;
coinex

چطور با ریسک کم روی طلا پکس گلد سرمایه گذاری کنیم؟

چطور با ریسک کم روی طلا پکس گلد سرمایه گذاری کنیم؟ ریسک مالی در بازار ارزهای دیجیتال باعث شده افراد زیادی برای سرمایه گذاری در آن دست و دلشان بلرزد. نوسانات ادامه‌دار قیمت بیت کوین نیز سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را با اما و اگر‌های بیشتری روبه‌رو کرده است. از طرف دیگر، بازار طلا همیشه توانسته اعتماد سرمایه گذاران را داشته باشد و مردم اطمینان دارند که دارایی آنها در دراز مدت با‌ارزش‌تر می‌شود.

ارز دیجیتال پکس گلد که با پشتوانه طلا فیزیکی به دنیای ارزهای دیجیتال معرفی شده است، در نوسانات اخیر بیت کوین مورد توجه بیشتری برای سرمایه گذاری قرار گرفته است. در ادامه درباره اینکه پکس گلد چگونه باعث تسهیل سرمایه گذاری در طلا می‌شود صحبت خواهیم کرد، اما در این مقاله با جزئیات بیشتری درباره پکس گلد و مزایای سرمایه گذاری روی آن صحبت شده است.

سرمایه گذاری روی طلای فیزیکی با پکس گلد

در ۵ سپتامبر ۲۰۱۹ شرکت Paxos (پکسوس) اولین رمز ارز با پشتوانه طلا را به بازار ارزهای دیجیتال معرفی کرد. دپارتمان خدمات مالی ایالت نیویورک (NYDFS) نیز شرکت Paxos را برای معرفی ارز دیجیتال PAXG تایید کرده است. با همکاری و شرایطی که بین شرکت پکسوس (Paxos) و شرکت برنیک (Brink) برقرار شده است، به میزانی که شما ارز دیجیتال پکس گلد بخرید، به همان میزان طلا در خزانه شرکت برنیک ذخیره می‌شود. به همین دلیل است که می‌گوییم سرمایه گذاری روی پکس گلد با سرمایه گذاری روی طلا فرقی ندارد، اما در این حالت شما از مزایای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال نیز برخوردار می‌شوید. به‌عبارت‌دیگر، دارندگان پکس گلد مالک طلای فیزیکی هستند و در کنار آن از سرعت و پویایی یک دارایی دیجیتال نیز بهره می‌برند!

شرکت پکسوس ارز دیجیتال طلا را به‌عنوان یک توکن ERC-20 در بلاک چین اتریوم توسعه داده است. این مزیت به شما این امکان را می‌دهد که ارز دیجیتال PAXG را به هر رمز ارز دیگری تبدیل کنید. آیا سرمایه گذاری روی طلا این ویژگی‌ها را دارد؟ پکس گلد را می‌توان انقلابی در خرید و فروش و سرمایه‌گذاری طلا در سطح جهانی نامید.

این شرکت درباره خود می‌گوید:

زیرساخت‌های مالی امروزی قدیمی، پرهزینه و پرخطر است؛ بنابراین ما در حال بازسازی آن هستیم.

Paxos در حال تعریف مجدد زیرساخت های مالی است. راه‌حل‌های بلاک‌چین ما دارایی‌ها را برای مشتریان سازمانی توکن، نگهداری، تجارت و تسویه حساب می‌کند و امکان جابجایی قابل اعتماد و آنی هر دارایی را در هر زمان فراهم می‌کند. همانطور که اقتصاد سریعتر از همیشه در حال تکامل است، ما متعهد به نوآوری‌ای هستیم که سیستم مالی جدید آن را به واقعیت تبدیل می‌کند و با کار در چارچوب‌های نظارتی، اکوسیستمی را ایجاد می‌کنیم که با یکپارچگی ساخته شده است.

ما صنعت مالی را تشویق می‌کنیم که به طور شفاف خدمات خود را ارائه کند، سطح کار را بالا ببرد و راه‌های جدیدی برای خدمت به افراد بیشتری کشف کند.

مزایای سرمایه گذاری کم ریسک روی پکس گلد

چرا گفته می‌شود که سرمایه گذاری روی پکس گلد کم ریسک است؟ همانطور که می‌دانید ریسک بالای حضور در تجارت ارزهای دیجیتال باعث شده که بسیاری از مردم از داشتن این دارایی سر باز بزنند. البته نباید این نکته را فراموش کرد که خیلی از افراد دانش حضور در این رقابت را ندارند و به همین علت ریسک حضور آنها در این بازار را برایشان بیشتر است. حالا شرکتی پیدا شده و ارز دیجیتالی را ارائه می‌دهد که بتواند تا حد زیادی خیال سرمایه گذاران را از نوسانات بازار رمز ارزها راحت کند.

چطور با ریسک کم روی طلا پکس گلد سرمایه گذاری کنیم؟

پشتوانه طلا پکس گلد باعث شده که تغییر قیمت این رمز ارز تحت تاثیر نوسانات طلا باشد. مشاهده تاریخ نوسانات طلا نیز چیزی جز افزایش قیمت‌ها را در بازه‌های چند ساله ثبت نکرده‌ است. به همین دلیل است که می‌گوییم سرمایه گذاری روی پکس گلد ریسک کمی دارد. مزایای دیگری نیز برای این سرمایه گذاری نسبت به طلا وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم.

هزینه پایین تراکنش نسبت به مالیات طلا: در مقایسه با مالیات‌هایی که به خرید و فروش طلا تعلق می‌گیرید، هزینه تراکنش آن بسیار کمتر است.

خرید و فروش آسان نسبت به طلا: صرافی والکس این امکان را به شما می‌دهند که در ۲۴ ساعت شبانه روز پکسوس مبادله کنید، اما خرید و فروش طلا به همین راحتی نیست.

ایمنی بالا نسبت به طلا: نگهداری پکس گلد را با نگهداری طلا در خانه یا کیف پول مقایسه کنید. حتی اگر بخواهید طلا را در بانک نیز نگهداری کنید با دردسر‌های دیگری مواجه هستید.

خرید ارز دیجیتال PAXG از wallex این تا حد زیادی ریسک مالی سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال را کاهش می‌دهد و شما را نگرانی‌هایی بابت هزینه حمل و نقل یا ریسک دزدی تمام دارایی‌های خود را نخواهید داشت.

چشم انداز سرمایه گذاری در بازار طلا با پکس گلد

بیماری کرونا، جنگ روسیه و اوکراین و بی‌ثباتی در بازار‌های مالی باعث شده که مردم به فکر حفظ ارزش دارایی‌های خود در مقابل تورم افسارگسیخته باشند. از طرف دیگر، تغییرات نرخ بیت کوین و سقوط آن نشان داد که تغییر ارزش ارزهای دیجیتال دیگر تا چه اندازه وابسته به تغییرات بیت کوین است. در این شرایط بهترین راه این است که به دنبال ارزهای دیجیتال با پشتوانه بگردید.

سرمایه گذاری در ارز دیجیتال پکس گلد مانند این است که شمش طلایی در خانه خود داشته باشید، با این تفاوت که جای آن امن‌تر از شمش طلا است. تغییرات نرخ پکس گلد نیز با تغییرات نرخ طلا اتفاق می‌افتد و شما دیگر نیاز نیست نگران بالا و پایین شدن ناگهانی قیمت بیت کوین باشید. تمام این دلایل باعث می‌شود که خرید پکسوس در والکس چشم انداز مطمئنی برای سرمایه گذاری باشد. فقط کافی است که در این صرافی ثبت‌نام کنید و بعد از تایید هویت خود، وارد مبادلات خرید و فروش پکس گلد شوید. از این طریق می‌توان گفت که با ریسک کمی وارد سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال شده‌اید و از مزایای آن نیز برخوردارید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر