;
coinex

پوستر و تریلر جدید سریال لایواکشن Resident Evil را ببینید

تریلر جدید سریال لایواکشن Resident Evil توسط نتفلیکس پخش شد. نتفلیکس امیدوار است با سریال Resident Evil به روزهای خوبش بازگردد.

نتفلیکس در رویداد Geeked خود تریلر جدید لایواکشن Resident Evil  را به نمایش گذاشت. این سریال افتباسی‌ست از مجموعه بازی‌های Resident Evil که توسط کمپانی بازیسازی CAPCOM ساخته شده است.

برانون هیوز کارگردانی سریال را بر عهده دارد و اندرو داب فیلمنامه را می‌نویسد. هنگامی که نتفلیکس برای اولین بار این سریال را در آگوست 2020 معرفی کرد، تصویری از فیلمنامه قسمت اول، «به شهر راکون جدید خوش آمدید» از این مجموعه هشت قسمتی منتشر کرد.

هیوز و داب با مری لی ساتن و رابرت کولزر و الیور بربن تهیه‌کنندگان اجرایی سریال هستند. در این سریال، لنس ردیک، الا بالینسکا، تامارا اسمارت، سینا آگودونگ، آدلین رودولف و پائولا نونز به ایفای نقش پرداخته‌اند. لنس ردیک نقش آلبرت وسکر را بازی خواهد کرد.

تریلر جدید سریال لایواکشن Resident Evil خط داستانی را فاش کرد

هالیوود ریپورتر، داستان سریال Resident Evil را این‌گونه توصیف کرد: سریال نتفلیکس داستان جدید خود را در دو خط زمانی روایت خواهد کرد. در مرحله اول، خواهران 14 ساله جید و بیلی وسکر به شهر راکون جدید منتقل می‌شوند. یک شهر تولیدی و شرکتی که در دوران نوجوانی به اجبار در آن ساکن شده‌اند.

تریلر جدید سریال لایواکشن Resident Evil

هرچه زمان بیشتری را در آنجا می‌گذرانند، بیشتر متوجه می‌شوند که شهر بیش از چیزی است که به نظر می‌رسد و پدرشان ممکن است اسرار تاریکی را پنهان کند. رازهایی که می‌توانند دنیا را نابود کنند. در مرحله دوم، بیش از یک دهه بعد، کمتر از 15 میلیون نفر روی زمین باقی مانده‌اند و بیش از 6 میلیارد هیولا (افراد و حیوانات آلوده به ویروسT ) روی زمین وجود دارند. جید که اکنون 30 ساله است، برای زنده ماندن در این دنیای جدید تلاش می‌کند؛ در حالی‌که رازهای گذشته او (در مورد خواهرش، پدرش و خودش) همچنان او را آزار می‌دهد.

سریال Resident Evil در تاریخ 14 جولای (23 تیر) از نتفلیکس پخش می‌شود. در ادامه، تریلر جدید سریال لایواکشن Resident Evil را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید:

منبع: animenewsnetwork

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر