;
coinex

تاریخ مرحله دوم قرعه کشی خودرو در سامانه یکپارچه مشخص شد

تاریخ مرحله دوم قرعه کشی خودرو در سامانه یکپارچه مشخص شد. بر اساس آخرین گزارش‌ها معاون صنایع حمل‌ونقل وزارت صنعت تاریخ مرحله دوم قرعه کشی خودرو را اعلام کرد.

وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرده بیش از ۹۰ درصد مخاطبان از واگذاری خودرو از طریق سامانه یکپارچه استقبال کرده‌اند. در پی استقبال از عرضه خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو و رضایت بیش از ۹۰ درصدی مخاطبان از این شیوه واگذاری، روند واگذاری خودرو همزمان با افزایش نرخ تولید خودروهای کامل، تداوم خواهد یافت و دور بعدی تخصیص نیز در تیر انجام می‌شود.

در پی افزایش تولید خودروهای کامل در خودروسازان داخلی و افزایش عرضه خودرو در سال 1401 به میزان بیشتر از 200 درصد سال گذشته  و در پی مباحث مرتبط با اعلام اسامی برندگان نخستین مرحله تخصیص خودرو از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، به دستور وزیر صمت مقرر شد به همه منتخبین که نامشان در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو اعلام شده است (اعم از منتخبان اصلی ‌و ذخیره) خودرو تخصیص داده شود.

تاریخ مرحله دوم قرعه کشی خودرو در سامانه یکپارچه مشخص شد

منوچهر منطقی، معاون صنایع حمل‌ونقل وزارت صنعت در خصوص طرح‌های فروش خودرو خارج از روند قرعه‌کشی می گوید مرحله دوم قرعه کشی خودرو در سامانه یکپارچه تیرماه برگزار می‌شود. وی در این باره افزود:

در خصوص واگذاری خودرو به منتخبین فهرست ذخیره (رزرو) پس از اتمام مهلت ثبت‌نام منتخبین اصلی در روز 25 خرداد، اطلاع‌رسانی تکمیلی انجام خواهد شد. لازم به ذکر است که در پی استقبال هم میهمان عزیز از عرضه خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو و رضایت بیش از 90 درصدی مخاطبان از این شیوه واگذاری، روند واگذاری خودرو هم‌زمان با افزایش نرخ تولید خودروهای کامل تداوم خواهد یافت و دور بعدی در تخصیص نیز در تیرماه انجام می‌شود.

وی در پایان افزود: در خصوص طرح‌های فروشی که در همین دوره از قرعه‌کشی خارج‌شده‌اند، به‌زودی اطلاع‌رسانی لازم انجام خواهد شد.

سیزدهم اردیبهشت‌ماه (همزمان با عید سعید فطر) بود که وزیر صنعت، معدن و تجارت برای اولین بار از “سامانه یکپارچه فروش خودرو” صحبت و اعلام کرد که از هجدهم اردیبهشت‌ماه، هرگونه فروش محصولات تمام خودروسازان صرفاً از طریق سامانه متمرکز قرعه‌کشی (سامانه یکپارچه فروش خودرو) انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

بیشتر بخوانید:

.

 

نظر شما در خصوص تاریخ مرحله دوم قرعه کشی خودرو در سامانه یکپارچه جیست؟ در کامنت‌ها بنویسید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (8 نظر)

    واقعا این قرعه کشی ها و پیچوندن مردم کی قراره تموم بشه من الان چند دوره هست ثبت نام کردم اما هیچی………

    پاسخ

    چرا تاریخ ثبت نام و قرعه کشی رو اینقد دیر به دیر انداختین؟؟؟؟
    قبلا هرماه ۲بار بود الان یک ماه گذشته و هنوز خبری نیست…..!!!

    پاسخ

    چرا خودروهایی که شامل قرعه کشی نمیشوند و بدون قرعه کشی در اختیار مشتری میگذارید باید صبر کنند و همراه قرعه کشی ثبت نام گردند.مثل شاهین و کوییک و….

    پاسخ

    با سلام میخواستم بدونم مایی که ابتدا کد ملی ما در منتخبین قرعه کشی بود و هنگامی که در مرحله واریز وجه خواستیم اقدام کنیم کد ملی ما حذف شد باید از کجا پیگیری کنیم

    پاسخ

    17 بار ثبت نام کردم در نیومده این چه وضعشه همش دروغ شما بخوایید میتونی به همه ماشین بدید ولی خودتون نمی دید نزدیک یکسال ثبت نام میکنم در نیومده

    پاسخ

    سلام چرا اسم من بیرون نمیاد خیلی نیاز دارم ماشین طرح مادران دو فرزند چند بار ثبت نام کردم 🤨🤔😏

    پاسخ

    اگه خودروهای گروه خودروسازی ایران خودرو را از قرعه کشی حذف میکردند بهتر بود چونکه ما علاقه مون به خودروهای ایرانخودرو بهتره

    پاسخ

    سلام…واقعا بجای اینکه قرعه کشیها زود به زود انجام شود…شده ماهی یکبار؟برای کسانیکه اسمشان در نیامده باید روزها را بشمارند تا دور بعدی؟ خیلی سخته؟؟؟؟

    پاسخ