;
coinex

اینفلوئنسرهای ایرانی با بیشترین رشد در سال گذشته

هرروز به تعداد اینفلوئنسرهای ایرانی اینستاگرام اضافه می‌شود. بعضی از آن‌ها در سال‌های اخیر به اینستاگرام پیوستند و با ویدیوها و تولید محتوای خلاقانه به رشد بالایی رسیدند. برخی هم سابقهٔ بیشتری دارند و مدت زیادی است که در اینستاگرام فعالیت می‌کنند. رشد اینفلوئنسرهای اینستاگرام در زمان کرونا بیشتر شد و بعضی از آن‌ها هم در همین دوران وارد اینستاگرام شدند. در این مقاله، می‌خواهیم بعضی از اینفلوئنسرها را معرفی کنیم.

این افراد در سال گذشته بیشترین رشد را داشتند و جذب فالوور زیادی دارند. بعضی از آن‌ها میزان جذب فالوورشان به تعداد فالوورشان نزدیک است. همین مسئله نشان می‌دهد که فالوورهای آن‌ها واقعی است و شما با فالوور فیک سر و کار ندارید. شما می‌توانید نام یا آیدی هر کدام از این اینفلوئنسرها را در لیست اینفلوئنسرهای اینستاگرام در دیسکاور جریان جست‌وجو کنید و اطلاعاتشان را ببینید.

چرا برای رشد کسب‌وکارتان به اینفلوئنسرهای معروف احتیاج دارید؟

در سال‌های اخیر و بعد از شیوع کرونا، اینفلوئنسر مارکتینگ رشد زیادی داشته است. آمارهای اینستاگرام هم این موضوع را نشان می‌دهد. در صورتی که از اینفلوئنسرهای مناسب استفاده کنید، سرعت و اثربخشی اینفلوئنسر مارکتینگ بیشتر از بقیه کانال‌های بازاریابی است. اینفلوئنسرها به طور مستقیم با مردم در ارتباط هستند و حرف آن‌ها اثر بیشتری روی مخاطب‌های شما می‌گذارد.

با استفاده از اینفلوئنسرهای ایرانی اینستاگرام می‌توانید اعتماد مردم را جلب کنید و اعتبار کسب‌وکارتان را افزایش دهید. وقتی محصول خودتان را برای افراد معروف اینستاگرام می‌فرستید، مشتری‌ها هم به خرید ترغیب می‌شوند و به برند شما اعتماد می‌کنند. اینفلوئنسر مارکتینگ روی تعداد فالوور و تعامل پیج شما هم تاثیر دارد و باعث افزایش فالوور شما می‌شود.

خیلی از مردم شاید اینفلوئنسرها را دنبال نکنند؛ ولی برای خرید محصولات مورد نیازشان به صفحهٔ این افراد سر می‌زنند. بعضی از مخاطب‌های اینستاگرام ممکن است پست‌های وایرال این اینفلوئنسرها را ببینند و با برند شما هم آشنا شوند.

اینفلوئنسرها روی بازگشت سرمایهٔ شما تاثیر دارند. افرادی که در این مقاله معرفی شده‌اند، همگی هزینه‌های بالایی برای تبلیغات می‌گیرند؛ ولی از آن‌جایی که نرخ رشد و بازده آن‌ها بسیار بالاست، تاثیر زیادی برا اهداف بازاریابی شما می‌گذارند. از دیگر مزایای کارکردن با اینفلوئنسرهای ایرانی معروف می‌توان به افزایش رتبهٔ سایت، افزایش فروش و نرخ کلیک، آگاهی برند و افزایش فالوور اشاره کرد.

آمارهای اینستاگرام در خصوص اینفلوئنسرها

طبق گزارش سایت اینفلوئنسرمارکتینگ هاب، صنعت تبلیغات اینفلوئنسرها در سال ۲۰۲۲ به ۱۶.۴ میلیارد دلار می‌رسد. وجود ریلز و ویدیوهای کوتاه در اینستاگرام در افزایش بودجه اینفلوئنسر مارکتینگ تاثیر داشته است. شیوع کرونا و حضور بیشتر مردم در شبکه‌های اجتماعی هم در این مسئله تاثیر داشته است. با افزایش ارزش صنعت اینفلوئنسر مارکتینگ، شرکت‌هایی هم که در این حوزه فعالیت می‌کنند، بیشتر شده است.

تعداد این شرکت‌ها در سال ۲۰۲۱، ۲۶ درصد افزایش پیدا کرده است. ۷۹ درصد از بازاریاب‌ها معتقدند که اینستاگرام یکی از بخش‌های اصلی تبلیغات آن‌ها است. ۸۷٪ از کاربرهای اینستاگرام بعد از دیدن تبلیغات، به آن تبلیغ واکنش نشان می‌دهند، کامنت می‌گذارند، به صفحه خرید محصول سر می‌زنند یا روی لینک کلیک می‌کنند. پیش‌بینی‌های سایت اینفلوئنسرمارکتینگ هاب نشان می‌دهد که بودجه کمپین‌های همکاری با اینفلوئنسرها در سال ۲۰۲۳ افزایش پیدا می‌کند.

علاوه‌ بر این‌ها، تحقیقات بازاریابی در اینستاگرام حاکی از این است که مردم به محتوای تولیدشده اینفلوئنسرها علاقهٔ بیشتری دارند. در واقع، ویدیویی که اینفلوئنسرها تولید می‌کنند، تاثیر بیشتری دارد. هرچقدر که اینفلوئنسر مارکتینگ بیشتر رشد می‌کند، مخاطب‌های اینستاگرام هم هوشمندتر می‌شود؛ بنابراین در همکاری با اینفلوئنسرها، شفافیت حرف اول را می‌زند.

معرفی اینفلوئنسرهای ایرانی با بیشترین رشد در سال گذشته

کسب‌وکارها و برندهای مختلف برای تبلیغات و دیده‌شدن به اینفلوئنسرها احتیاج دارند. هرچقدر این اینفلوئنسرها رشد بیشتری داشته باشند و فالوورهای فیک کمتری داشته باشند، کمپین‌ اینفلوئنسر مارکتینگ هم اثربخشی بهتری خواهد داشت. برای اجرای یک کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ موفق، باید اینفلوئنسرها را به دقت انتخاب کنید.

ما در این مطلب سعی کردیم، اینفلوئنسرهایی که در سال گذشته بیشترین رشد را داشتند، معرفی کنیم. امل جاد، مجتبی شفیعی، سرنا امینی، سوگنگ و شقایق محمودی از جمله این اینفلوئنسرها هستند. تعداد فالوور این افراد بالاست و مخاطب‌های آن‌ها در دسته‌های مختلفی قرار می‌گیرند.

سرنا امینی

سرنا امینی یکی از فعال‌ترین اینفلوئنسرهای ایرانی است. او با ۸.۷  میلیون فالوور، حدود ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر جذب فالوور دارد و با خلاقیت زیادی ویدیوهای طنز می‌سازد. او تمام شخصیت‌های ویدیوهایش را خودش بازی می‌کند و در موضوع‌های مختلف ویدیوهای کمدی تولید می‌کند. خانم امینی تیک آبی اینستاگرام هم دارد و بازدید ویدیوهایش به ۱۳ میلیون هم می‌رسد.

اینفلوئنسرهای ایرانی با بیشترین رشد در سال گذشته

اگر اسم ایشان را در اینستاگرام جست‌وجو کنید، فن‌پیج‌های زیادی می‌بینید که به اسم این هنرمند فعالیت می‌کنند. این پیج‌ها هم فالوورهای زیادی دارند. طبق گفته‌های سرنا، تمام کارهای تولید محتوای پیج را خودش انجام می‌دهد و نویسنده و کارگردان فیلم‌های پیج هم خودش است.

میانگین بازدید ویدیوهای او ۹ میلیون و میانگین لایک‌هایش ۱ میلیون است. اینگیجمنت ریت این صفحه هم به ۲۰.۵۵ درصد می‌رسد. تعداد بالای فالوورهای پیج و موضوع آن نشان می‌دهد که انواع کسب‌وکارها با موضوع‌های مختلف می‌توانند برای تبلیغات به سرنا امینی مراجعه کنند. خانم امینی در زمینه تبلیغات گزیده کار می‌کند و بیشتر تبلیغاتش مربوط به پیج‌های فروش لباس هستند. او تبلیغاتش را در پست‌ها و استوری‌ها انجام می‌دهد.

سرنا امینی علاوه‌ بر پیج اصلی‌اش، پیج جداگانه‌ای هم برای تبلیغات دارد. این پیج ۱.۴ میلیون فالوور دارد و برای پیج‌های مختلف از جمله پیج شخصی افراد، موسسه‌های کنکور، فروشگاه لوازم خانه و دکوراسیون تبلیغات انجام می‌دهد.

امل

امل جاد ۲.۴ میلیون فالوور دارد و در حوزه زیبایی، هنر آرایش و گریم فعالیت می‌کند. او به خاطر ویدیوهای خلاقانه‌اش معروف شده است و خیلی از کاربران شبکه‌های اجتماعی مخاطب ویدیوهای او هستند. امل جاد با تکنیک خاص خودش لوازم آرایش مختلف را تبلیغ می‌کند.

او یک آهنگ معروف را انتخاب می‌کند، با آهنگ لب می‌زند و همزمان آرایش هم می‌کند. همین خلاقیت باعث شده است که افراد زیادی ویدیوهای آرایش‌کردن امل جاد را ببینند. حتی کسانی که اهل آرایش‌کردن نیستند، به ویدیوهای ایشان علاقه دارند و تماشایش می‌کنند.

خانم امل جاد با برندهای مطرح آرایشی از جمله ژیوانی، وچه و فروشگاه اینترنتی روژا همکاری کرده است. او علاوه‌ بر تبلیغ لوازم بهداشتی و آرایشی، تبلیغ زیورآلات و فروشگاه‌های اینترنتی طلا و جواهر هم انجام می‌دهد. اگر مخاطب‌ کسب‌وکار شما خانم‌ها هستند یا تولیدکننده یا فروشنده لوازم آرایشی و بهداشتی هستید، می‌توانید با خانم امل جاد همکاری کنید.

ایشان علاوه‌ بر برندهای ایرانی، با فروشگاه‌ها و تولیدکننده‌های خارجی هم همکاری می‌کند، آخرین پست امل جاد تبلیغ یک فروشگاه اینترنتی فروش لنز است. در بعضی از پست‌های تبلیغاتی صفحه امل، کد تخفیف هم معرفی شده است. با این کار، مخاطب‌های صفحه او هزینهٔ کمتری برای خرید محصولات شما پرداخت می‌کنند.

فروشنده‌های لباس آنلاین هم می‌توانند تبلیغات خودشان را به ایشان بسپرند. او در استوری‌هایش شرایط همکاری را گفته است. طبق اطلاعات استوری‌های ایشان، فروشنده‌ها و صاحبان برند باید محصولات خودشان را برای خانم امل جاد بفرستند تا او از کیفیت محصولات مطمئن شود. اینگیجمنت ریت صفحه امل ۳۰.۸۶ درصد است و میانگین بازدید ویدیوهایش به ۴ میلیون رسیده است. جذب فالوور خانم امل حدود ۲ میلیون و ۱۴۰ هزار نفر است. او برای همکاری و تبلیغات، پیج دیگری دارد.

شقایق محمودی

شقایق محمودی یکی دیگر از اینفلوئنسرهای ایرانی و محبوب اینستاگرام است که با ۱.۹ میلیون فالوور فعالیت می‌کند. جذب فالوور او حدود ۱ میلیون ۱۷۰ هزار نفر است و ویدیوی طنز می‌سازد. او در بیو اینستاگرامش خودش را بازیگر معرفی کرده است و علاوه‌ بر ویدیوهای کمدی، ویدیوهای آرایشی هم تولید می‌کند.

خانم محمودی یک پیج برای هماهنگی تبلیغات دارد که در آنجا نمونه کارهای تبلیغاتی‌اش را منتشر کرده است. طبق اطلاعات پیج دوم، او در سبک‌های مختلفی کارهای تبلیغاتی انجام می‌دهد. شما می‌توانید طبق سلیقه خودتان، کار تبلیغات شرکت و فروشگاهتان را به ایشان بسپارید.

او علاوه‌ بر ویدیوهای طنز، ویدیوهای تبلیغاتی غیر کمدی هم تولید می‌کند. اگر اسم شقایق محمودی را در صفحه دیسکاور جریان جست‌وجو کنید، متوجه می‌شوید که تبلیغ در پست و استوری صفحه او از ۳ میلیون تومان شروع می‌شود. بیشتر مخاطب‌های خانم محمودی کم سن‌وسال هستند. اگر مخاطب هدف شما جوان است، می‌توانید برای کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ از خانم محمودی استفاده کنید.

سوگنگ

سوگنگ ۱.۳ میلیون فالوور دارد و جذب فالوورش حدود ۱ میلیون نفر است. او علاوه‌ بر تولید محتوا در اینستاگرام، در یوتیوب هم فعال است و صاحب یک برند لباس هم هست. او در هایلایت تبلیغات، پیج مربوط به تبلیغاتش را معرفی کرده و شرایط همکاری را توضیح داده است. طبق اطلاعات این پیج، کسب‌وکارها فقط با پیج کاری‌شان می‌توانند با سوگنگ همکاری کنند.

ویدیوهای اینستاگرامی او بیشتر طنز هستند و مخاطب‌های زیادی هم دارند. یکی از پست‌های تبلیغاتی‌اش، تبلیغ مطب دندان‌پزشکی است که ۲۲۸ هزار بازدید داشته است. سوگنگ فن پیج‌های زیادی دارد و در آن‌ها هم تبلیغات انجام می‌دهد.

اینفلوئنسرهای ایرانی با بیشترین رشد در سال گذشته

رفتار او در مورد تبلیغات کاملا حرفه‌ای است و قبل از شروع تبلیغ، پیج کاری شما را بررسی می‌کند. در صورتی که مخاطب‌های صفحه سوگنگ مناسب کسب‌وکار شما باشند، تبلیغ انجام می‌شود. هزینه تبلیغ در استوری و پست پیج سوگنگ از ۳ میلیون تومان شروع می‌شود. صفحه یوتیوب سوگنگ هم مخاطبان زیادی دارد. او در یوتیوب با ۳۴۲ هزار دنبال‌کننده فعالیت می‌کند و درباره موضوع‌های مختلفی ویدیو می‌گیرد. تعداد مشترکین کانال یوتیوب سوگنگ نشان می‌دهد که کانال یوتیوبش هم به درآمد رسیده و تبلیغات یوتیوب در فیلم‌های او پخش می‌شود.

مجتبی شفیعی

مجتبی شفیعی از جمله اینفلوئنسرهای کمدین اینستاگرام است و زحمت زیادی برای پست‌هایش می‌کشد. او علاوه‌ بر اینکه بازیگر تئاتر است، تیم بزرگی هم برای تولید محتوای ویدیویی و تبلیغات دارد و با شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگی همکاری می‌کند. آقای شفیعی با ۲.۲ میلیون فالوور، حدود ۸۰۰ هزار نفر جذب فالوور دارد.

ویدیوهای تبلیغاتی او خلاقانه، سریالی و داستانی هستند و در اینستاگرام به شدت وایرال می‌شوند. از جمله برندهایی که مجتبی شفیعی با آن‌ها همکاری کرده است، می‌توان به اسنپ، فروشگاه‌های زنجیره‌ای امیران، محصولات آرایشی و بهداشتی سلین و بیمه بازار اشاره کرد. از آن‌جایی که محتوای پیج مجتبی شفیعی کمدی است، افراد از گروه‌های مختلفی فالوور پیج هستند؛ بنابراین کسب‌وکارهای مختلفی می‌توانند با این اینفلوئنسر ایرانی همکاری کنند.

آقای مجتبی شفیعی علاوه‌ بر پیج اصلی خودش، پیج‌های دیگری هم دارد و ویدیوهای استوری‌ها و پشت‌صحنه‌ها را در آن‌جا می‌گذارد. او تبلیغات شرکت‌های بزرگ را در پیج و بقیه تبلیغاتش را در استوری‌ها انجام می‌دهد. اینگیجمنت ریت پیج مجتبی شفیعی ۱۸.۷۹ درصد است و میانگین بازدید ویدیوهایش به ۱ میلیون رسیده است. طبق اطلاعات صفحه دیسکاور جریان، هزینهٔ تبلیغات در پست و استوری پیج مجتبی شفیعی از ۴ میلیون تومان شروع می‌شود.

آخرین پست تبلیغاتی مجتبی شفیعی برای یک فروشگاه اینترنتی موبایل و لوازم جانبی هوشمند است که حدود ۳۸۰ هزار بازدید داشته است. او با برندهای خوراکی مثل چاکلز هم همکاری کرده است. پست تبلیغاتی آقای شفیعی برای برند چاکلز، حدود ۱ میلیون بازدید داشته است. اگر دنبال ویدیوهای تبلیغاتی سریالی و داستان‌دار هستید، مجتبی شفیعی بهترین گزینه است.

با استفاده از این ایفلوئنسرها با یک تیر چند هدف بزنید

هدف بعضی از کسب‌وکارها از اینفلوئنسر مارکتینگ در اینستاگرام، افزایش فروش است. بعضی از برندها هم دنبال معرفی خدمات و محصولات جدیدشان هستند و دوست دارند بیشتر دیده شوند. اینفلوئنسرهایی که مخاطب‌های گسترده‌ای دارند، از چند جهت به شما کمک می‌کنند؛ این افراد هم فروش شما را افزایش می‌دهند و هم به آگاهی برند شما کمک می‌کنند.

مثلا سرویس اسنپ در تبلیغات خودش از مجتبی شفیعی استفاده کرده و بخش ثبت‌نام راننده‌ها و رزرو هتل را به مخاطب‌ها معرفی کرده است.

علاوه‌ بر این افراد، اینفلوئنسرهای دیگری هم در اینستاگرام فعالیت می‌کنند که شما می‌توانید با توجه به بودجه‌تان آن‌ها را انتخاب کنید. سرویس دیسکاور جریان، این امکان را به شما می‌دهد که اینفلوئنسرها را با توجه به موضوع، تعداد فالوور و محدوده قیمت دسته‌بندی کنید. این دسته‌بندی به شما کمک می‌کند که مناسب‌ترین اینفلوئنسر را انتخاب کنید.

.

پایان خبر/

تکراتو

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر