;
coinex

فینالیست های عصر جدید فصل سوم را بشناسید

فینالیست های عصر جدید فصل سوم مشخص شدند.  شب گذشته در برنامه عصر جدید با موضوع معرفی فینالیستهای فصل سوم بر روی آنتن رفت نتایج رای های مردمی اعلام شد.

ششمین فینالیست های فصل سوم مسابقه استعدادیابی عصر جدید مشخص شدند.

در برنامه شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ اعلام نتایج فینالیست‌های فصل سوم عصر جدید، از بین رقابت میان گروه پهلوانک‌های ایران‌زمین و گروه دپا، از رقابت میان گروه ترانه و ستیلا و آنیسا و از میان رقابت بین گروه کاکتوس و پیمان ابراهیمی، تکلیف سه فینالیست فصل سوم مسابقه عصرجدید مشخص شد.

فینالیست های عصر جدید فصل سوم

در شرایطی که فصل سوم برنامه «عصر جدید» به مراحل پایانی‌اش نزدیک شده و تا قبل از محرم به پایان می‌رسد، شبکه سه تبلیغات یک برنامه استعدادیابی جدید به نام «قهرمان» را آغاز کرد.

در بین گروه ترانه و ستیلا آنیسا در نهایت ستیلا و آنیسا موفق شدن با کسب یک میلیون و ششصد و هشتاد و یک هزار رای به فینال راه پیدا کنند همچنین گروه ترانه با یک میلیون و ۱۱۲ هزار و از حضور در فینال بازماند.

فینالیست های عصر جدید فصل سوم

در ادامه از رقابت میان گروه پهلوانک‌های ایران‌زمین و گروه دپا، گروه پهلوانک‌های ایران‌زمین با کسب ۱،۷۵۲،۵۲۴ رای توانست به فینال فصل سوم عصرجدید راه یابد، گروه دپا نیز توانست ۱،۶۸۱،۷۱۶ رای کسب کند.

هلوانک‌های ایران‌زمین

در آخر نیز، از رقابت بین گروه کاکتوس و پیمان ابراهیمی، این پیمان ابراهیمی بود که با کسب ۱.۱۷۲،۴۷۴ رای توانست به فینال فصل سوم عصر جدید راه یابد، گروه کاکتوس نیز توانست ۱،۱۴۳،۸۵۵ رای کسب کند. گروه کاکتوس تنها با سی هزار رای کمتر از حضور در فینال باز بماند قرار است که باغی فینالیست ها نیز امشب مشخص دارد.

فینالیست های عصر جدید فصل سوم را بشناسید

در این شرایط مدیریت شبکه سه همچنان حامی احسان علیخانی است اما اختلاف‌نظرها درباره ادامه ساخت «عصر جدید» با حضور او در بین مدیران صدا و سیما احتمال پایان این برنامه را تقویت کرده است.

باید دید آیا مدیران صدا و سیما پرونده یکی از پرمخاطب ترین برنامه‌‌هایشان را می‌بندند یا بار دیگر سراغ علیخانی می‌روند.

این مطلب بروزرسانی می‌شود…

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر