;
coinex

تریلر جدید فیلم Bullet Train با بازی برد پیت منتشر شد

تریلر جدید فیلم Bullet Train اکشن- کمدی جذابی با بازی برد پیت و ساندرا بولاک منتشر شد. برای دیدن تریلر همراه تکراتو باشید.

سونی پیکچرز تریلر جدیدی از فیلم اکشن به رهبری برد پیت با عنوان Bullet Train منتشر کرد. این فیلم برای اکران تابستانی در 5 آگوست برنامه‌ریزی شده است. Bullet Train دومین همکاری بین پیت و بولاک است که قبلاً در فیلم شهر گمشده در بهار سال 2022 اکران شد.

Bullet Train توسط دیوید لیچ کارگردانی می‌شود. لیچ به خاطر نقش مشترکش در فیلم جان ویک و کارگردانی تنها دنباله فیلم ابرقهرمانی ددپول (Deadpool II)، شناخته می‌شود. به همین خاطر می‌توان متوجه لحن یکسان فیلم Bullet Train با فیلم‌های نامبرده شد.

فیلم Bullet Train برگرفته از کتاب داستانی پرفروش معمایی «قطار گلوله» نوشته کوتارو ایساکا، رمان‌نویس ژاپنی است. درست مانند رمان، فیلم در ژاپن و در قطار Bullet رخ می‌دهد. قطار در سفری از توکیو به موریوکا می‌رود. در قطار پنج قاتل هستند که مأموریتشان بسیار به هم مرتبط است، اگرچه آنها این را نمی‌دانند تا زمانی که قاتلان شروع به تلاش برای کشتن یکدیگر می‌کنند، اوضاع به هم می‌ریزد. قطار اساساً به سرعت یک گلوله است و گروه بازیگران باید با توقف‌های محدودی که قطار دارد برای بقا بجنگند. در پایان سفر، آنها رازهای بیشتری را کشف می‌کنند.

تریلر جدید فیلم Bullet Train چه چیزی در چنته دارد؟

تریلر منتشر شده از این فیلم پیت را به عنوان قاتل بین‌المللی لیدی باگ معرفی می‌کند. این اکشن از ابتدای تریلر زمانی شروع می‌شود که مونتاژی از بدشانسی‌های پیت را نشان مخاطب می‌دهد؛ از جمله اینکه تقریباً در مقابل اتوبوس قدم می‌گذارد، در تلاش نافرجام خودکشی یک رهگذر با او برخورد می‌کند، و تقریباً با گلوله‌ای سرگردان در ژوهانسبورگ مورد اصابت قرار می‌گیرد. پیت بعداً در حال راه رفتن به قطاری به نام Bullet می‌شود؛ جایی که او از رئیس خود ماریا بیتل، با بازی ساندرا بولاک، درباره ماهیت به ظاهر آسان این مأموریت شکایت می‌کند.

تریلر جدید فیلم Bullet Train  

جوی کینگ در کنار پیت نقش قاتل جوان بریتانیایی به نام پرنس را بازی می‌کند. این بازیگر بیشتر به خاطر نقش شخصیت اصلی در سه گانه بوسیدن از ساخته‌های نتفلیکس شناخته می‌شود که آخرین آن در سال 2021 منتشر شد. همچنین آرون تیلور جانسون در نقش دستیار قاتل بریتانیایی لیمون برایان تایری هنری نقش آفرینی می‌کند.

تیلور جانسون قبلاً در سال 2017 برای بازی در فیلم حیوانات شبانه اثر تام فورد برنده جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شده بود. هنری همچنین یک بازیگر باتجربه است که نامزد جایزه Primetime Emmy برای ایفای نقش آلفرد مایلز در سریال درامدی FX Atlanta شده است.

به نظر می‌رسد Bullet Train برای همه علاقه‌مندان به فیلم‌های مهییج در تابستان امسال آماده شده است. با وجود تعداد زیادی از بازیگران درجه یک که در فیلم حضور دارند، صحنه‌های کمدی، دراماتیک و پر اکشن مطمئنا توجه بینندگان را به خود جلب می‌کند. تریلر جدید فیلم Bullet Train را در زیر مشاهده کنید که منحصراً در تاریخ 5 آگوست در سینماها عرضه می‌شود.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

منبع: collider

نظر شما درباره این فیلم چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر