;
coinex

اولین ویدئو رسمی فیلم Gray Man (مرد خاکستری) با بازی کریس ایوانز و رایان گاسلینگ منتشر شد

اولین ویدئو رسمی فیلم Gray Man منتشر شد. این فیلم را برادران روسو کارگردانی می‌کنند. ویدئو رسمی فیلم مرد خاکستری در تکراتو ببینید.

محصول جدید نتفلیکس فیلمی اکشن- کمدی با دو ستاره این روزهای سینما، یعنی کریس ایوانز و رایان گاسلینگ، قرار است دوباره جدول پر بیننده‌های نتفلیکس را جابه جا کند.

تریلر اکشن فیلم در 24 مه منتشر شد که رایان گاسلینگ و کریس ایوانز را در تعقیب و گریز جاسوسی نشان می‌دهد. در این کلیپ دو دقیقه ای، گاسلینگ به عنوان مامور سیا، پس از افشای اسرار تاریک درباره سازمانشان، از لوید هنسن (کریس ایوانز) فرار می‌کند.

اولین ویدئو رسمی فیلم Gray Man منتشر شد

نتفلیکس اولین ویدئو رسمی فیلم Gray Man را در 7 ژوئن به افتخار دومین هفته سالانه Geeked خود منتشر کرد. در نگاه انحصاری، ایوانز و گاسلینگ برای اولین ملاقات رو در روی هم قرار می‌گیرند، اسپری فلفل، نارنجک و دارت‌های شگفت‌انگیز را در یک زد و خورد حسابی به سمت یکدیگر پرتاب می‌کنند.

گاسلینگ و ایوانز در کنار آنا د آرماس و رژ ژان پیج که هر دو نقش مقامات سیا را بازی می‌کنند، ایفای نقش کرده‌اند. جو و آنتونی روسو کارگردانی این فیلم را بر عهده دارند. فیلم Gray Man در تابستان امسال  پس از مدتی اکران در سینماها بر روی نتفلیکس پخش می‌شود.

این دو برادر پیش از این فیلم «انتقام‌جویان: پایان بازی» را کارگردانی کرده‌اند و با اوانز در فیلم‌های مختلف مارول همکاری داشته‌اند. طبق گزارش‌ها، این فیلم 200 میلیون دلار هزینه داشته است که آن را به گران‌ترین فیلم نتفلیکس تا به امروز تبدیل کرده است.

نظر برادران روسو درباره فیلم جدیدشان چیست؟

اولین ویدئو رسمی فیلم Gray Man

فیلم مرد خاکستری بر اساس مجموعه کتابی به همین نام نوشته مارک گرینی ساخته شده است و برادران روسو قاطعانه اعلام کرده‌اند که این فیلم را آغازی بر یک فرانچایز می‌دانند. جو به ددلاین گفته است:

ایده این است که یک فرنچایز و جهانی کامل بسازیم. همه ما به فیلم اول متعهد شده‌ایم و این خیلی خوب است؛ چرا که ما را به فیلم دوم می‌رساند.

آنتونی روسو نیز به Entertainment Weekly گفت: «ما طرفداران بزرگ ژانر جاسوسی هستیم و همیشه به دنبال راه‌هایی هستیم که چگونه چنین جهانی را خلق کنیم و با نگاهی جدید به آن بنگریم. یک ایده عالی در مرکز این کتاب وجود داشت، که در آن نه تنها جاسوس بودن، بلکه افراطی‌ترین نسخه آن، جایی که باید هویت خود و خودتان را پنهان کنید، وجود ندارد.»

نتفلیکس 22 جولای را برای اکران Gray Man در نظر گرفته‌ است. در ادامه می‌توانید کلیپ منتشر شده از این فیلم را تماشا کنید.

مطالب بیشتر در تکراتو:

منبع: msn

نظر شما درباره این فیلم چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر