;
coinex

توکن جدید لونا به پایین‌ترین قیمت تاریخی خود رسید!

توکن جدید لونا تنها پس از گذشت دو هفته از زمان راه‌اندازی، بیش از 80 درصد ریزش قیمت را تجربه کرد. کاربران، توکن‌های لونا 2.0 را پس از دریافت ایرداپ به فروش رساندند.

داده‌های سایت CoinMarketCap نشان‌ می‌دهد که قیمت توکن جدید لونا به پایین‌ترین قیمت تاریخی خود یعنی 3.3 رسیده است. این توکن بومی جدید در 24 ساعت گذشته با کاهش قیمتی 20 درصدی مواجه شده است.

شکست توکن جدید لونا

دو کووان بنیانگذار اکوسیستم ترا، بار دیگر با شکست توکن جدید لونا توییتر خود را به حالت خصوصی درآورد. لونا 2.0 که در ماه می راه‌اندازی شد، در روز رونمایی با فشار فروش بسیار سنگینی مواجه شد و بیش از 80 درصد از ارزش خود را از دست داد. قیمت این رمزارز با 80 درصد ریزش به 4 دلار رسید.

توکن جدید لونا به پایین‌ترین قیمت تاریخی خود رسید!

لونا 2.0 پس از لیست شدن در صرافی بایننس بخشی از این ریزش را جبران کرده و به 12 دلار رسید. در حال حاضر لونا 2.0 حدود 81 درصد با اوج قیمتی خود فاصله دارد. از این پروژه نیز همانند لونا، به عنوان یک شکست یاد خواهد شد.

توکن لونا 2.0 پس از فاجعه ترا و برای جبران خسارات هولدرهای رمزرازهای ترا و لونا راه‌اندازی شد. اکثر هولدرها پس از دریافت توکن‌های جدید به صورت ایردراپ قصد فروش آن را داشتند. توکن Terra Classic نیز دچار ریزش 15 درصدی شده و در حال حاضر با قیمت 0.00006 معامله می‌شود.

استیبل کوین الگوریتمی شکست خورده TerraClassicUSD یا همان USTC منجر به سقوط کل اکوسیستم ترا شد. قیمت این رمزارز در حال حاضر چند پنی بیشتر نیست. در حال حاضر تنها افرادی که حاضر به ریسک سرمایه و خرید در قیمت‌های پایین به امید سودهای نجومی هستند، توکن‌های لونا 2.0 خود را نگه داشتند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره توکن جدید لونا چیست؟ آیا امیدی به احیای اکوسیستم ترا وجود دارد؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر