;
coinex

تعداد نهنگ‌های فعال شیبا اینو 44 درصد افزایش یافته است

نهنگ‌های شیبا اینو در 24 ساعت گذشته فعالیت زیادی از خود نشان دادند. اخیرا تعداد نهنگ‌های فعال شیبا اینو  44 درصد افزایش یافته است.

طبق داده‌های پلتفرم ردیابی نهنگ‌های WhaleStats، تجزیه و تحلیل 100 آدرس برتر شیبا اینو، نشان‌دهنده افزایش 44.44 درصدی آدرس‌های فعال در روزهای اخیر است. نهنگ‌های شیبا ایبو بیش از میلیون‌ها واحد از این رمزارز را مبادله کردند.

افزایش تعداد نهنگ‌های فعال شیبا اینو

گزارش سایت WhaleStats نشان می‌دهد که در روزهای گذشته، توکن SHIB به یکی از پرکاربردترین قراردادهای هوشمند در میان 2000 نهنگ برتر اتریوم تبدیل شده است. 5000 نهنگ برتر ETH اکنون دارایی معادل 603009840 دلار SHIB در اختیار دارند.

تعداد نهنگ‌های فعال شیبا اینو  44 درصد افزایش یافته است

رمرارز Shiba Inu در ماه ژوئن (اواسط خرداد تا کنون) هولدرهای جدیدی را به خود جذب کرده است.  طبق آمار WhaleStats، تعداد کل آدرس‌های SHIB در حال حاضر 1177885 واحد است. در زمان انتشار این خبر، قیمت توکن شیبا در راستای ریزش بازار رمزارزها، با 7 درصد افت به 0.000009 دلار رسیده است. کاهش قیمت شیبا همچنین منجر به کاهش موجودی دارایی‌های میانگین نهنگ‌های این رمزارز نیز شد.

ضرب 2000 واحد Welly NFT

به گفته SHIBQueenie، مدیر سرور دیسکورد شیبا اینو و عضو Growth Breed، تا کنون بیش از 2000 Welly NFT توسط شبکه شیبا ضرب شده است.

Shytoshi Kusama، توسعه‌دهنده اصلی شیبا، هدف اصلی Welly NFTها را ایجاد امکان عضوگیری در قراردادهای هوشمند با توجه به موقعیت Welly معرفی کرد. به عقیده شیتوشی، دلیل اصلی شروع قیمتی 0.12 اتریوم برای این پروژه همین مورد بوده است.

علاوه بر مواردی که به آن اشاره کردیم، هدف اصلی این پروژه ارائه هدیه‌های فصلی به اعضای DOG و هولدرهای Welly NFT خواهد بود. در صورت نیاز از طریق برنامه غیرمتمرکز SHIB BONE (DOGGY) در مورد طرح‌های پیشنهادی ماهانه تصمیم ‌گیری خواهد شد.

گروه سازمانی غیرمتمرکز DOG به عنوان یک نهاد ویژه در موقعیت‌های Welly فعالیت خواهد کرد. این نهاد از طریق مجموعه‌ای از پیمانکاران هوشمند دارای عضویت اختیاری DOG فعالیت می‌کند. پیمانکاران هوشمند از طریق هولد Welly NFTها عضویت DOG را به دست آورده‌اند. ساختار DOG همچنان در حال توسعه است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره افزایش 44 درصدی نهنگ‌های فعال شیبا اینو چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر