;
coinex

دانلود قسمت چهاردهم مهمونی ایرج طهماسب [با ترافیک نیم بها]

اگر به دنبال یک مجموعه فوق العاده دوست داشتنی هستید که هم برای کودکان و نوجوانان‌تان مفید باشد هم خودتان از دیدن‌اش خسته نشوید، به شما پیشنهاد می‌کنیم دانلود قسمت چهاردهم مهمونی ایرج طهماسب را از دست ندهید.

همه ما از دوران کودکی با برنامه ‌های جذاب ایرج طهماست بزرگ شده‌ایم و می‌دانیم که شخصیت اصلی تمام برنامه‌های آقای طهماسب کلاه قرمزی است.

اما این بار این مجری دوست داشتنی دست به کاری محال زده و برنامه‌ای نوین ساخته که دیگر از شخصیت دوست داشتنی کلاه قرمزی و پسر خاله خبری نیست و تعدادی شخصیت جذاب جدید به برنامه‌اش اضافه شده است.

در این برنامه این شخصیت‌های دوست داشتنی کاری های بامزه‌ای می‌کنند که اوقات شادابی را برای شما به ارمغان می‌آورد. در ادامه برای دانلود قسمت چهاردهم مهمونی ایرج طهماسب با تکراتو همراه باشید.

دانلود قسمت چهاردهم مهمونی ایرج طهماسب

مجموعه مهمونی یک مجموعه عروسکی و گفتگو محور ایرانی بوده که به نویسندگی، کارگردانی و اجرای ایرج طهماسب و تهیه‌کنندگی حسن خدادای ساخته شده است. این اثر فوق العاده در ژانر گفتگو محور است. در مهمونی از شخصیت‌های عروسکی جدید و متفاوتی رونمایی خواهد شد که می‌توانید برای آشنایی بیشتر به جستار معرفی عروسک های مهمونی ایرج طهماسب مراجعه کنید.

در همسایگی خانه جدید آقای طهماسب که به تازگی به آن نقل مکان کرده، یک سالن عروسی قرار دارد. بنابراین شخصیت های عروسکی جدیدی که اکثر آن ها کارکنان این سالن عروسی هستند به زندگی او اضافه شده و اتفاق‌های جذابی را رقم می‌زنند.

در این مجموعه مهمونی از شخصیت‌های عروسکی جدید و متفاوتی رونمایی خواهد شد. از صداپیشگان این عروسک‌ها می‌توان به هوتن شکیبا، کاظم سیاحی و سهیل مستجابیان اشاره کرد جالب است بدانید اغلب صداپیشگان شخصیت‌های عروسکی مهمونی از شاگردان ایرج طهماسب هستند.

مجری خوب و دوست‌ داشتنمان به کمک شخصیت بچه و پشه و شخصیت‌های دیگر میزبان مهمانان خود یعنی شخصیت‌های معروف کشورمان هستند. در ابتدای مهمونی اقای طهماسب درباره کودکی شخصیت‌های معروفی که مهمانشان هستند می‌گوید. پس از گذشت مدتی اقای طهماسب به گفت وگو با مهمانش‌ می‌پردازد و داستان های جالبی را ایجاد می‌کند.

دانلود قسمت چهاردهم مهمونی ایرج طهماسب
دانلود قسمت چهاردهم فصل اول مهمونی / دانلود مهمونی فصل 1 قسمت 14 / دانلود قسمت چهاردهم مهمونی

اگر چه که از خیلی از طرفداران ایرج طهماسب معتقد‌اند ایرج طهماسب با شخصیت کلاه قرمزی ایرج طهماسب است اما در این اثر فوق العاده هیج کدام از شخصیت‌های مجموعه کلاه قرمزی را مشاهده نمی‌کنیم و قرار است شاهد اتفاقاتی جذاب با عروسک‌های جدید باشیم.

لازم به ذکر است که در این مجموعه گفتگو محور ایرانی حمید جبلی که پیش از این در اکثر آثار طهماسب حضور یافته حضور ندارد. با این حال تعدادی از صداپیشگان، عروسک‌گردانان و به خصوص عروسک ساز شخصیت‌های مجموعه کلاه قرمزی (مرضیه محبوب) در مهمونی به ایفای نقش می‌پردازند.

اگر از طرفداران  ایرج طهماسب هستید و تمام اثار این مجری دوست داشتنی را دنبال می‌کنید به شما پیشنهاد می‌کنم این اثر متفاوت را از دست ندهید. در ادامه می‌توانیم به صورت مستقیم قسمت چهاردهم مهمونی ایرج طهماسب دانلود کنید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

دانلود قسمت سیزدهم مهمونی ایرج طهماسب

دانلود قسمت دوازدهم مهمونی ایرج طهماسب

دانلود قسمت یازدهم مهمونی ایرج طهماسب

عوامل مهمونی ایرج طهماسب

دانلود قسمت پمجم مهمونی ایرج طهماسب
دانلود قسمت چهاردهم فصل اول مهمونی / دانلود مهمونی فصل 1 قسمت 14 / دانلود قسمت چهاردهم مهمونی
  • ژانر: تاک شو
  • نویسنده: ایرج طهماسب، احمد فیاض، روجا بهبهانی، علی زرمهری، پانیذ زنگنه
  • کارگردان: ایرج طهماسب
  • صداپیشگان: هوتن شکیبا، سهیل مستجابیان، کاظم سیاحی، امیر ادیب، الی امامی، نازنین شعبانی

دانلود مهمونی ایرج طهماسب قسمت 14

برای دانلود قسمت چهاردهم مهمونی ایرج طهماسب از لینک‌های زیر کمک بگیرید:

دانلود قسمت چهاردهم مهمونی ایرج طهماسب با کیفیت 480p: لینک

دانلود مهمونی ایرج طهماسب قسمت 14 با کیفیت 720p: لینک

دانلود مهمونی ایرج طهماسب قسمت چهاردهم با کیفیت 1080p: لینک

دانلود قسمت 14 مهمونی ایرج طهماسب همه کیفیت‌ها به صورت یکجا: لینک

مطالب زیر را در تکراتو از دست ندهید:

.

نظر شما درباره مهمونی ایرج طهماسب چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر