;
coinex

بنیان‌گذار تلگرام: تلگرام پریمیوم به‌زودی با ویژگی‌های جدید منتشر می‌شود

چند وقتی است که شایعه‌ای درباره انتشار تلگرام پریمیوم در سراسر اینترنت منتشر شده است. پاول دوروف، بنیان‌گذار تلگرام اخیرا این خبر را تایید کرده و گفته است که این اپلیکیشن، به‌زودی با ویژگی‌های جدید در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

تلگرام پریمیوم تا اواخر ماه ژوئن (اوایل تیر) رسما کار خود را آغاز می‌کند. اما راه‌اندازی تلگرام پریمیوم که نسخه پولی این اپلیکیشن محسوب می‌شود، به این معنا نیست که کاربران همیشگی تلگرام، باید برای استفاده از قابلیت‌ها، پول پرداخت کنند.

تمام ویژگی‌های فعلی این اپلیکیشن که رایگان هستند، همچنان رایگان خواهند ماند. علاوه‌بر این، به‌زودی ویژگی‌های جدیدی در دسترس کاربران نسخه رایگان تلگرام قرار می‌گیرد.

راه‌اندازی تلگرام پریمیوم با ویژگی‌های جدید

به گفته‌ی دوروف، Telegram Premium شرایطی را برای تمامی افراد فراهم می‌کند تا به ویژگی‌ها، سرعت بالا و منابع بیشتر دسترسی داشته باشند؛ همچنین به کاربران اجازه می‌دهد از تلگرام پشتیبانی کنند و عضو باشگاه کاربرانی شوند که زودتر از همه، ویژگی‌های جدید را دریافت می‌کنند.

بنیان‌گذار تلگرام: تلگرام پریمیوم به‌زودی با ویژگی‌های جدید منتشر می‌شود

حتی کاربرانی که مشترک تلگرام پریمیوم نیستند، می‌توانند به‌طور غیرمستقیم از برخی از مزایای آن بهره‌مند شوند، مانند مشاهده اسناد، رسانه‌ها و استیکرهای بسیار بزرگ ارسال شده توسط کاربران Premium. کاربران رایگان حتی می‌توانند واکنش‌هایی که کاربران تلگرام پریمیوم برای آنها ارسال کرده‌اند را به همان روش همیشگی، به مجموعه خود اضافه کنند.

دوروف در بیانیه خود اعلام کرد که تجربه تبلیغات در کانال‌های عمومی تلگرام، موفق‌تر از حد انتظار بوده است؛ با این‌حال،‌ مجریان پروژه تلگرام بر این باورند که این اپلیکیشن باید از طرف کاربران خود تامین سرمایه شود، نه کمپانی‌های تبلیغ کننده. به این ترتیب، کاربران همیشه در اولویت باقی می‌مانند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره انتشار تلگرام پریمیوم چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر