;
coinex

سریال انیمیشنی Ghostbusters ؛ پروژه جدید نتفلیکس کلید خورد

سریال انیمیشنی Ghostbusters تولید جدید نتفلیکس خواهد بود. این مجموعه پرطرفدار به دنبال گسترش جهان خود است. باید منتظر پروژه‌های بیشتری بود؟

طرفداران سری Ghostbusters خوشحال خواهند شد که بدانند یک سریال انیمیشن Ghostbusters به ​​نتفلیکس می‌آید. تولید سریال زیر نظر کلمبیا پیکچرز و نتفلیکس و تولید کار برعهده کمپانی مستقلی خواهد بود. ظاهرا باید منتظر بود و دید در جشن سالانه روز Ghostbusters ، که نشان دهنده اکران فیلم اصلی از سال 1984 است، نتفلیکس چه خبرهایی از این پروژه منتشر خواهد کرد.

طبق گزارش Variety، جیسون ریتمن و گیل کنان از کمپانی مستقل Ghost Corps به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی وظیفه تحویل پروژه را بر عهده گرفته‌اند. کنان و ریتمن هر دو قبلاً در فیلم اخیر Ghostbusters (شکارچیان ارواح: زندگی پس از مرگ) به عنوان کارگردان و فیلمنامه‌نویس همکاری کرده‌اند. این مجموعه انیمیشنی جدید پس از انتشار، سومین پروژه کارتونی فیلم اصلی خواهد بود.

اولین انیمیشن این مجموعه The Real Ghostbusters بود که در سال 1986 در 140 قسمت ساخه شد و تا سال 1991 پخش شد. فیلم اول گروه بازیگران فیلم اصلی را حفظ کرد در حالی که فیلم دوم از بازیگران جدید استفاده کرد.

سریال انیمیشنی Ghostbusters وارث جهانی محبوب

جیسون ریتمن سابقه‌ای طولانی در فرانچایز شکارچیان ارواح دارد، زیرا فیلم اصلی سال 1984، شکارچیان ارواح، که این فرنچایز را راه اندازی کرد توسط پدرش، ایوان ریتمن، کارگردانی شد. Ghostbusters 2 در سال 1989 ساخته شد و همان بازیگران و ذهن خلاق فیلم اول را حفظ کرد. در سال 2016، این فرانچایز ریبوت شد. بازیگران نسخه 2016 کریستن ویگ و کیت مک کینون بودند. سریال انیمیشنی Ghostbusters وظیفه سنگینی دارد؛ چرا که نسخه 2016 فروش 200 میلیونی را در گیشه تجربه کرد و رضایت مخاطبان و منتقدین را در پی داشت.

سریال انیمیشن Ghostbusters

همین موفقیت باعث شد، تام روتمن، رئیس سونی اعلام کرد که دنباله‌های بیشتری در دست ساخت هستند. در گفتگو با ددلاین، هنگامی که در مورد احتمال وجود دنباله‌های Ghostbusters بیشتر سؤال شد، روتمن به سادگی پاسخ «بله» داد و سپس گفت:

«ما این کار را خواهیم کرد. فرنچایزهای زیادی داریم که می‌توانیم با آنها کار کنیم.»

پروژه جدید نتفلیکس، در حال حاضر هیچ نویسنده‌ای ندارد و جزئیات دقیقی در مورد سریال انیمیشنی Ghostbusters در دست نیست. به علاوه، هنوز تاریخ انتشاری برای این انیمیشن در نظر گرفته نشده است. تنها باید صبر کرد و دید در آینده چه اخباری از Ghostbusters منتشر می‌شود.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

منبع: collider

نظر شما درباره این انیمیشن سریالی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر