;
coinex

خیانت پیکه به شکیرا و جدایی‌شان ؛ نقش سوپرمدل برزیلی چیست؟

ماجرای خیانت پیکه به شکیرا و رابطه جنسی با مادر گاوی همبازی‌اش در بارسا جیست؟ رابطه عاشقانه جرارد پیکه و شکیرا پس از ۱۲ سال زندگی مشترک دچار شکاف و اختلاف جدی شده است.

ماجرای خیانت جرارد پیکه به شکیرا و رابطه جنسی این بازیکن با مادر گاوی، همبازی اش در بارسلونا به یکی از موضوعات داغ تبدیل شده است. جرارد پیکه برای شکیرا تمام شده چراکه مدافع بارسلونا به او خیانت کرده است. پیکه مدتی است با یک زن دیگر وارد رابطه عاشقانه شده و شکیرا به خیانت او پی برده است.

یک رسانه‌ی اسپانیایی مدعی شد که جرارد پیکه به شکیرا خیانت کرده است و این زوج به زودی از هم جدا می شون ، به هر روی باید دید سرانجام شایعه‌ی جدایی پیکه و شکیرا به حقیقت تبدیل می‌شود یا خیر.گفته می‌شود پیکه در حال حاضر در خانه خودشان کنار شکیرا نیست و در آپارتمانی جدا زندگی می‌کند.این زوج اسپانیایی – کلمبیایی سال ۲۰۱۱ ارتباط برقرار کردند و دو فرزند به نام‌های میلان و ساشا دارند.

ماجرای خیانت پیکه به شکیرا چیست؟

رابطه جنسی با مادر گاوی همبازی‌اش در بارسا؟

رسانه های اسپانیایی گزارش دادند زنی که گفته می شود جرارد پیکه با او به شکیرا خیانت کرده است، مادر گاوی نیست و زن مورد نظر در واقع ۲۰ ساله و بلوند است؛ همین موضوع ماجرای همخوابی با مادر گاوی که فردی سبزه است را رد می کند.

حاصل زندگی مشترک پیکه و شکیرا، دو فرزند به نام های ساشا و میلان هستند. شکیرا قبلا تایید کرده بود از ازدواج با پیکه می ترسد و ترجیح می دهد آنها همچنان برای یکدیگر نامزد باشند.

ماجرای خیانت پیکه به شکیرا چیست؟ [رابطه جنسی با مادر گاوی؟]
علت خیانت جرارد پیکه به شکیرا رابطه او با فرد دیگری است.

ظاهراً پیکه شب‌های بسیاری با ریکی پوچ بازیکن جوان بارسلونا در مهمانی‌های مختلف مشاهده شده است و همین رفتارش باعث جدایی خواهد شد. گفته می‌شود پیکه در حال حاضر در خانه خودشان کنار شکیرا نیست و در آپارتمانی جدا زندگی می‌کند.

پیکه چند هفته ای است که در خانه مجردی خود زندگی می کند و همسایگان او این موضوع را تایید کرده اند. گزارش ها حاکی از آن است که جرارد پیکه با هم تیمی اش ریکی پویگ و سایر دوستانش به کلاب های شبانه می رفته و اغلب ساعت دو یا سه صبح به خانه بازمی گشتند.

ماجرای خیانت پیکه به شکیرا چیست؟ [رابطه جنسی با مادر گاوی؟]
علت خیانت جرارد پیکه به شکیرا رابطه او با فرد دیگری است.
تصمیم شکیرا برای جدایی قطعی از پیکه جدی است و‌ آنها مدت هاست فعالیت مشترکی در شبکه های اجتماعی نداشته اند. شکیرا حتی اخیرا آهنگی با محتوای خیانت خوانده است.

بروزرسانی: رسانه‌های اسپانیایی حتی امروز خبر حمله عصبی شکیرا و انتقال او به یک کلینیک در بارسلونا را نیز گزارش دادند. اتفاقی که شنبه گذشته رخ داده بود. در اوج شایعات، شکیرا و پیکه ساعاتی پیش باهم دیده شدند. هر دو در ماشین و نزدیکی منزل‌شان حضور داشتند و مادر این خواننده، نیدیا دل کارمن ریپول هم در صندلی عقب نشسته بود. باید دید این به معنای پایان اختلاف و آشتی این زوج است یا خیر.

بروزرسانی: امروز جدایی جرارد پیکه مدافع باتجربه بارسلونا و شکیرا خواننده محبوب کلمبیایی رسماً اعلام شد و دلیل آن‌هم خیانت بازیکن کاتالان‌ها بوده است. در حالی که شکیرا از جرارد پیکه جدا شده، می‌خواهد اسپانیا را همراه با میلان و ساشا ترک کند، اما بازیکن بارسلونا با این کار شریک سابق زندگی‌اش موافق نیست.

جدایی این دو نفر حتمی است و هیچ راه برگشتی وجود ندارد، اما این زوج که از سال ۲۰۱۱ رابطه‌شان را علنی کرده بودند یک مشکل بزرگ برای جدایی دارند و آن‌هم در مورد حضانت فرزندان‌شان است. شکیرا که ۱۰ سال از پیکه بزرگ‌تر است تصمیم ندارد میلان و ساشا را به بازیکن بارسا بدهد.

ماجرای خیانت پیکه به شکیرا چیست؟ [رابطه جنسی با مادر گاوی؟]

بروزرسانی:

«سوزی کورتز:شکیرا حق دارد»

مدل برزیلی در گزارشی جنجالی فاش کرده که لیونل مسی و فیلیپه کوتینیو تنها دو مرد باوقار در رختکن بارسلونا هستند و سایر ستاره‌های این تیم به وی پیام‌های اخلاقی فرستاده‌اند.

اخیراً نشریه اسپانیایی «ال‌پرودیکو» مدعی شد، جرارد پیکه به همسر خواننده‌اش شکیرا خیانت کرده و به همین دلیل این زوج معروف از یکدیگر جدا شدند.

پیکه پیام جنسی برایم می‌فرستاد

کورتز به صورت مستقیم پیکه را هدف قرار داده و می‌گوید که او بیشتر از همه و پیام‌هایی با محتویات جنسی برایش ارسال کرده است. او در این مورد با «نیویورک تایمز» گفت‌وگویی انجام داده و این گفتگو از طریق نشریه «مارکا» بازنشر شده است. او در این باره می‌گوید:

پیکه کسی بود که مستقیم‌ترین (اشاره به درخواست‌های جنسی) پیام را برای من ارسال کرد. تنها بازیکنان بارسلونا که هرگز برای من چیزی ارسال نکردند مسی و کوتینیو بودند. آن‌ها شوهران بزرگی هستند و به همسرانشان بسیار احترام می‌گذارند. شکیرا حق داشت و با او همدردی می‌کنم.

شکیرای ۴۵ ساله و پیکه ۳۵ ساله از سال ۲۰۱۱ با هم زندگی کرده و دو پسر دارند. این دو مدت کوتاهی قبل از جام جهانی آفریقای جنوبی در سال ۲۰۱۰ با هم آشنا شدند، وقتی پیکه در موزیک ویدیوی Waka Waka حضور یافت که آهنگ رسمی مسابقات بود.

آپدیت: شکیرا تایید کرد

در بیانیه‌ای که روز دوشنبه از طریق سخنگوی شکیرا منتشر شد، آمده است: «متاسفانه تأیید می‌کنیم که ما قرار است راه‌مان را از هم جدا کنیم. برای رفاه فرزندان‌مان که اولویت زندگی ما هستند از شما می‌خواهیم به حریم خصوصی آن‌ها احترام بگذارید. از درک شما متشکریم.»

پیکه هنوز بیانیه‌ای در مورد این جدایی منتشر نکرده و همچنین به خیانت ادعایی خود نیز اشاره نکرده است. گزارش‌های منتشر شده در اسپانیا می‌گویند که بازیکن بارسلونا پس از مطلع شدن شکیرا از خیانت او، هفته‌ها در آپارتمان خود تنها مانده است.

بیشتر بخوانید: 

.

نظر شما در مورد ماجرای خیانت پیکه به شکیرا چیست؟ چیست؟ نظرات خود را در این خصوص با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر