;
coinex

باتری گلکسی زد فلیپ 4 ظرفیت بالاتری نسبت به نسل قبلی خواهد داشت

به تازگی تصاویری از باتری گلکسی زد فلیپ 4 منتشر شده که از ظرفیت بالای باتری و ارتقای آن نسبت به Galaxy Z Flip 3 خبر می‌دهد.

طبق تصاویر انتشار یافته از باتری گلکسی زد فلیپ 4 ، به نظر می‌رسد ظرفیت آن با ظرفیت باتری گوشی هوشمند گلکسی S22 یکسان باشد. با استناد به گزارش‌ها، گوشی‌های هوشمند Galaxy Z Flip 4 و Galaxy Z Fold 4 تا دو ماه آینده، رسما رونمایی و به بازار عرضه می‌شوند.

تاکنون اطلاعاتی از قبیل طراحی و مشخصات این گوشی‌ها فاش شده است. اخیرا وب‌سایت سم‌موبایل تصاویری را منتشر کرد که نشان د‌هنده‌ی مشخصات باتری Z Flip 4 و ارتقای چشمگیر آن است.

جزئیات باتری گلکسی زد فلیپ 4 را ببینید!

مهم‌ترین اطلاعاتی که از تصاویر انتشار یافته می‌فهمیم، این است که انرژی گلکسی زد فلیپ 4 از دو باتری ساخت Samsung SDI تامین می‌شود. نکته دوم ظرفیت باتری‌ها است. ظرفیت باتری اول 2555 میلی‌آمپر‌ و ظرفیت باتری دوم 1040 میلی‌آمپر ساعت ارزیابی می‌شود. با احتساب ظرفیت این دو باتری که در مجموع 3595 میلی آمپر است، به نظر می‌رسد باتری گلکسی زد فلیپ 4، با ظرفیت تقریبی 3700 میلی آمپری به بازار عرضه شود.

معرفی باتری گلکسی زد فلیپ 4 و ارتقای آن نسبت به نسل پیشین

درباره‌ی باتری گلکسی زد فلیپ 4 می‌توان گفت این ظرفیت در مقایسه با گوشی هوشمند گلکسی زد فلیپ 3 که ظرفیت باتری آن 3330 میلی‌آمپر‌ساعت است، پیشرفت قابل توجهی محسوب می‌شود. علاوه بر این، شارژ گوشی تاشوی بعدی سامسونگ از 15 وات به 25 وات ارتقا می‌یابد که این یعنی سرعت بیشتر. در نتیجه‌ی این پیشرفت‌ها، انتظار داریم باتری با ظرفیت بیشتر و شارژ سریع‌تر، مشکلات و نواقص سری Z Flip را رفع کند.

مشخصات ظاهری گلکسی زد فلیپ 4

گوشی تاشوی جدید کمپانی سامسونگ، گلکسی زد فلیپ 4 با مشخصاتی از قبیل صفحه‌نمایش 6.7 اینچ Super AMOLED از نوع Infinity-O و با وضوح +Full HD و رفرش‌ریت 120 هرتز عرضه خواهد شد. علاوه بر این به نظر می‌رسد خط تاخوردگی کمتری روی صفحه‌نمایش وجود داشته باشد. این گوشی هوشمند تاشو مجهز به دوربین سلفی 10 مگاپیکسل در پنل جلو و دوربین دوگانه 12+12 مگاپیکسل در پنل پشتی خواهد بود و اندروید 12 را برپایه‌ی رابط One UI 4.1.1 اجرا خواهد کرد.

قدرت گلکسی زد فلیپ 4 از تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen 1 با 8 گیگابایت حافظه‌ی رم، 128 یا 256 یا 512 گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی، تامین خواهد بود. ویژگی‌های دیگر این گوشی تاشو، مجهز بودن آن به استاندارد IPX8 برای مقاومت در برابر آب، شارژ بی‌سیم، Wi-Fi 6، شبکه‌ی ارتباطی 5G، بلندگوهای استریو و پورت USB Type-C است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص باتری گلکسی زد فلیپ 4 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر