;
coinex

229 میلیون توکن شیبا سوزانده شد

از دیروز تا به حال 229 میلیون توکن شیبا شیبا سوزانده شده است. پس از این رویداد میزان سوزاندن این توکن تا حدود زیادی کاهش پیدا کرد. با ما همراه باشید.

طبق گزارش‌ اکانت توییتری Shibburn، بیش از 229 میلیون توکن شیبا از صبح دیروز تاکنون سوزانده شده است. پلتفرم Shibburn با کمک سایر شرکت‌کنندگان مسئولیت این عملیات را بر عهده گرفتند.

بیشتر بخوانید: شیبا اینو در سال 2022 ؛ پیش بینی قیمت، آینده و نقشه راه SHIBA INU

229 میلیون توکن شیبا طی 11 تراکنش سوزانده شد

طبق آخرین توییت منتشر شده توسط Shibburn، مجموع 229.165.044 توکن شیبا اینو با 11 تراکنش مشکوک طی 24 ساعت گذشته به کیف پول‌های ناشناس منتقل شد. در حال حاضر سرعت انجام عملیات سوزاندن توکن‌های شیبا رو به کاهش است. نرخ سوزاندن توکن‌های شیبا در ساعات اخیر 48.34 درصد نسبت به روز قبل کاهش پیدا کرده است.

اولین عملیات سوزاندن توکن‌های شیبا توسط آمازون رخ داد. به گزارش U.Today، در روز یکشنبه، فروشگاه توسعه بازی Travis Johnson حدود 56 میلیون توکن شیبا را سوزاند. این پروژه از بخشی از سود فروش تبلیغات درون بازی و همچنین سود فروش محصولات برند شیبا جهت خرید این رمزارز استفاده کرده است.

229 میلیون توکن شیبا

حساب توییتر فروشگاه Travis Johnson روز سه‌شنبه گزارشی مبنی بر انجام اولین عملیات سوزاندن توکن‌های شیبا با کمک برنامه Amazon affiliate خبر داد. بر اساس توییت منتشر شده 16.525.821 توکن شیبا که از طریق کمیسیون‌های آمازون به دست آمده بود از بین رفت.

امکان انجام عملیات پرداختی شیبا در 179 کشور دنیا

علی‌رغم انجام عملیات 229 میلیون توکن شیبا، انجام پرداخت‌های شبکه‌ای این رمزارز در 179 کشور دنیا میسر شده است. یک پلتفرم پردازش پرداخت‌ها به نام BitPay همکاری خود را با کیف پول Edge اعلام کرد.

Edge یک کیف پول غیرمتمرکز به شمار می‌رود. کاربران با استفاده از این کیف پول قادر به خرید و فروش و هولد بیش از 130 ارز دیجیتال رایج بازار خواهند بود.

کیف پول Edge در حال حاضر بیش از 1.7 میلیون کاربر در 179 کشور دنیا دارد. توکن شیبا نیز جزو توکن‌های پشتیبانی‌شده توسط این کیف پول به شمار می‌رود. علاوه بر شیبا، دوج‌کوین، بیت کوین، اتریوم و بسیاری دیگر از رمزارزهای مطرح توسط کیف پول Edge پشتیبانی می‌شود. پشتیبانی از شیبا در سال 2021 به BitPay اضافه شد. 200 میلیون کاربر رمزارز در دنیا به توکن شیبا جهت گسترش کسب و کار و تجارت دسترسی خواهند داشت.

مطالب بیشتر در تکراتو:

منبع: u.today

نظر شما درباره سوزانده شدن 229 میلیون توکن شیبا چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر