;
coinex

حمله اوباش به پلیس 110 در محله مرتضی گرد [+فیلم کامل]

اخیرا در فضای مجازی فیلمی از حمله اوباش به پلیس 110 در محله مرتضی گرد منتشر شده است که این افراد مامور پلیس را با استفاده از قمه از ناحیه دست و سر مجروح کردند. در ادامه قصد داریم به جزئیات بیش‌تر این خبر ناگوار بپردازیم؛ با تکراتو همراه باشید.

تعدادی از اراذل و اوباش در محله مرتضی گرد با یکدیگر درگیر می‌شوند که در پی این اتفاق، مردم با پلیس 110 تماس می‌گیرند و درگیری را اطلاع می‌دهند. مدتی بعد، به محض اینکه یک مامور پلیس به محل دعوا می‌رسد سعی در آرام کردن این افراد دارد که در این بین توسط این ارذل با استفاده از قمه و شمشیر از ناحیه دست و سر مجروح می‌شود.

حمله اوباش به پلیس 110

ویدیو منتشر شده از این درگیری توسط یک خانم جوان گرفته شده است که نشان می‌دهد اراذل به محض وارد شدن مامور پلیس 110 به صحنه، با چاقو و قمه به پلیس حمله می‌کنند. همچنین در قسمتی از این ویدیو صدای یک گلوله شنیده می‌شود که به نظر می‌رسد تیرهوایی بوده و اراذل پس از مورد ضرب و جرح قرار دادن مامور پلیس، صحنه را سریعا ترک می‌کنند.

نیروی انتظامی در پی شناسایی این افراد است و برخی از آن‌ها شناسایی و دستگیر شده و برخی دیگر تحت تعقیب هستند؛ اما امیدواریم هر چه زودتر تمام این افراد شناسایی شده و دستگیر شوند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران در این باره اعلام کرده است که یک مورد درگیری دسته جمعی در محله مرتضی گرد اطلاع داده می‌شود بلافاصله ماموری به محل درگیری اعزام می‌شود که دو تا از اراذل به او حمله کرده و او را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند. گفتنی است، عامل اصلی که به سمت مامور پلیس حمله کرده بود قصد داشت به مامور دیگر حمله کند که با شلیک پلیس زمین‌گیر شد و برای درمان به بیمارستان منتقل شد.

مطالب بیشتر در تکراتو:

نظر شما درمورد فیلم حمله اوباش به پلیس 110 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر