;
coinex

نخستین تیزر سریال ترسناک 1899 نتفلیکس منتشر شد

نخستین تیزر سریال ترسناک 1899 نوید داستانی ترسناک و البته معمایی با چاشنی اروپایی می‌دهد. این سریال جدیدترین اثر خالقان Dark است.

پس از موفقیت سریال آلمانی Dark، حال خالقان این سریال با همکاری نتفلیکس سریال جدیدی را ساخته‌اند. نتفلیکس اولین تیزر سریال آلمانی جدیدش، 1899 را منتشر کرد. اما داستان 1899 چیست؟

داستان حول محور گروهی از مهاجران اروپایی است که در مسیر نیویورک با یک کشتی در وسط اقیانوس با یکدیگر روبرو می‌شوند؛ و این آغاز کابوس آنهاست. نخستین تیزر سریال ترسناک 1899 نشان می‌دهد که طرفداران Dark با داستانی مملو از رمز و راز، افراد مرموز، تاریخ‌های مهم و فیلمبرداری با تم تاریک روبرو خواهند شد.

در نخستین تیزر سریال ترسناک 1899 چه چیزهایی دیده می‌شود؟

تیزر نشان می‌دهد که سریال 1899 شامل بازیگران بزرگ، سناریوهای پیچیده، طراحی لباس‌های چشمگیر و جلوه‌های ویژه جاه طلبانه است. سازندگان سریال، فریز و بو اودار، در مصاحبه با ددلاین درباره سریال جدیدشان، فاش کردند که در سریال 1899 سفر در زمان وجود نخواهد داشت. آنها همچنین فاش کردند که بیشتر بخش‌های این سریال، درباره پی بردن به رمز و راز هر شخصیت است: «همه مسافران کشتی با رازهایی سفر می‌کنند که نمی‌خواهند فاش شوند. همه چیز مثل پازل است.»

نخستین تیزر سریال ترسناک 1899

سریال 1899 قرار است یک سریال چندزبانه باشد. طبق چهره‌هایی که در نخستین تیزر سریال ترسناک 1899 دیده می‌شوند، آنتون لسر (بازی تاج و تخت)، الکساندر ویلوم (چرخ زمان)، آنئورین بارنارد (دانکرک)، لوکاس لینگگارد تونسن (باران)، ماتیلد اولیویه (ارباب)، میگل برناردو (الیت)، کلارا روزاگر (موربیوس)، ریچارد هوپ (برادچرچ)، و جوناس بلوکه (ال) در این سریال ایفای نقش خواهند کرد.

نتفلیکس هنوز تاریخ انتشار فصل اول سریال 1899 را اعلام نکرده است. با تکراتو نخستین تیزر سریال ترسناک 1899 را تماشا کنید و نظرات خود را برای ما بفرستید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره نخستین تیزر سریال ترسناک 1899 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: collider

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر