;
coinex

شیائومی از عرضه گوشی POCO F4 Pro 5G صرف‌نظر کرد

به گزارش Xiaomiui، شیائومی قصد ندارد گوشی POCO F4 Pro 5G را عرضه کند. اینطور که از شواهد پیداست، این گوشی که قرار بود به تراشه دایمنسیتی 9000 مجهز شود، برای همیشه کنسل شده و در حال حاضر، باید فقط منتظر رونمایی از POCO F4 5G باشیم.

پوکو در حال آماده شدن برای رونمایی از POCO F4 5G است. این برند هنوز تاریخ عرضه را فاش نکرده است؛ اما ویژگی‌های آن در حال آزمایش هستند. مشخصات این دستگاه تابه‌حال چندین بار به بیرون درز کرده و تقریباً همه چیز را در مورد آن فاش کرده است.

گزارش‌ها حاکی از آن هستند که سری F4 یک عضو دیگر هم داشت که قرار بود با اسم رسمی پوکو F4 Pro 5G عرضه شود؛ اما شیائومی از راه‌اندازی این گوشی صرف‌نظر کرده است.

آنچه از POCO F4 Pro 5G می‌دانیم

طبق گفته‌های Xiaomiui، شیائومی، شرکت مادر ردمی و پوکو، تا همین اواخر روی Poco F4 Pro 5G کار می‌کرد. اما به نظر می‌رسد که این شرکت از طرح عرضه این دستگاه به بازار منصرف شده است.

شیائومی از عرضه گوشی POCO F4 Pro 5G صرف‌نظر کرد

 

گفته می‌شود POCO F4 5G نسخه‌ای ری‌برند شده از Redmi K40S است که به جای سنسور 48 مگاپیکسلی، از یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی برخوردار خواهد شد.

کدهای MIUI نشان می‌دهند که پوکو F4 Pro 5G مبتنی بر Redmi K50 Pro است و قرار بود به‌عنوان نسخه‌ ری‌برند شده از این گوشی، به بازار عرضه شود.

Redmi K50 Pro با کد Matisse یکی از معدود گوشی‌های هوشمندی است که از چیپست Mediatek Dimensity 9000 بهره می‌برد. همچنین یکی از معدود گوشی‌های میان‌رده با صفحه نمایش آمولد 2K است که از Dolby Vision پشتیبانی می‌کند.

Xiaomiui مدعی است که شیائومی تا 19 آوریل (30 فروردین) در حال توسعه کدهای MIUI برای POCO F4 Pro 5G بوده است؛ اما از آنجایی که نزدیک به دو ماه از انتشار آخرین نسخه نرم‌افزاری می‌گذرد، این احتمال وجود دارد که راه‌اندازی این گوشی برای همیشه کنسل شده باشد.

با این حال، نام تجاری Poco F4 Pro 5G اخیراً در صفحه تبلیغاتی Poco F4 5G ظاهر شده است. شاید این یک اشتباه تایپی باشد؛ زیرا هیچ مدرک مشخص دیگری برای عرضه این گوشی هوشمند وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره کنسل شدن پروژه POCO F4 Pro 5G چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    /////: تنکیو وری ماچ و بوسه

    پاسخ