;
coinex

اجمل حقیقی کیست و چرا طالبان او را بازداشت کرده است؟

طالبان، اجمل حقیقی را به جرم توهین به مقدسات بازداشت کرد. این مدل و یوتیوبر افغانستانی در یک اعتراف اجباری اعلام کرد از سمت جمهوریت حمایت شده است.

طالبان، ویدیوی اعتراف اجمل حقیقی را منتشر کرد که در آن به نظر می‌رسد، در حال روخوانی از روی متن است. در ویدیویی که دیروز از سوی استخبارات طالبان منتشر شده، اجمل و سه همکارش اعتراف می‌کنند که به مقدسات دین توهبن کرده‌اند و اعتراضی به حکم صادره از سوی سران حکومت ندارند.

جمهویت، حامی اجمل حقیقی برای ترویج فحشا

این یوتیوبر افغان در طی اعتراف خود گفت از سوی جمهوریت برای توهین به مقدسات، ترویج فحشا و فرهنگ بیگانه حمایت می‌شده است. او همچنین در اعتراف اجباری خود اعلام کرد از فردی به نام غلام سخی برای رونق ویدیوهای یوتیوبش استفاده می‌کرده است. غلام سخی که سابقه بیماری روانی نیز دارد، پیشتر در ویدیویی آیاتی از قرآن را به شکلی آهنگین و موزون خواند. این ویدیو در رسانه‌ی یوتیوب توسط اجمل حقیقی منتشر شد و واکنش‌های تندی را در بر داشت.

جمهویت حامی اجمل حقیقی برای ترویج فحشا

طالبان در ویدیویی که از اعتراف اجباری حقیقی و سه  تن دیگر انتشار داد، به آن‌ها یونیفرم زندانیان را پوشاند و از آنها خواست تا هر آنچه بر روی کاغذ نوشته شده‌ است را تایید کنند. در این اعتراف اجباری اجمل علاوه بر اعتراف به ترویج فحشا و توهین به دین مبین اسلام، طلب عفو می‌کند و می‌گوید هر حکمی که برای جزایش صادر شود را می‌پذیرد.

به نظر می‌رسد اجمل حقیقی پیش از بازداشت احساس خطر کرده است، زیرا با انتشار یک ویدیو، از علمای دینی و مردم عذرخواهی کرد.

.

نظرشما درباره دستگیری اجمل حقیقی توسط دولت طالبان چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    جمهوریت از کجا شد این آدم اگر احمق نمی بود چطور در زمان حکومت طالب دست به همچو کار های پر ریسک را بزند
    باین حماقت که انجام داده می توانست سر از تن اش جدا شوداما به دلیل معذرت خواهی اش ممکن بخشیده شود

    پاسخ