;
coinex

سامسونگ در مرداد ماه از گوشی‌‌های گلکسی Z Fold 4 و Z Flip 4 رونمایی می‌کند

اولین گزارش‌ها از تاریخ رونمایی گلکسی Z Fold 4 و Z Flip 4 منتشر شد. برخی منابع مدعی هستند که سامسونگ رویداد بزرگ خود را در اواسط تابستان برگزار می‌کند.

به گفته جان پروسر، سامسونگ گوشی‌های تاشوی Galaxy Z Fold 4 و Galaxy Z Flip 4 را در 10 آگوست (19 مرداد) معرفی می‌کند. او همچنین مدعی شد در این رویداد از Galaxy Watch 5 در سه اندازه رونمایی خواهد شد؛ 40 میلی‌متر، 44 میلی‌متر و نسخه‌ 46 میلی‌متری پرو.

تاریخ عرضه گوشی‌‌های گلکسی Z Fold 4 و Z Flip 4

Galaxy Z Fold 4 در رنگ‌های مشکی، سبز و بژ فانتوم وارد بازار خواهد شد. Galaxy Z Flip 4 نیز در رنگ‌های گرافیتی، بنفش بورا، طلایی صورتی و آبی در دسترس خواهد بود. گفته می‌شود که سامسونگ در رویداد بزرگ تابستانی خود قصد دارد نسخه‌ای از گلکسی اس 22 را در رنگ‌بندی بنفش به نمایش بگذارید.

سامسونگ در مرداد ماه از گوشی‌‌های گلکسی Z Fold 4 و Z Flip 4 رونمایی می‌کند

طبق گزارش‌ها، این دستگاه‌ها در تاریخ 26 آگوست (4 شهریور)، یعنی حدود دو هفته پس از رونمایی رسمی، به فروش خواهند رسید. اسمارت واچ سامسونگ نیز در همین تاریخ عرضه می‌شود. این ساعت احتمالا در رنگ مشکی فانتوم یا نقره‌ای به فروش می‌رسد. نسخه 40 میلی‌متری این ساعت با تنوع رنگی طلایی صورتی انحصاری به بازار می‌آید. Galaxy Watch 5 نسخه 44 میلی‌متری هم در رنگ آبی مایل به یاقوت کبود عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تاریخ رونمایی و رنگ‌بندی گلکسی Z Fold 4 و Z Flip 4 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر