;
coinex

بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 رسما معرفی شد [تماشا کنید]

بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 به‌صورت رسمی توسط اکتیویژن برای کنسول‌ها و پی‌سی معرفی شد.

با توجه به این‌که تاکنون Call of Duty: Vanguard یکی از کم فروش‌ترین بازی‌های این سری بوده است، کمپانی Activision و Infinity Ward تصمیم گرفتند که بیشتر از این وقت را تلف نکرده و بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 را با یک تریلر رسمی معرفی کردند.

با توجه به تریلر پخش شده، به‌نظر می‌رسد که کمپین بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 به همان اندازه اکشن است که طرفداران از این سری انتظار داشتند. با دیدن تریلر ممکن است برخی تصور کنند که این عنوان بیشتر از Call of Duty 4 الهام گرفته است تا نسخه اصلی Modern Warfare 2. این تریلر از نظر داستانی صحنه‌های آشنایی را به طرفداران نشان داد. مانند قایق ماموریت «Crew Expendable» در Call of Duty 4. همچنین به‌نظر می‌رسد که گروه Task Force 141 یک بمب اتم یا یک سلاح کشتار جمعی را پیدا می‌کنند. مناطق دیگری نیز در تریلر Modern Warfare 2 مشاهده می‌شود که باید برای کسانی که بازی Call of Duty 4 را بازی کرده‌اند آشنا باشند.

بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 رسما معرفی شد

با تمام این تفاصیر ما می‌دانیم که تغییرات مهمی در بازی رخ خواهد داد. مانند این واقعیت که گوست این بار در ماموریت Crew Expendable حضور دارد، در حالی‌که قبلا تا نسخه 2009 بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 از این شخصیت خبری نبود. بر اساس این تریلر، به‌نظر می‌رسد که Ghost در نسخه جدید بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 زمان بیشتری حضور خواهد داشت که باید خبر خوبی برای طرفداران این شخصیت باشد. همچنین شخصیت‌های کاپیتان پرایس، Gaz ،Soap و سرهنگ تازه وارد الخاندرو وارگاس نیز به او خواهند پیوست.

علاوه بر کمپین داستانی بازی نسخه جدید این عنوان عملیات ویژه یا Spec Ops را نیز به این نسخه باز می‌گرداند، حالتی محبوب که در نسخه اصلی Modern Warfare 2 وجود داشت. از تریلر پخش شده به‌سختی می‌توان جزئیات مربوط به حالت Spec Ops را به‌دست آورد. اما تایید شده است که مانند گذشته قرار است یک بازی دو نفره باشد. حالت Spec Ops در نسخه اصلی بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 به‌عنوان یک حالت همکاری تاکتیکی به‌شمار می‌رفت که مهارت‌های تیم‌سازی شما را ارتقا می‌داد. حال باید منتشر ماند و دید این حالت در نسخه 2022 این عنوان چگونه خواهد بود.

همچنین شایعاتی مبنی بر یک حالت جدید به‌نام DMZ وجود دارد که الهام گرفته شده از بازی Escape from Tarkov است. اما تاکنون هیچ اشاره‌ای توسط اکتیویژن به آن نشده است. خبر خوب این‌که قرار است Modern Warfare 2 در Summer Game Fest که امروز نمایش داده خواهد شد، حضور داشته باشد و تریلری از گیم‌پلی آن پخش شود.

بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 قرار است در تاریخ 6 آبان (28 اکتبر) برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و اس منتشر شود. همین‌طور این بازی هم‌اکنون در استیم نیز قرار داده شده است و شما می‌توانید نسخه‌های مختلف آن‌را پیش خرید کنید. در ادامه تریلر رسمی این عنوان را ببینید.

بیشتر بخوانید:

شما هم منتظر دیدن گیم‌پلی این بازی هستید؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gamerant

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    سلام تو ترینر بازی یک جا زنه گفت ایران منظورش چی بود؟

    پاسخ

    پشمامممم داشت می‌گفت حسن ایران داستان تو ایرانه ایول

    پاسخ