;
coinex

ویدیوی رقص بشیر حسینی ؛ آیا این فیلم ساختگی است؟

کمتر از 24 ساعت گذشته ویدیوی رقص بشیر حسینی در خیابان منتشر شد. هنوز تایید یا تکذیبی از طرف بشیر حسینی صورت نگرفته است. آیا این ویدیو ساختگی است؟

سید بشیر حسینی کارشناش امور رسانه، در سال 1360 در تهران متولد شد. او دانش آموخته‌ی حقوق در مقطع کارشناسی ارشد بوده و دارای مدرک دکترای فرهنگ و ارتباط است. فعالیت‌های او در صدا و سیما به عنوان کارشناس امور رسانه آغاز شد و داوری در برنامه عصر جدید هم شهرت بیشتری را برای او به همراه داشت.

آیا ویدیوی رقص بشیر حسینی ساختگی است؟

ویدیوی رقص بشیر حسینی در صفحات اجتماعی جنجالی بزرگ برپا کرد. هنوز هیچ گونه تایید و یا تکذیبی از سمت بشیر حسینی اعلام نشده است؛ اما به نظر می‌رسد این ویدیو مربوط به شخصی بسیار شبیه به ایشان باشد. زیرا با توجه به شخصیتی که از او سراغ داریم، بعید است که در خیابان برقصد و بخواند.

سید حسینی وقتی تنها 25 ساله بود، مقام جوان برگزیده کشوری در جشنواره «قابی برای جوانی» را کسب کرد. او که دوران دانشجویی خود را در دانشگاه‌های نام آشنایی همچون امام صادق و دانشگاه تهران گذرانده است، امروز به جایگاه و اعتباری در خور عقاید و باورهای خود رسیده است. گمان نمی‌رود که او با این سابقه، تمایلی به رقصیدن در خیابان داشته باشد.

دکتر بشیر حسینی مدیر گروه علوم نوین رسانه دانشکده ارتباطات دانشگاه صدا و سیما و رئیس شورای سیاستگذاری المپیاد بین المللی سواد رسانه ای و مشاور دانشگاهی و استعدادیابی است. بسیاری علت حضور او در برنامه عصر جدید را مربوط به روابط نزدیک ایشان با علی فروغی مدیر شبکه سه می دانند که در برخی همایش ها هم باهم حضور داشتند.

بیشتر بخوانبد:

نظر شما درباره ویدیوی رقص بشیر حسینی چیست؟ آیا این ویدیو ساختگی است؟  نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (9 نظر)

    بعضی ها یا واقعا بیسواد و نفهمن یا خودشون را میزنن به نفهمی، حتی یک بچه هم میتونه تشخیص بده این ویدیو کاملا ساختگیه.

    پاسخ

    اگه یکم دقت کنین میبینین اونیکه کنارش تو ماشین نشسته اصن دختر نیس
    همش ساختگی و گریمه صورت اقای بشیرهم جوریه که تا الان خیلیا با گریم تونستن عین خودشو بسازن و حتی تو برنامه های طنز تلویزیونی هم بود

    پاسخ

    خب مثلا درست باشه یعنی کسی حق نداره آزاد باشه برقصه واقعا بس کنین دیگه با این اخلاقاتون
    بعدشم چه معلوم این خانم همسرش یا یکی از اقوامش نباشه و این جشن عروسی نباشه پس زود قضاوت نکنین

    پاسخ

    دیقا🗿

    پاسخ

    یارو رسما مست کرده داره میرقصه معلومه واقعیه

    پاسخ

    صداش که خودشه صداشه که نمیشه ساخت صداش صدای بشیر هست

    پاسخ

    باوا مگه آدمم میشه ساخت ولی این ویدیو جدید نیست من پارسال این ویدیو رو دیدم

    پاسخ

    مشخصه که ساختگی چهرش شبیه هست ولی تفاوت هایی که هم داره خیلی پنهان نیست صورت سید بشیر کشیده نیست این چهرش شبیه آناناسه

    پاسخ

    قطعا ساختگیه😊

    پاسخ