;
coinex

فقط مدل های پرو وان پلاس به اسلایدر هشدار مجهز می‌شوند

دکمه فیزیکی هشدار وان پلاس در سال 2015 با عرضه گوشی وان پلاس 2، به نماد خاص گوشی‌های وان پلاس تبدیل شد؛ ولی با ادغام وان پلاس و اوپو، این موضوع تغییر پیدا کرد. با این خبر همراه ما باشید تا با جزئیات مدل های پرو وان پلاس آشنا شویم.

از زمانی که وان پلاس و اوپو ادغام شدند، این روند به وقفه افتاد و دیگر دکمه فیزیکی هشدار، کنار اکثر گوشی‌های هوشمند این شرکت قرار داده نشد. در واقع می‌توان گفت وان پلاس Nord2T، آخرین گوشی هوشمند تولید شده است که در بین میان‌رده‌ها، دکمه فیزیکی هشدار کناری را دارد.

مجهز شدن مدل های پرو وان پلاس به اسلایدر هشدار

پیش‌تر نیز گفتیم که وان پلاس پس از ادغام با اوپو، گوشی‌های خود را به اسلایدر هشدار مجهز نکرد. دلیل آن شاید برایتان جالب باشد که اکثر گوشی‌های پایین‌رده و میان‌رده که وان پلاس روانه بازار کرده است، نمونه باز تولید شده و کپی از گوشی‌های اوپو بوده و این موضوع بین مخاطبان وان پلاس عادی شده بود. تا این که کاربران با تولید گوشی وان پلاس Ace /10R دچار سردرگمی قابل ملاحظه‌ای شدند و دلیل روشن است که این تلفن هوشمند یک میان‌رده نوع پریمیوم به شمار می‌آید؛ ولی باز هم دکمه فیزیکی هشدار کناری را ندارد!

نسخه های پرو وان پلاس

Yogesh Brar، افشاگر معروف، ادعایی را در توییتر خود نوشت که می‌گوید، از این به بعد تعداد خیلی کمی از تولیدات وان پلاس، دکمه هشدار فیزیکی را خواهند داشت!

همانطور که گفته شد، گوشی وان پلاس Nord2T آخرین تلفن هوشمند تولید شده که در بین میان‌رده‌ها، از دکمه فیزیکی هشدار کناری برخوردار شده است. می‌توان نتیجه گرفت که از این پس، فقط گوشی‌هایی این دکمه هشدار را خواهند داشت که پسوند «پرو» داشته باشند؛ یعنی برای بهره‌مندی از این ویژگی، باید پول بیشتری داشته باشید!

به گزارش GizmoChina، هنوز دلیل چنین تصمیمی توسط وان پلاس مشخص نیست؛ بااین حال شاید این کمپانی می‌خواهد آپشن دکمه هشدار کناری را به مشخصه‌ای برای تلفن‌های گران قیمت خود تبدیل کند. شاید هم چون اکثر گوشی‌هایش کپی شده از نسخه گوشی‌های اوپو هست، می‌خواهد به ناچار این ویژگی را به کل از امکانات گوشی‌هایش بردارد.

بیشتر بخوانید:

به نظر شما وجود این دکمه تا چه حد می‌تواند مشتری را تشویق به خرید گوشی‌های وان‌ پلاس کند؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر