;
coinex

حمایت ایلان ماسک از شبکه غیرمتمرکز دوج کوین Web69

دوج کوین بار دیگر به مرکز توجهات جامعه رمزارزها بازگشت. ایلان ماسک در توییت اخیر خود از شبکه غیرمتمرکز دوج کوین Web69 حمایت کرد.

پس از انتشار خبر راه‌اندازی Web 5.0 بر روی شبکه بیت کوین توسط جک دورسی، برخی از کاربران با لحنی طنز از احتمال اجرای پروژه Web69 بر بستر دوج کوین توسط ایلان ماسک خبر دادند.

شبکه غیرمتمرکز دوج کوین Web69 چیست؟

یکی از کاربران توییتری با نام wandrinstar در توییت اخیر خود نوشت: اگر جک دورسی و بیت کوین می‌توانند Web5 را خلق کنند، پس Dogecoin هم می‌تواند Web69 را ایجاد کند.» این توییت توجه ایلان ماسک و جک دورسی را به خود جلب کرد. جک دورسی در واکنش به این توییت، ایلان ماسک را تگ کرده و به او گفت: «نوبت توست.»

حمایت ایلان ماسک از شبکه غیرمتمرکز دوج کوین Web69

ایلان ماسک نیز با ایموجی‌های آتشین پاسخ جک دورسی را داد. واکنش ایلان ماسک، احتمال اجرای واقعی پروژه Dogecoin Web69 را پررنگ‌تر از همیشه کرد.

عبارت Web69 به توکن ElonWeb69 که بر روی شبکه بایننس اسمارت چین (BNB) راه‌اندازی شده است، اشاره دارد. ایلان ماسک به غیر از دوج کوین، بیت کوین و اتریوم، به رمزارز دیگری علاقه ندارد. او در گذشته بارها اعلام کرده بود که این سه رمزارز تنها دارایی‌های دیجیتالی هستند که بر روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کرده است. علاوه بر این موارد، DOGE در ماه‌های گذشته به عنوان روش پرداخت فروشگاه‌های آنلاین تسلا مورد پذیرش قرار گرفت.

بیت کوین اینترنت را متحول خواهد کرد

wandrinstar در توییت خود جزئیاتی درباره تصمیمات جک دورسی، مدیر عامل شرکت Block منتشر کرد. به عقیده این کاربر، جک تمام تمرکز خود را بر روی شرکت Block قرار داده است. هدف او ساخت پروژه Web5 بر روی شبکه بزرگترین رمزارز دنیای کریپتوکارنسی‌ها خواهد بود.

جک دورسی معتقد است که بیت کوین نقشی مهم و کلیدی در تحول اینترنت ایفا خواهد کرد. او استفاده از Web5 را به Web3 ترجیح می‌دهد که قصد غیرمتمرکزسازی کلی اینترنت بر اساس بلاک چین و توکنیزاسیون را دارد.

فناوری Web5 تا حد زیادی ترکیب دو فناوری Web3 و Web2 خواهد بود. لایه پولی اصلی وب5 بر روی بیت کوین ساخته خواهد شد. هدف اصلی Web5 ساخت یک هویت غیرمتمرکز برای کاربران است. این هویت به کاربران اجازه می‌دهد که بدون ورود مستقیم به سیستم، از برنامه‌ای به برنامه دیگر منتقل شوند. داده‌های کاربران در این سیستم توسط خود کاربر کنترل شده و بدون توافق آن‌ها فاش نخواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره اجرای پروژه Dogecoin Web69 توسط ایلان ماسک چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر