;
coinex

فیلم نقره داغ ؛ اکبر عبدی باز هم با گریم زنانه جلوی دوربین رفت

گریم زنانه اکبر عبدی در فیلم نقره داغ خبرساز شد. این بازیگر برای چهارمین بار با گریم زنانه روی پرده سینماهای سراسر کشور حاضر می‌شود. فیلم نقره داغ به کارگردانی محسن آقاخان از 18 خرداد اکران می‌گردد.

اکبر عبدی هنرمند و بازیگر نام آشنا، استعداد و توانایی خود را در نقش‌های مختلفی اثبات کرده است. او که در رزومه‌ی کاری خود ایفای نقش زنانه را دارد، این باز نیز در فیلم نقره داغ به کارگردانی محسن آقاخان با گریم زنانه جلوی دوربین حاضر می‌شود. اکبر عبدی پیش از این در فیلم‌های سینمایی موفقی مانند آدم برفی به کارگردانی داوود میرباقری، خواب‌ زده‌ها به کارگردانی فریدون جیرانی و خوابم میاد به کارگردانی رضا عطاران، در نقش زن ایفای نقش کرده‌ بود.

گریم زنانه اکبر عبدی در فیلم نقره داغ

فیلم سینمایی نقره‌ داغ که در سال 1399 فیلم برداری شد، قرار بود با عنوان جنس لطیف اکران شود. حالا امروز در 18 خرداد این فیلم سینمایی اجتماعی_کمدی با بازی بی‌نظیر جمعی از هنرمندان و گریم زنانه اکبر عبدی اکران خواهد شد. در سینمای پیش از انقلاب، فیلمی با این عنوان به کارگردانی ایرج قادری اکران شده بود. به نظر می‌رسد داستان این دو فیلم شباهتی به هم نداشته باشد.

گریم زنانه اکبر عبدی در فیلم نقره داغ خبرساز شد.

داستان این فیلم هم‌دستی اکبر عبدی با همبازی خود، یعنی دخترش المیرا عبدی را نمایش می‌دهد که برای تصاحب ثروت یک پیرمرد نقشه می‌کشند. به نظر می‌رسد این فیلم سینمایی کمدی در گیشه بسیار موفق باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص گریم زنانه اکبر عبدی چیست؟ آیا اکبر عبدی در ایفای نقش زنانه موفق است؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر