقش Cyclone اشاره کرد.

فیلم Black Adam به کارگردانی کالت سرا اسپانیایی (The Shallows) ساخته شده است. نکته جالب توجه، حضور نویسنده‌ای ایرانی در جمع فیلمنامه‌نویسان این فیلم است. سهراب انوشیروانی که تجربه نویسندگی فیلم The Moritanian را در کارنامه خود دارد، به همراه آدام زیتکل و روری هاینس تیم نویسندگی فیلم Black Adam را تشکیل می‌دهند.

باید دید، کمپانی وارنر و DC چه برنامه‌ای برای این شخصیت در نظر گرفته‌اند. آیا Black Adam به حضور در جهان Shazam خلاصه می‌شود یا اینکه در فیلم‌های دیگر DC حضور خواهد داشت. فیلم Black Adam در تاریخ 21 اکتبر (29 مهر) در سینماهای سراسر جهان اکران خواهد شد.

اولین تریلر Black Adam در تکراتو تماشا کنید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره اولین تریلر Black Adam چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: polygon

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر