;
coinex

تریلر فیلم Nope تازه‌ترین فیلم ترسناک و ماوراءالطبیعه جوردن پیل را تماشا کنید

تریلر فیلم Nope منتشر شد. این فیلم که داستانی ترسناک و فراطبیعی را روایت می‌کند، سومین فیلم جوردن پیل در مقام کارگردان است. آیا پیل استاد ژانر وحشت پست‌مدرن است؟

جوردن پیل از نمای نهایی فیلم علمی تخیلی جدیدش، «Nope»، پرده‌برداری کرده است. تریلر جدید پیشینه بیشتری را در مورد داستان مرموز فیلم به بینندگان ارائه می‌دهد. کیکه پالمر و دنیل کالویا در نقش خواهر و برادری به نام‌های جیل و جیمز هیوود، صاحبان مزرعه پرورش اسب هیوود هستند.

تریلر جدید نشان می‌دهد که هیوودها اخیراً پدرشان را به خاطر چیزی که گمان می‌کنند موجودات فضایی بوده‌اند، از دست داده‌اند. این دو نفر تلاش می‌کنند اولین تصویر از چیزی که به تصور آنها، بشقاب پرنده است را شکار کنند. کوین (براندون پریا) برای راه اندازی سیستم دوربین جدید تشخیص UFO استخدام می‌شود، در حالی که کریگ (مایکل وینکات) متخصص عکاسی آنها است. اما آنها به زودی متوجه می‌شوند که بیگانگان به آنها اجازه نمی‌دهند به این راحتی به آنچه می‌خواهند دست پیدا کنند.

راز و رمز تریلر فیلم Nope

بیگانگان مزرعه را خراب می‌کنند، شیشه‌ها را می‌شکنند و خانه این خواهر و برادر را خراب می‌کنند. البته این در مقایسه با ربودن اهالی شهر که به تماشای مسابقه نشسته‌اند، چیزی نیست. پالمر با تماشای کلیپ این فیلم می‌گوید: «فکر می‌کنم آنها را عصبانی کردیم.»  در تمام این مدت، در میان کنایه‌های هوشمندانه، موسیقی متن شاد و دسیسه‌های ماوراء الطبیعه، در لایه زیرین تریلر فیلم Nope چیزی شوم‌تر وجود دارد؛ زیرا کالویا به چیزهایی اشاره می‌کند و می‌گوید: «آنطور که شما فکر می‌کنید نیستند.»

تریلر جدید فیلم Nope

با توجه به اینکه جوردن پیل از ژانر وحشت برای بیان دیدگاه خود در مورد مسائل اجتماعی، نژادپرستی و بیگانه هراسی استفاده می‌کند، چیزهای بیشتری برای کشف هیوودها و ماموریت آنها وجود دارد.

استیون ین، باربی فریرا، کیت دیوید، دونا میلز و اندرو پاتریک رالستون نیز در این فیلم حضور دارند.

این فیلم که توسط Peele’s Monkeypaw Productions تهیه شده است، جای پای فیلم‌های میخکوب کننده پیل، از جمله Get Out و Us را دنبال می‌کند؛ فیلمی که مطمئناً یکی از جنجالی‌ترین فیلم‌های تابستانی امسال خواهد بود. تاریخ اکران فیلم Nope برای 22 ژوئن (30 تیر) در نظر گرفته شده است. تریلر جدید فیلم Nope  را در پایین تماشا کنید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تریلر فیلم Nope چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: etonline

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر