;
coinex

تجربه سئو سایت فروشگاهی گوشی با منتوریکس و نکات مهم سئو

تجربه سئو سایت فروشگاهی گوشی با منتوریکس و نکات مهم سئو ؛ سایت‌های مختلفی در سراسر اینترنت وجود دارند. برخی سایت‌ها خدمات ارائه می‌دهند. برخی دیگر به‌دنبال جذب مخاطب و تبلیغات هستند. بعضی دیگر از سایت‌ها به‌دنبال همکاری در فروش می‌گردند. در این میان بسیاری از سایت‌ها به‌صورت مستقیم، محصولاتی را عرضه می‌کنند که به آن‌ها سایت‌های فروشگاهی می‌گویند.

در حقیقت می‌توان گفت که واضح‌ترین تأثیر سئو سایت را می‌توان در سایت‌های فروشگاهی مشاهده کرد. همان‌طور که می‌دانید، رقابت بسیار سنگینی در بین سایت‌های مختلف فروشگاهی وجود دارد. بسیاری از افراد به فروش از طریق اینترنت روی آورده‌اند؛ اما فقط تعداد کمی در این رقابت سنگین برنده می‌شوند. همین رقابت سنگین، سئو سایت‌های فروشگاهی را بسیار مهم و البته سخت می‌کند. این کار آنقدر سخت است که بسیاری از آژانس‌های ارائه‌دهنده خدمات سئو از قبول چنین پروژه‌هایی شانه خالی می‌کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا درباره سئو سایت‌های فروشگاهی بیشتر صحبت کنیم.

سئو سایت فروشگاهی | سخت‌ترین نوع خدمات سئو

در حقیقت می‌توان گفت که خدمات سئو سایت‌های فروشگاهی سخت‌ترین نوع خدمات سئو محسوب می‌شود. در حال حاضر بسیاری از فروشگاه‌های حضوری به دلیل مسائل و مشکلات متعدد، به فروش اینترنتی روی آورده‌اند. مردم قطعاً زمانی که قرار است برای محصولی پول پرداخت کنند، سخت‌گیری بیشتری اعمال می‌کنند. به همین خاطر اعتماد بیشتری هم به گوگل و نتایج آن خواهند کرد. صدها سایت فروشگاهی مختلف حضور دارند. هر کدام صدها محصول مختلف از برندها متفاوت را ارائه می‌دهند.

کاربران ممکن است کلمات کلیدی مختلف را برای جستجوی یک محصول به کار ببرند. افراد مختلفی از گوگل ادز استفاده می‌کنند. گاهی برخی کلیدواژه‌ها رقابت بسیار سنگینی دارند. بعضی سایت‌های فروشگاهی نیز به یک برند بزرگ تبدیل شده‌اند و رقابت با آن‌ها بسیار دشوار است؛ اما محال نیست. تمامی این‌ها دست به دست هم داده‌اند تا سئو سایت‌های فروشگاهی را به سخت‌ترین نوع خدمات سئو تبدیل کنند. به همین خاطر همیشه برای سئو سایت‌های فروشگاهی باید از خبره‌ترین نیروهای دیجیتال مارکتینگ کمک بگیرید.

تجربه سئو سایت فروشگاهی گوشی با منتوریکس و نکات مهم سئو

اهمیت سئو سایت‌های فروشگاهی

سئو سایت‌های فروشگاهی را می‌توان رگ حیات فروشگاه‌های اینترنتی دانست. در حقیقت فروشگاه‌های اینترنتی تمام حیات خود را مدیون به سئو هستند. می‌پرسید چرا؟ خب  سایت‌های بسیاری در اینترنت حضور دارند؛ اما خودتان را به جای کاربران بگذارید. شما خودتان وقتی که قصد خرید یک محصول را دارید و آن را در اینترنت جستجو می‌کنید، به‌دنبال کدام سایت می‌روید؟ قطعاً سه گزینه اول را انتخاب می‌کنید. اگر خرید خود را در این سه گزینه انجام ندادید، شاید به‌دنبال گزینه چهارم و پنجم بروید.

اعداد و ارقام هم چنین موضوعی را نشان می‌دهند. تحقیقات گسترده‌ای در سال 2022 روی نرخ کلیک نتایج مختلف در رتبه‌های اول تا سوم انجام شد. نتایج نشان دادند که 40 درصد کلیک‌ها از آن رتبه اول می‌شود. 18 درصد کلیک‌ها برای رتبه دوم خواهد بود و فقط 10 درصد کلیک‌ها به رتبه سوم می‌رسد. در این میان حدود 5 الی 10 درصد کلیک‌ها نیز به گوگل ادز اختصاص پیدا می‌کند. پس حدود 40 درصد کلیک‌ها به رتبه‌های دیگر اختصاص دارد! این موضوع نشان می‌دهد که اصل فروش به رتبه اول و سپس رتبه دوم تعلق دارد. به همین سادگی می‌توان متوجه شد که رقابت اصلی در فروش اینترنتی، رقابت بر سر سئو سایت است. همین موضوع سئو سایت فروشگاهی را به یک موضوع بسیار مهم تبدیل می‌کند.

تجربه سئو سایت فروشگاهی گوشی با منتوریکس و نکات مهم سئو

خدمات سئو فروشگاهی | سئویی فرای متن

آیا تا کنون برای شما پیش آمده است که به‌ دنبال یک وسیله خاص می‌گردید؛ اما نام دقیق آن را نمی‌دانید؟ شروع می‌کنید به جستجوی عبارت‌های مشابه گشتن. خب شاید در نتایج جستجوی متنی چیزی نصیب شما نشود. لاجرم به‌ بخش تصاویر می‌روید. خب احتمال این‌که وسیله‌ای که می‌خواهید را از روی تصویر شناسایی کنید خیلی بیشتر است. به همین خاطر سئو تصاویر در کنار سئو متن معنا پیدا می‌کند. سئو سایت‌های فروشگاهی یک سئو کامل و جامع محسوب می‌شود. سئویی که باید استراتژی محتوایی بسیار دقیق داشته باشد. گاهی رقابت بر سر کلمات کلیدی اصلی بسیار سنگین می‌شود. رقابتی طاقت‌فرسا که نیاز به تخصص بالا دارد. همین موضوع باعث می‌شود تا بسیاری در سئو فروشگاهی موفق نباشد.

تجربه سئو سایت فروشگاهی گوشی با منتوریکس و نکات مهم سئو

تبلیغات گوگل یا تولید محتوا سایت

برخی سایت‌های فروشگاهی تصمیم می‌گیرند که از تبلیغات گوگل یا همان گوگل ادز استفاده کنند. گوگل ادز باعث می‌شود زمانی که مخاطب یک کلمه کلیدی را جستجو کند، لینک شما در بالای نتایج جستجو قرار بگیرد. البته این نوع تبلیغات یک مشکل دارد. گوگل با قرار دادند عبارت Ad کنار لینک شما، نشان می‌دهد که شما برای بالاتر قرار گرفتن لینک خود، از خدمات گوگل ادز استفاده کرده‌اید. همین اتفاق ساده باعث می‌شود تا باز هم لینک‌های اول، کلیک بهتری از گوگل ادز داشته باشند. با این حال به دلیل سختی سئو فروشگاهی، بسیاری ترجیح می‌دهند که از گوگل ادز استفاده کنند.

گوگل ادز را می‌توان یک مسکن دانست. مسکن‌ها چه کار می‌کنند؟ وظیفه مسکن‌ها از بین بردن مقطعی درد است و درد را درمان نمی‌کند. عدم فروش یا جذب ارگانیک بالا، درد سایت فروشگاهی شماست. شما مدام و مدام باید تبلیغات ادز را انجام دهید تا فروش داشته باشید. همانند مسکن که وقتی اثرش می‌رود درد دوباره به سراغ شما می‌آید، با پایان دوره تبلیغات ادز، دوباره فروش شما کاهش پیدا می‌کند. چاره کار در حقیقت سئو سایت فروشگاهی است. با کمک سئو دقیق و حرفه‌ای، همیشه در رتبه‌های اول قرار می‌گیرید. شاید سئو همانند گوگل ادز به‌ صورت سریع و مقطعی عمل نکند؛ اما در مدت زمان طولانی، باعث اثری طولانی و پایدار خواهد شد.

سئو سایت فروشگاهی را به افراد خبره بسپارید

بسیاری از آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ مدعی ارائه خدمات سئو سایت فروشگاهی هستند؛ اما هر کسی قادر به انجام این خدمات نیست. برای آن‌که بتوانید سئو سایت فروشگاهی که در حقیقت اصلی‌ترین روش برای افزایش فروش شما است را به یک سایت بسپارید، بهتر است ابتدا رزومه آژانس را بررسی کنید. برای مثال خدمات سئو منتوریکس در زمینه سایت‌های فروشگاهی آنقدر قدرتمند بود که خبرساز شد و توانست در کلمه کلیدی دشوار خرید گوشی ، رتبه اول را از سایت ابرقدرتی همانند دیجی کالا بگیرد. همین موضوع به شما نشان می‌دهد که آژانس دیجیتال مارکتینگ منتوریکس در زمینه سئو سایت‌های فروشگاهی تخصص کافی دارد.

فراموش نکنید که از ادعا تا واقعیت فرسنگ‌ها فاصله است. همچنین بهتر است از تیم‌های متخصص کمک بگیرید. تیم‌ها عملکردی بهتر از افراد دارند. سئو فروشگاهی یک دریای گسترده است. هیچکس به تنهایی نمی‌تواند بر تمامی بخش‌های آن تسلط پیدا کند. به همین خاطر افراد متخصص کنار هم جمع می‌شوند و تشکیل یک تیم می‌دهند. همچنین بهتر است هر بخش از سئو سایت فروشگاهی خود را به یک فرد واسپاری نکنید. تمامی بخش‌های سئو به یکدیگر وابسته هستند. از تولید محتوا سایت تا استراتژی سئو، همه دست به دست هم می‌دهند تا سایت سئو مناسبی داشته باشد. به همین خاطر اگر هر بخش را به کسی بسپارید، هیچ کس مسئولیت کار خود را عهده‌دار نمی‌شود.

نا امید نشوید و ادامه دهید

بسیاری از افراد تصور می‌کنند با وجود فروشگاه‌های اینترنتی قدرتمندی همانند دیجیکالا، گرفتن رتبه اول سئو سایت‌های فروشگاهی غیرممکن است. به یاد داشته باشید که دیجیکالا به‌صورت تخصصی روی محصول خاصی فعالیت نمی‌کند. به همین خاطر اگر از موسسات و آژانس‌های بزرگ دیجیتال مارکتینگ کمک بگیرید، همانند منتوریکس می‌توانید رتبه‌های اول را به دست بیاورید. وقتی که رتبه اول در یک کلمه کلیدی قدرتمند و سخت همانند خرید گوشی به دست آمد، با تخصص و پشتکار می‌توان رتبه اول کلمات دیگر را نیز به دست آورد. به یاد داشته باشید که موفقیت سایت‌های فروشگاهی، به تخصص و پشت‌کار خلاصه می‌شود.

خب دوستان عزیز متوجه اهمیت سئو برای سایت‌های فروشگاهی شدید. در حقیقت با سئو مناسب سایت‌های فروشگاهی می‌توانید جذب بالا، فروش عالی و سود چشم‌گیر داشته باشید. بدون سئو، قطعاً در رتبه‌های بالا قرار نمی‌گیرد. همچنین باید بدانید که سئو سایت‌های فروشگاهی با سئو معمولی تفاوت دارد. در ضمن شامل بخش‌های مختلفی می‌شود. به همین خاطر باید به جای کار با یک فرد، با شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ فعالیت داشته باشید. یادتان نرود که علاوه بر سئو سایت، باید یک سیاست‌گذاری عالی برای قیمت‌گذاری، فروش و بازاریابی هم پیدا کنید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر