;
coinex

فینالیست های فصل سوم عصر جدید چه زمانی معرفی می‌شوند؟ [+ زمان پخش فینال]

فینالیست های فصل سوم عصر جدید بار رأی مردمی مشخص خواهند شد. باید دید کدام از شرکت‌کنندگان راهی فینال برنامه عصر جدید می‌شوند.

فصل سوم برنامه استعدایابی عصر جدید به روزهای پایانی‌اش نزدیک می‌شود. این برنامه که سومین فصلش را پشت سر می‌گذارد، توانست با تغییر ترکیب داوران نسبت به فصول قبل، تازگی و طراوت برنامه را حفظ کند. در فصل سوم امین حیایی، کارن همایونفر، مجید اسماعیلی و ژاله صامتی به عنوان داور حضور داشتند. احسان علیخانی نیز همچون فصول گذشته به عنوان مجری در برنامه حضور داشت.

فینالیست های فصل سوم عصر جدید

با نزدیک شدن به مراحل پایانی رقابت میان گروه‌ها، فینالیست های فصل سوم عصر جدید در روزهای شنبه و یکشنبه با رأی مردمی مشخص خواهند شد. در روز شنبه، از میان گروه‌های پهلوانک‌های ایران‌زمین و دپا، گروه ترانه و ستیلا و آنیسا و همچنین رقابت میان دو گروه کاکتوس و پیمان ابراهیمی، سه فینالیست مشخص خواهند شد. مابقی گروه‌ها نیز در روز یکشنبه تکلیفشان مشخص می‌گردد.

فینالیست‌های فصل سوم عصر جدید

از طرفی یکی از فینالیست‌ها با رأی مردمی تعیین تکلیف می‌شود. ساینا شیخی، احسان یاسین، گروه زاگرس، گروه جنگجویان وشو، علی طولابی و دختران خورشید از جمله شرکت‌کننده‌هایی هستند که با رأی مردم راهی فینال می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره فینالیست های فصل سوم عصر جدید چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر