;
coinex

پوکو X4 GT گواهی NBTC را دریافت کرد؛ تاریخ رونمایی نزدیک است

پوکو X4 GT تاییدیه NBTC تایلند را دریافت کرده که از رونمایی آن در آینده نزدیک خبر می‌دهد. POCO X4 GT با شماره مدل 22041216G در وب سایت مرجع صدور گواهینامه تایلند فهرست شده است. در فهرست NBTC جزییات اندکی از مشخصات این گوشی فاش شد.

جزئیات گواهینامه نشان می‌دهد که این دستگاه در گروه تجهیزات مخابراتی کلاس B دسته‌بندی شده است. اینطور که در فهرست NBTC مشخص شده، نام رسمی دستگاه POCO X4 GT است که توسط کمپانی Xiaomi Technology عرضه می‌شود.

پیش از این، گمانه‌زنی‌هایی وجود داشت مبنی بر اینکه پوکو X4 GT ری‌برند شده‌ی ردمی نوت 11T پرو خواهد بود.

مشخصات احتمالی پوکو X4 GT

Redmi Note 11T Pro ماه گذشته در چین رونمایی شد. این دستگاه از چیپست Dimensity 8100 مدیاتک قدرت می‌گیرد، سیستم‌عامل اندروید 12 و رابط کاربری MIUI 13 را اجرا می‌کند و در یک نسخه با رم 8 و حافظه 256 گیگابایتی عرضه می‌شود.

پوکو X4 GT گواهی NBTC را دریافت کرد؛ تاریخ رونمایی نزدیک است

ردمی نوت 11 تی پرو دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی +FHD با نرخ تازه‌سازی 144 هرتز است. تنظیمات دوربین آن شامل یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی است. این اسمارت فون از باتری 5080 میلی‌آمپر‌ساعتی با شارژ سیمی 67 واتی بهره می‌برد.

در حال حاضر جزییات دقیقی درباره مشخصات پوکو X4 GT در دست نیست. شیائومی هنوز جزئیاتی در مورد تاریخ رونمایی این گوشی منتشر نکرده است. انتظار داریم قبل از رونمایی رسمی، اطلاعات بیشتری از این گوشی فاش شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره پوکو X4 GT چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر