;
coinex

نهنگ‌های بیت کوین کنترل بازار رمزارزها را در اختیار گرفتند

رفتار نهنگ‌ها جهت معاملات معامله‌گران را تعیین می‌کند. کنترل بازار رمزارزها در اختیار نهنگ‌های بیت کوین قرار گرفته است. با ما همراه باشید.

بیت کوین در ماه‌های می و ژوئن به تریدرهای لانگ و شورت معاملات اهرم‌دار ضرر سنگینی زد. طبق داده‌ها معامله بیت کوین آسان‌تر از چیزی که اکثر افراد متصور هستند خواهد بود.

طبق گزارش Whalemap، نهنگ‌های بیت کوین کنترل بازار رمزارزها در هفته‌های اخیر را به دست‌ آوردند.

سلطه نهنگ‌های بیت کوین بر روی بازار رمزارزها

طبق گزارش‌های منتشر شده توسط  Whalemap در روز 7 ژوئن، حرکات قیمت جفت ارز BTC/USD با رفتار نهنگ‌ها هماهنگ بوده است. به عنوان مثال، هنگامی که بزرگترین کیف پول‌های بیت کوین اقدام به خرید و فروش دارایی‌های خود می‌کنند، قیمت نیز بلافاصله مطابق آن واکنش می‌دهد.

برای افرادی که قصد کاهش ریسک معاملات در بازه زمانی کوتاه (معاملات روزانه یا اسکلپ) را دارند، خرید و فروش طبق حرکات نهنگ‌ها کافی خواهد بود. Whalemap در بخشی از توییت خود به این نکته اشاره کرد که کسب سود در بازار رمزارزها این روزها بسیار آسان شده است.

نهنگ‌های بیت کوین

طبق گزارش Cointelegraph، برخی از نهنگ‌ها بیشتر از بقیه مورد توجه قرار دارند. در طول هفته گذشته، یکی از نهنگ‌ها به طور مرتبط در خرید و فروش‌های بیت کوین شرکت کرده است. در طول دو هفته گذشته این نهنگ‌ بیت کوین تمامی بالا و پایین‌های قیمتی را تعیین کرد. کوین تلگراف در توییت روز 8 ژوئن خود نوشت:

رفتار حرکتی نهنگ‌های بیت کوین را زیر نظر گرفتیم. یک نهنگ بیت کوین درشکل‌گیری تمامی بالا و پایین‌های قیمتی نقش داشته است. او اخیرا 2000 بیت کوین (معادل 60 میلیون دلار) را در سطح پایین قیمتی 29.2 هزار دلار خریداری کرد.

تأثیر همبستگی سهام بر قیمت بیت کوین

جهش قیمتی اخیر بیت کوین کوتاه مدت بود. داده‌های اخیر Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهد جفت ارز BTC/USD پس از جهش قیمتی کوتاه مدت خود تمام سود به دست آمده را از دست داد.

همسبتگی آزاردهنده سهام منجر به افزایش فشار بر روی بیت کوین شد. با توجه به شرایط کنونی، عواملی که منجر به خوشبینی به صعود بیت کوین می‌شود، به کمترین حد ممکن رسیده است.

Bob Loukas، تحلیلگر بازارهای مالی، در 7 ژوئن اظهار کرد که با افزایش سرعت سیاست‌های انقباضی مالی در سراسر جهان، بازار سهام نیز در کوتاه مدت احساس آرامش نخواهد داشت.

کف قیمتی برای سهام همچنان دور از دسترس است

به عقیده باب لوکاس، در حال حاضر کاتالیزور کلان مناسبی برای تعیین پایین‌ترین سطح قیمتی سهام وجود ندارد. همانطور که در گذشته نیز اشاره شد، دوره نزولی حرکت قیمت در سهام همچنان ادامه خواهد داشت.

باب لوکاس در ادامه صحبت‌های خود اشاره کرد:

رفتار فعلی قیمت سهام از تداوم روند نزولی بازار حکایت دارد. امیدوارم اشتباه کنم اما به احتمال زیاد این روند در کل طول تابستان ادامه خواهد یافت.

مطالب بیشتر در تکراتو:

منبع: cointelegraph

نظر شما درباره رفتار نهنگ‌های بیت کوین چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر