;
coinex

تماشا کنید: رندر اوپو رینو 7A منتشر شد؛ تاریخ رونمایی نزدیک است

رندر اوپو رینو 7A منتشر شده که جزییاتی از طراحی این گوشی را به نمایش می‌‌گذارد. در حال حاضر، اطلاعات زیادی از مشخصات این گوشی در دست نیست؛ اما می‌توان برخی مشخصات را از رندرهای پیش‌بینی کرد.

کمپانی اوپو سری گوشی‌های هوشمند OPPO Reno 8 را در چین عرضه کرده است و به احتمال زیاد، طی یک ماه آینده، آنها را در سایر بازارها نیز عرضه می‌کند. با این‌حال، به نظر می‌رسد کار این کمپانی هنوز با سری 7 تمام نشده و قصد دارد گوشی هوشمند OPPO Reno 7A را راه‌اندازی کند. رندر این گوشی اخیرا توسط 91mobiles فاش شده است که رنگ‌بندی و طراحی گوشی را نشان می‌دهد.

جزئیاتی که در رندر اوپو رینو 7A می‌بینیم!

با توجه به رندر انتشار یافته می‌توان جزئیاتی را دریافت که در ادامه به آن می‌پردازیم. گوشی هوشمند OPPO Reno 7A به طراحی پانچ هول مجهز شده که در بالا و سمت چپ نمایشگر دیده می‌شود. دکمه‌های کاهش و افزایش صدا در لبه سمت چپ قرار دارد و سمت راست آن دارای کلید پاور است. تنظیمات دوربین پشتی گوشی را سه لنز دوربین و یک فلاش LED تشکیل می‌دهند.
جزئیاتی که در رندر گوشی هوشمند OPPO Reno 7A می‌بینیم!

به نظر می‌رسد این دستگاه مجهز به اسکنر اثر انگشت در قسمت زیر نمایشگر است. این گوشی هوشمند طبق انتظار در رنگ های سفید و مشکی عرضه خواهد شد. وبسایت 91mobiles با استناد به لو رفتن رندر اوپو رینو 7A، پیش‌بینی می‌کند که در آینده‌ای نزدیک از این گوشی رونمایی شود. 

طبق اخبار منتشر شده، در حال حاضر شرکت اوپو در حال تدارکات برای عرضه یک گوشی سری Reno 8 به نام Reno 8Z است. به نظر می‎‌رسد این دستگاه که در رنگ‌های معمول مشکی و آبی تولید خواهد شد، با باتری 4500 میلی آمپر ساعتی عرضه شود که از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می‌کند. این گوشی در چندین نسخه مانند 6 گیگابایت رم با 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی، 8 گیگابایت رم با 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 8 گیگابایت رم با 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی در دسترس خواهد بود. سایر مشخصات Reno 8Z نیز هنوز تایید نشده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در رابطه با گوشی هوشمند OPPO Reno 7A چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر