;
coinex

POCO F4 5G امتیازهای جذابی را در گیک‌بنچ دریافت کرد

پوکو ایندیا رسما تایید کرد که گوشی POCO F4 5G به تراشه اسنپدراگون 870 مجهز می‌شود. اخیرا این گوشی با شماره مدل 22021211RI در گیک‌بنچ نیز رویت شده که امتیازهای قابل توجهی را دریافت کرده است.

پوکو ایندیا رسما اعلام کرد که پردازش پوکو F4 5G را یک تراشه اسنپدراگون 870 بر عهده خواهد داشت. این تراشه یکی از بهینه‌ترین چیپست های سری اسنپدراگون 800 به شمار می‌رود. پوکو ایندیا همچنین جزییاتی از سیستم خنک‌کننده دستگاه را نیز فاش کرده است. این دستگاه به فناوری LiquidCool 2.0 متشکل از محفظه بخار و صفحات گرافیتی 7 لایه برای دفع گرما مجهز خواهد شد.

اینطور که به نظر می‌رسد، پوکو ایندیا در روزهای آینده، جزییات بیشتری از مشخصات POCO F4 5G را فاش خواهد کرد. اما این گوشی چه عملکردی را در گیک‌بنچ به نمایش گذاشته است؟

امتیازهای POCO F4 5G در گیک‌بنچ

اطلاعات فاش شده در گیک‌بنچ نیز تایید می‌کنند که این دستگاه از اسنپدراگون 870 بهره می‌برد. گیک‌بنچ همچنین فاش کرده که این دستگاه به رم 12 گیگابایتی مجهز شده و اندروید 12 را به همراه MIUI 13 اجرا می‌کند. این دستگاه در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای Geekbench امتیاز 978 و 3254 را کسب کرده است.

POCO F4 5G امتیازهای جذابی را در گیک‌بنچ دریافت کرد

شایعه شده است که POCO F4 5G، ری‌برند شده از Redmi K40S خواهد بود. اگر این موضوع صحت داشته باشد، می‌توان انتظار داشت که این دستگاه همراه با صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED با رزولوشن +FHD و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز عرضه شود.

گفته می‌شود که پنل پشتی این گوشی به سه لنز دوربین مجهز خواهد شد. لنز اصلی 48 مگاپیکسلی در کنار لنزهای 8 و 2 مگاپیکسلی، تنظیمات دوربین این گوشی را تشکیل می‌دهند. برخی شایعات مدعی هستند که لنز اصلی پوکو اف 4 5 جی، 64 مگاپیکسلی خواهد بود. احتمالا یک دوربین 20 مگاپیکسلی هم برای عکاسی سلفی در نظر گرفته می‌شود. از دیگر مشخصات احتمالی این گوشی هوشمند می‌توان به باتری 4500 میلی‌آمپرساعت و شارژ 67 واتی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره امتیازهای پوکو اف 4 5 جی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر