;
coinex

دلیل مرگ همسر و پسر حامد سلطانی چیست؟ [خودروسازی مقصر است؟]

آیا دلیل مرگ همسر و پسر حامد سلطانی مجری تلوزیون، باز نشدن ایربگ خودرو بود؟ معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور در این باره توضیح می‎‌دهد.

به گزارش تسنیم، معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور به تصادف اخیر مجری تلوزیون اشاره کرد و گفت: با توجه به باز نشدن ایربگ، سهم تقصیر برای سازمان استاندارد و خودروسازی مربوطه خواهد شد. به نظر می‌رسد دلیل مرگ همسر و پسر حامد سلطانی نواقص خودرو سواری باشد.

علت و دلیل مرگ همسر و پسر حامد سلطانی مجری تلوزیون مشخص شد!

متاسفانه در تاریخ 16 خرداد، حامد سلطانی و خانواده‌اش در کیلومتر 70 محور خور و بیابانک به طبس تصادف کردند. این سانحه با خودروی MVM315، اتفاق افتاد. این تصادف دلیل مرگ همسر و پسر حامد سلطانی مجری تلوزیون شد. حامد سلطانی و دخترش فاطمه سلما نیز در این تصادف مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

دلیل مرگ همسر و پسر حامد سلطانی چیست؟ [خودروسازی مقصر است؟]

معاون فرهنگ و ترافیک پلیس راهور، سرهنگ عین‌الله جهانی در رابطه با شرح این سانحه گفت: حامد سلطانی در حین تردد متاسفانه ابتدا از جاده منحرف شد و دوباره به جاده برگشت و سرانجام با منحرف شدن خودرو به سمت چپ و لاین مخالف، این خودرو واژگون شد.

جهانی با اشاره به نظر کارشناسان پلیس راه استان اصفهان در رابطه با این سانحه، 3 مورد را به عنوان دلایل اصلی اعلام کرد: 1. عدم رعایت نظامات دولتی، بی‌توجهی به ایمنی راننده و سرنشینان و تایید ورود و ساخت خودرو فاقد کیفیت از سوی سازمان استاندارد. 2. عدم توجه و دقت کافی به مسیر و خواب‌آلودگی راننده. 3. عدم رعایت نظامات دولتی توسط کارخانه سازنده خودرو.

معاون فرهنگ و ترافیک پلیس راهور به اجتناب ناپذیری سوانح مذکور اشاره کرد و گفت: قرار نیست هر واژگونی و تصادفی منجر و ختم به فوت و مجروحیت سرنشینان گردد. اگر خودروی مذکور ایمنی‌های لازم و کیفیت کافی را داشت، نتیجه این سانحه، مرگ سرنشینان نبود.

وی همچنین افزود: سهم تقصیر برای سازمان استاندارد و خودروساز مربوطه تعیین و گزارش سانحه رانندگی مذکور به مرجع انتظامی و قضایی ارسال شد.

سرهنگ عین‌الله جهانی ادامه: در صورت رعایت حداقل استاندارهای جهانی در خودروسازی کشور، بی‌گمان ایمنی سرنشینان تامین می‌گردد و همچنین تعداد فوتی‌های سوانح رانندگی به طور چشمگیری کاهش می‌یابد.

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تصادف و دلیل مرگ همسر و پسر حامد سلطانی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    آخی بمیرم چ اتفاق تلخی😭
    حالا خدارو شکر ک خودتون و دختر عزیزتون جون سالم بدر بردید‌🤲🏻🤲🏻

    پاسخ