;
coinex

امید نورافکن پرسپولیسی می‌شود؟

امید نورافکن پرسپولیسی می‌شود؟ شایعات جدی وجود دارد که مدافع سابق استقلال به قرمزها منتقل شود. او هم اکنون در سپاهان توپ می‌زند. در ادامه همراه باشید.

پرسپولیس در دو فصل اخیر سعید آقایی را به عنوان مدافع چپ در اختیار داشته و این بازیکن با فراز و فرود‌هایی که در بازی اش به نمایش گذاشته نتوانسته خیال یحیی را از داشتن یک مدافع کناری مطمئن راحت کند. به نظر می‌رسد سپاهان زخمی از پاتک پرسپولیس به ستاره هایش ( دانیال اسماعیلی فر، سروش رفیعی و سجاد شهباززاده) به هیچ عنوان با جدایی امید نورافکن موافقت نخواهد کرد.

امید نورافکن پرسپولیسی می‌شود؟

طی روز‌های اخیر اخبار زیادی در مورد مذاکره یحیی گل محمدی با امید نورافکن در رسانه‌ها منتشر شده و در این اخبار آمده در پایان فصل نورافکن پرسپولیسی می‌شود. تنها امید پرسپولیسی ها این است که امید نورافکن با توجه به جدایی چند ستاره کلیدی خودش از سپاهان جدا شود اما این مدافع چپ ملی پوش هنوز یک سال دیگر با تیم اصفهانی قرارداد دارد.

نورافکن توانایی بازی در پست دفاع چپ هافبک میانی و حتی دفاع آخر را دارد و سرمربی سرخ‌ها با جذب او با یک تیر چند نشان خواهد زد.

تکذیبیه پرسپولیس

معاون ورزشی پرسپولیس مذاکره با امید نورافکن را تکذیب کرد. او در مورد جذب نورافکن اظهار داشت:

نورافکن قرارداد دارد و صحبتی با او نشده است. او بازیکن توانمندی است اما چون قرارداد دارد نمی‌توانیم مذاکره کنیم. آقای زکی‌پور در لیست ما نبودند اما آقای شهباززاده را یک‌سری صحبت شده بود.

نورافکن که طی دو سال و نیم اخیر در سپاهان حضور داشته و عملکرد درخشان او جایگاهش در ترکیب تیم ملی را هم تثبیت کرده بود، اکنون هم زیر نظر دراگان اسکوچیچ مشغول تمرین است و سعی دارد همچنان مهره مورد اعتماد سرمربی کروات بماند، اما در کنار تمرینات ملی بحث باشگاه آینده‌اش هم وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر