;
coinex

بهترین صرافی ارز دیجیتال 2022 کدام است؟

در دنیای ارز دیجیتال، صرافی‌ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند و خریدوفروش را برای کاربران تسهیل می‌بخشند. با بهترین صرافی ارز دیجیتال 2022 همراه ما باشید.

بهترین صرافی ارز دیجیتال 2022 به شما این امکان را می‌دهد که انواع ارزهای دیجیتال را به‌راحتی خریدوفروش کرده و به معامله بپردازید. با پیشرفت روزافزون دنیای رمزارزها، روزانه معاملات بسیار زیادی در این حوزه انجام می‌گیرد و به همین دلیل هم نیاز به یک صرافی خوب و معتبر احساس می‌شود. ازاین‌رو، ما در این نوشتار از تکراتو، برخی از محبوب‌ترین و بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال را برای شما عزیزان معرفی خواهیم کرد تا بتوانید معامله‌ای راحت و بدون دردسر داشته باشید.

مهم‌ترین چیزی که در خریدوفروش ارزهای دیجیتال به آن نیاز دارید، حسابی در یک صرافی معتبر و خوب است. تمام صرافی‌هایی که ما در این لیست معرفی می‌کنیم، از قابلیت‌های زیادی برخوردار هستند و با استفاده از ابزارهایی که ارائه می‌دهند، خریدوفروش ارزهای دیجیتال را تسهیل می‌بخشند. با استفاده از این صرافی‌ها، شما می‌توانید انواع ارزهای دیجیتال من‌جمله بیت‌کوین و دوج‌کوین را معامله کنید.

همان طور که می‌دانید، رمزارزها برخی از ارزهای دیجیتالی هستند که در برنامه‌های آنلاین و رمزنگاری شده معامله می‌شوند. محبوب‌ترین ارز دیجیتال، بیت‌کوین نام دارد که ارزش زیادی از این بازار را از آن خود کرده است.

اگر شما هم قصد خرید یا فروش این ارز دیجیتال یا هر یک از رمزارزهای دیگر را دارید، باید حتماً از یک صرافی معتبر استفاده نمایید. در عصر حاضر، صرافی‌های بسیار متنوعی وجود دارند و ممکن است شما را با سردرگمی همراه کنند. پس برای داشتن یک انتخاب درست و قابل‌اعتماد، ما را با بهترین صرافی ارز دیجیتال 2022 همراهی کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022

آینده ارزهای دیجیتال در سال 2022

بهترین صرافی ارز دیجیتال 2022

اما بهترین صرافی های ارز دیجیتال در سال 2022 کدام‌اند؟ برای این‌که بتوانید یک صرافی معتبر و قابل‌اعتماد انتخاب کنید، باید به فاکتورهای مختلفی توجه داشته باشید تا از این انتخاب پشیمان نشوید. این فاکتورها شامل مواردی مانند ارزهای پشتیبانی شده، کارمزد، روش‌های پرداخت و امنیت می‌شوند که تأثیر بسیار زیادی در عملکرد صرافی‌ها دارند. اگر یک صرافی تمام این ویژگی‌های مثبت را داشته باشد، می‌تواند به‌عنوان یک صرافی خوب و قابل‌اعتماد به شمار بیاید.

بهترین صرافی ارز دیجیتال 2022

برای این‌که کار شما راحت کنیم و بتوانیم راهنمایی کامل و جامعی در اختیار شما قرار دهیم، لیستی از بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال که در سال 2022 رایج هستند را برای شما ارائه کرده‌ایم. این صرافی‌ها به‌صورت غیرمتمرکز کار می‌کنند و می‌تواند قابلیت‌های زیادی در اختیار شما قرار دهند. اگر نمی‌دانید صرافی غیرمتمرکز چیست و بهترین اکسچنج غیرمتمرکز کدام است، می‌توانید به نوشتار مربوط به آن مراجعه بفرمایید. همچنین فهرست بهترین صرافی ارز دیجیتال ایران هم می‌تواند به شما کمک شایانی کند.

نکته دیگری که باید بدانید، این است که اخیراً بازار شت‌کوین‌ها نیز تا حد زیادی پیشرفت داشته است به همین دلیل هم مطالعه فهرست بهترین صرافی خرید شت‌کوین خالی‌ازلطف نیست.

در ادامه، باتوجه‌به لیست پایین، سعی کنید بهترین صرافی ارز دیجیتال 2022 را برای خود انتخاب نمایید تا بتوانید از آن‌ها استفاده بهینه داشته و به خریدوفروش ارزهای دیجیتال بپردازید.

کوین بیس (Coinbase)

بهترین صرافی ارز دیجیتال 2022

  • تعداد ارزهای دیجیتال برای معامله: بیشتر از 150 رمزارز
  • کارمزد تراکنش‌ها: صفر درصد تا 0.60 درصد
  • حداقل خرید یا فروش: دو دلار

صرافی کوین بیس را می‌توان بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی 2022 دانست که برای همه افراد، به‌خصوص افراد مبتدی کاملاً مناسب به نظر می‌رسد. این صرافی از تعداد زیادی ارزهای دیجیتال (بیشتر از 150 ارز) پشتیبانی می‌کند و همچنین امنیت بسیار خوبی هم دارد. به همین دلیل هم می‌توانید بدون هیچ‌گونه نگرانی به خریدوفروش ارزهای دیجیتال بپردازید.

علاوه بر این‌که صرافی کوین بیس برای مبتدیان بسیار عالی عمل می‌کند، ویژگی‌های منحصربه‌فردی هم برای تریدرهای حرفه‌ای ارائه می‌دهد. این موضوع باعث می‌شود که تمام افراد بتوانند به‌راحتی از این صرافی استفاده کنند و به همین دلیل هم توانسته محبوبیت بسیار زیادی در میان انواع تریدرها کسب کند.

این صرافی از سال 2012 راه‌اندازی شده و در اختیار کاربران قرار گرفته است. خوب است بدانید که صرافی کوین بیس در حال حاضر بیشتر از 36 میلیارد دلار ارزش دارد. صرافی غیرمتمرکز اکنون در بیش از 100 کشور فعال است و تریدرهای سراسر جهان از آن استفاده می‌کنند.

بهترین صرافی ارز دیجیتال 2022

با استفاده از این برنامه دوست‌داشتنی و جذاب، هرکسی می‌تواند به‌راحتی از آن بهره ببرد و به معامله ارزهای دیجیتال بپردازد. به دلیل تمام ویژگی‌های مذکور، کوین بیس را می‌توان بهترین صرافی ارز دیجیتال 2022 دانست که تراکنش ارزهای دیجیتال را برای شما راحت می‌کند.

علی‌رغم این‌که کوین بیس از رمزارزهای زیادی پشتیبانی می‌کند و هم برای مبتدیان و هم برای افراد حرفه‌ای مناسب است، میزان کارمزد تراکنش‌های آن نسبتاً زیاد به نظر می‌رسد. این کارمزد بین صفر درصد تا 0.60 درصد متفاوت است و به میزان تراکنش‌های شما بستگی دارد. علاوه بر این، ویژگی منفی دیگر کوین بیس این است که پشتیبانی چندان خوبی ندارد. باوجود تمام این ویژگی‌های منفی، کوین بیس باز هم عالی به نظر می‌رسد و ویژگی‌های مثبت آن بسیار چشمگیرتر از تعداد محدودی ویژگی منفی است.

بیشتر بخوانید:

بهترین کیف پول های نرم افزاری 2022

بهترین کیف پول های سخت افزاری 2022

crypto.com

بهترین صرافی ارز دیجیتال 2022

  • تعداد ارزهای دیجیتال برای معامله: بیشتر از 250 رمزارز
  • کارمزد تراکنش‌ها: 0.04 درصد تا 0.4 درصد
  • حداقل خرید یا فروش: یک دلار

crypto.com یکی دیگر از بهترین صرافی های ارز دیجیتال در سال 2022 به شمار می‌رود که از بیشتر از 250 ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند. این پلتفرم را می‌توان بهترین صرافی رمزارز دانست که به‌صورت اپلیکیشن، روی گوشی‌های کاربران نصب می‌شود و می‌تواند به‌راحتی و در هر زمان و مکانی از آن استفاده کرد. این صرافی با قابلیت‌های بسیار زیادی که دارد، برای همه افراد کاملاً مناسب است و افراد مبتدی و همچنین حرفه‌ای هم می‌توانند به‌راحتی از آن بهره ببرند. این موضوع آن را به بهترین صرافی ارز دیجیتال 2022 تبدیل کرده است.

صرافی محبوب crypto.com در سال 2016 راه‌اندازی شد و در جهان محبوبیت بسیار خوبی کسب کرد. این موضوع تا حدی است که در حال حاضر، در بیشتر از 90 کشور در سراسر جهان کار می‌کند. تریدرهای این 90 کشور، به معامله بیشتر از 250 ارزهای دیجیتال موجود در آن می‌پردازند و رضایت بسیار خوبی از آن دارند. از دیگر ویژگی‌های برجسته این صرافی، می‌توان به ویژگی‌های درون‌برنامه‌ای آن اشاره کرد. برای مثال، این صرافی دارای یک توکن داخلی با نام CRO است که برای موارد زیادی مورداستفاده قرار می‌گیرد.

درحالی‌که بسیاری از صرافی‌های ارز دیجیتال تحت مرورگر وب کار می‌کنند، صرافی crypto.com در گوشی‌های موبایل در دسترس است و این هم باعث می‌شود که شما بتوانید آن را در هر مکان و زمانی که بخواهید، بکار بگیرید. برخلاف بسیاری از صرافی‌هایی که روی گوشی‌های موبایل در دسترس هستند، این پلتفرم کاملاً برنامه‌ریزی شده و قابلیت‌های منحصربه‌فردی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

بهترین صرافی ارز دیجیتال 2022

علی‌رغم تمام ویژگی‌های مثبت، من‌جمله پشتیبانی از 250 ارز دیجیتال و قابلیت‌های درون برنامه‌ای، این صرافی برخی نقطه‌ضعف هم دارد که نظر کاربران را به خود جلب کرده است. یکی از مهم‌ترین نقطه‌ضعف‌های این صرافی، عدم پشتیبانی مناسب است.

این بدان معنی است که اگر شما در حین استفاده از crypto.com با مشکلی مواجه شوید، احتمال بسیار کمی وجود دارد که از عوامل این پلتفرم پاسخی دریافت کنید. علاوه بر این، صرافی مذکور کارمزد نسبتاً بالایی هم دارد و شما باید بین 0.04 درصد و 0.4 درصد کارمزد برای هر تراکنش پرداخت کنید. اما هنوز هم بهترین صرافی ارز دیجیتال 2022 است که می‌توان از این ویژگی‌ها چشم‌پوشی کرد.

به‌طورکلی، این صرافی گزینه بسیار خوبی محسوب می‌شود. پس اگر به دنبال بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی 2022 هستید، crypto.com بهترین گزینه برای شماست. زیرا همان طور که مشاهده کردید، این صرافی ضمن پشتیبانی از ارزهای دیجیتال متنوع، ویژگی‌ها و محصولات برجسته‌ای هم به کاربران ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

صرافی ال بانک (LBank)

 صرافی کوینکس (CoinEx)

جمینی (Gemini)

بهترین صرافی ارز دیجیتال 2022

  • تعداد ارزهای دیجیتال برای معامله: بیشتر از 75 رمزارز
  • کارمزد تراکنش‌ها: 0.99 تا 2.99 دلار برای تراکنش‌های کم، 1.49 درصد برای سفارش‌های بیشتر از 200 دلار
  • حداقل خرید یا فروش: بسته به نوع رمزارز، متفاوت است

صرافی جمینی با قابلیت‌های زیادی که دارد، به بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی 2022 تبدیل شده است. ازآنجاکه این صرافی از پروتکل کامل امنیتی استفاده می‌کند، امنیت بسیار خوبی در اختیار کاربر قرار می‌دهد و شما می‌توانید بدون هیچ‌گونه نگرانی، به خریدوفروش ارزهای دیجیتال بپردازید. همچنین لازم به ذکر است که این صرافی از دارایی شما کاملاً محافظت می‌کند و دارای نوعی بیمه است. به همین دلیل هم افراد زیادی در سراسر جهان از این صرافی استفاده می‌کنند.

جمینی که تمرکز بسیار وسیعی بر امنیت ارزهای کاربران دارد، در سال 2014 توسط تایلر و کامرون وینکلوس راه‌اندازی شد. ازآنجاکه این پلتفرم از بیمه کیف پول داغ استفاده می‌کند، به شما این اطمینان را می‌دهد که ارزهای خود را در محیطی کاملاً امن ذخیره می‌کنید. برای استفاده از این اپلیکیشن، کاربران در ابتدا باید مراحل احراز هویت را انجام دهند تا بتوانند به تمام قابلیت‌های آن که بهترین صرافی ارز دیجیتال 2022 است، دسترسی داشته باشند.

بهترین صرافی ارز دیجیتال 2022

علاوه بر این، جمینی کاربران را ترغیب می‌کند تا گزینه ورود دومرحله‌ای را نیز فعال کنند تا از امنیت بیشتری برخوردار شوند. این ویژگی باعث می‌شود که اشخاص ثالث اجاره ورود به حساب کاربری شما را نداشته باشند. حتی سایر کارشناسان و برنامه‌ها نیز امنیت این پلتفرم را کاملاً تأیید کرده‌اند و این امر باعث می‌شود که محبوبیت جمینی افزایش پیدا کند.

جمینی پلتفرمی حرفه‌ای در اختیار کاربران و تریدرها قرار می‌دهد که می‌توانند بیشتر از 75 ارز دیجیتال را معامله کنند. همچنین در این پلتفرم، کارت‌های جایزه‌ای هم به کاربران داده می‌شود که به کمک آن می‌توانند اقلام و سایر سرویس‌های جمینی را خریداری کنند. باوجود تمام ویژگی‌های مذکور، برخی از افراد اعتقاد دارند که کارمزد آن نسبتاً بالاست که ما فکر می‌کنیم باتوجه‌به امنیت بالای جمینی، این کارمزد کاملاً ارزش دارد. نکته منفی دیگری که درباره این صرافی گفته می‌شود، پشتیبانی از ارزهای دیجیتال کمی است.

بیت مارت (BitMart)

بهترین صرافی ارز دیجیتال 2022

  • تعداد ارزهای دیجیتال برای معامله: بیشتر از 1000 رمزارز
  • کارمزد تراکنش‌ها: 0.045 درصد تا 0.25 درصد
  • حداقل خرید یا فروش: هنگان خرید از بیت مارت 30 دلار

یکی دیگر از بهترین صرافی های ارز دیجیتال در سال 2022 که از رمزارزهای فراوانی پشتیبانی می‌کند، صرافی بیت مارت است. این صرافی که غالباً برای آلت‌کوین‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرد، در بیشتر از 180 کشور در دسترس است و تریدرها می‌توانند بیشتر از 1000 ارز دیجیتال را در آن خریدوفروش کنند. این ویژگی جذاب باعث شده که بیت مارت در لیست بهترین صرافی ارز دیجیتال در سال 2022 قرار بگیرد.

صرافی جهانی بیت مارت که در سال 2017 راه‌اندازی شد، از بیشتر از 1000 ارز دیجیتال و توکن پشتیبانی می‌کند و همان‌طور که گفتیم، تریدرها از 180 کشور در سراسر جهان به این برنامه دسترسی دارند. این صرافی در مقابل سایر صرافی‌های موجود در بازار ارزهای دیجیتال، ارزهای جفت شده بیشتری در اختیار کاربران قرار می‌دهد. ازاین‌رو، سرمایه‌گذاران می‌توانند استفاده بهتری از آن داشته باشند و ارزهای جدیدتری خریدوفروش نمایند.

بهترین صرافی ارز دیجیتال 2022

همچنین خوب است بدانید که صرافی بیت مارت دارای یک توکن بومی با نام BMX است که با استفاده از آن، کاربران می‌توانند به قابلیت‌های بیشتری در این پلتفرم دسترسی داشته باشند. بااین‌حال، این پلتفرم ویژگی‌های منفی زیادی هم دارد که باید از آن‌ها آگاه شوید. برای مثال، بسیاری از کاربران درباره مشکلات مربوط به برداشت وجه شکایت‌های داشتند. از دیگر ویژگی‌های منفی بیت مارت، می‌توان به پشتیبانی ضعیف از مشتریان و نداشتن پلتفرم ساده و راحت اشاره کرد.

همچنین خوب است بدانید که این صرافی در دسامبر 2021 هک شد و در نتیجه این اتفاق ناگوار، نزدیک به 196 میلیون دلار از سرمایه کاربران از دست رفت. به‌رغم این‌که بیت مارت هرگز قول داده که هرگز چنین اتفاقی تکرار نخواهد شد، این اتفاق به شهرت آن صدمه زیادی وارد کرد. باوجود تمام نکات منفی، شما با استفاده از این صرافی می‌توانید به طیف گسترده‌ای از ارزهای دیجیتال دسترسی داشته باشید و به‌راحتی آن‌ها را خریدوفروش کنید. پس می‌توان آن را در لیست بهترین صرافی ارز دیجیتال 2022 اضافه کرد.

صرافی کراکن (Kraken)

بهترین صرافی ارز دیجیتال 2022

  • تعداد ارزهای دیجیتال برای معامله: بیشتر از 120 رمزارز
  • کارمزد تراکنش‌ها: صفر درصد تا 0.26 درصد
  • حداقل خرید یا فروش: یک دلار (که با استفاده از برخی روش‌ها، می‌تواند افزایش پیدا کند)

صرافی جذاب و حرفه‌ای کراکن یکی دیگر از مواردی است که ما در این لیست آورده‌ایم. یکی از مهم‌ترین دلایلی که این صرافی را در این پست مشاهده می‌کنید، کارمزد نسبتاً پایین آن است که در برابر سایر صرافی‌های ذکرشده، کارمزد کمتری برای هر تراکنش دریافت می‌کنند. به‌جز این دلیل، صرافی کراکن به دلیل داشتن تریدر‌های حرفه‌ای که دارد، ویژگی‌های منحصربه‌فرد و پیشرفته‌ای را ارائه می‌دهد کرد باعث افزایش محبوبیت آن شده است.

صرافی کراکن در سال 2011 راه‌اندازی شد و توانست با سرعت بسیار زیادی خود را به مردم سراسر جهان بشناساند. این صرافی به سرمایه‌گذاران و تریدرها این امکان را می‌دهد که بیشتر از 120 ارز دیجیتال را خریده یا به فروش برسانند. حتی آن‌ها می‌توانند این ارزها را در صرافی کراکن ذخیره کنند. به دلیل تمام ویژگی‌های ذکر شد، کراکن را می‌توان یک انتخاب بسیار عالی برای معامله رمزارزها به شمار آورد. این صرافی به دلیل پلتفرم قابل اعتمادی که دارد، توانسته شهرت قابل‌توجهی در سراسر جهان کسب کند.

بهترین صرافی ارز دیجیتال 2022

لازم به ذکر است که صرافی کراکن از دو پلتفرم پشتیبانی می‌کند که یکی از آن‌ها به‌عنوان پلتفرم معامله اصلی و دیگری به‌عنوان پلتفرم پیشرفته (کراکن پرو) در نظر گرفته می‌شوند. این ویژگی‌ها سبب شده‌اند که کراکن به‌عنوان بهترین صرافی ارز دیجیتال 2022 شناخته شود. در بخش پلتفرم پیشرفته، ابزارهای شخصی‌سازی‌شده برای تجزیه‌وتحلیل ارزهای دیجیتال وجود دارد که معامله را برای تریدرهای حرفه‌ای تسهیل می‌بخشد.

همچنین تمام جزئیات خریدوفروش آن‌ها در لیست سفارش‌های مشخص است. به‌طورکلی، 13 نوع سفارش وجود دارد. با استفاده از پلتفرم پیشرفته کراکن، شما می‌توانید با سرعت بسیار زیادی به خریدوفروش ارزهای دیجیتال بپردازید.

درحالی‌که بسیاری از صرافی‌های موجود کارمزدهای بسیار زیادی برای تراکنش را دریافت می‌کنند، کارمزد کراکن تقریباً مقرون‌به‌صرفه به نظر می‌رسد. یکی از نکات منفی این صرافی این است که یک روش ابتدایی پرداخت دارد که چندان جالب به نظر نمی‌رسد. اما به دلیل پشتیبانی از ارزهای دیجیتال یا کارمزد مقرون‌به‌صرفه در پلتفرم پیشرفته، می‌توان به‌راحتی آن را دانلود کرده و برای معامله رمزارزها به کار گرفت.

بیشتر بخوانید:

آموزش کار با صرافی ارز دیجیتال ExMarkets

آموزش کار با صرافی یونی سواپ (UniSwap)

Cash App

بهترین صرافی ارز دیجیتال 2022

  • تعداد ارزهای دیجیتال برای معامله: یک رمزارز (بیت‌کوین)
  • کارمزد تراکنش‌ها: بستگی دارد
  • حداقل خرید یا فروش: یک دلار

Cash App یکی دیگر از صرافی‌های محبوبی است که در سال 2022 تا حد زیادی مورداستفاده قرار می‌گیرد. نکته جالب‌توجه درباره این صرافی این است که تنها از ارز دیجیتال بیت‌کوین پشتیبانی می‌کند و با استفاده از آن، شما می‌توانید بیت‌کوین را به‌راحتی خریداری کرده یا به فروش برسانید. همچنین شما می‌توانید اپلیکیشن صرافی Cash App را در گوشی هوشمند خود دانلود کرده و بیت‌کوین را در آن ذخیره نمایید. به همین دلیل هم بهترین صرافی ارز دیجیتال 2022 برای بیت‌کوین است.

از مهم‌ترین ویژگی‌های این صرافی، می‌توان به پلتفرم ساده آن اشاره کرد که کار را برای افراد مبتدی نیز آسان می‌کند. بااین‌حال، ازآنجاکه این صرافی تنها از رمزارز بیت‌کوین پشتیبانی می‌کند، شاید نتواند نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. اما به یاد داشته باشید که این پلتفرم می‌تواند بهترین گزینه برای معامله بیت‌کوین باشد.

پس اگر به دنبال یک صرافی هستید که تنها ارز دیجیتال بیت‌کوین را با آن خریدوفروش کنید، Cash App گزینه بسیار خوبی به نظر می‌رسد. این صرافی که در سال 2013 آغاز بکار کرد، به‌صورت اپلیکیشن‌های موبایل در دسترس است که می‌تواند به کاربران این امکان را دهد کرد در هر زمان و مکانی از آن استفاده نمایند.

بهترین صرافی ارز دیجیتال 2022

کلام آخر

بهترین صرافی ارز دیجیتال 2022 شامل موارد بسیار زیادی می‌شوند که ما در این نوشتار از تکراتو، تنها به برخی از آن‌ها اشاره کردیم. اگر شما هم قصد خریدوفروش ارزهای دیجیتالی را دارید و صرافی‌ها را کامل نمی‌شناسید، این نوشتار می‌تواند به شما کمک کند. حتی اگر یک تریدر حرفه‌ای هم باشید، صرافی‌های موجود در این لیست می‌توانند برای شما کاملاً مفید باشند. پس کافی است تا کمی وقت گذاشته و این مقاله را با‌دقت مطالعه کنید تا بتوانید بهترین صرافی را مطابق با نیاز خود، انتخاب نمایید.

سؤالات متداول

بهترین صرافی ارز دیجیتال 2022 برای مبتدیان کدام است؟

صرافی کوین بیس به دلیل قابلیت‌های ساده‌ای که دارد، برای افراد مبتدی کاملاً مناسب به نظر می‌رسد.

بهترین صرافی ارز دیجیتال در پلتفرم موبایل کدام است؟

صرافی crypto.com یکی از بهترین صرافی‌هایی است که به‌راحتی روی گوشی‌های همراه نصب شده و به شما این امکان را می‌دهد که در هر زمان و مکانی از آن استفاده کنید.

کدام صرافی امنیت بهتری دارد؟

صرافی جمینی به دلیل قابلیت‌ها و پروتکل‌های امنیتی قوی، از تمام ارزهای دیجیتال شما محافظت می‌کند و می‌توانید مطمئن شوید که ارزهای خود را در محیطی کاملاً امن ذخیره کرده‌اید.

بیشتر بخوانید:

منبع: investopedia

نظر شما درباره این فهرست بهترین صرافی ارز دیجیتال 2022 چیست؟ به نظر شما جای کدام صرافی در این لیست خالی است؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر