;
coinex

سقوط آزاد BTC : بیت کوین 21 هزار دلاری شد!

بیت کوین، بزرگترین رمزارز دنیا، اصلاح عمیق قیمتی را تجربه کرد. سقوط آزاد BTC قیمت این رمزارز را به 21 هزار دلار رساند.

پادشاه بازار رمزارزها هم اکنون در پایین‌ترین سطح قیمتی خود از تاریخ 22 دسامبر 2020 قرار گرفته است. در حال حاضر هیچ نشانه‌ای از اتمام روند نزولی در نمودار بیت کوین مشاهده نشده است. شاخص دلار (DXY) نیز به بالاترین سطح خود (105.06) رسید.

اوایل امروز، پیتر برانت (Peter Brandt)، تحلیل‌گر معروف بازارهای مالی مدعی شد که احتمال ریزش بیت کوین تا محدوده 12600 دلار نیز وجود خواهد داشت.

دلایل اصلی سقوط آزاد BTC

از عمده دلایل ریزش عمیق بیت کوین می‌توان به قطع خدمات برداشت توسط شرکت Celsius اشاره کرد. این پلتفرم به دلیل شرایط ناپایدار بازار رمزارزها امکان برداشت را متوقف کرده است. این خبر منجر به شکل‌گیری موج جدیدی از نگرانی‌ها شد. بسیاری از افراد معتقدند پلتفرم Celsius ورشکسته شده است.

سقوط آزاد BTC : بیت کوین 21 هزار دلاری شد!

بعضی از فعالان بازار نیز خبر سرمایه‌گذاری MicroStrategy بر روی بیت کوین را به عنوان یک زنگ خطر مهم برای بازار رمزارزها تلقی می‌کنند. به عقیده آن‌ها این خبر همانند یک بمب ساعتی است و امکان ریزش شدیدتر بازار را میسر خواهد کرد. شرکت Michael Saylor، تاکنون بیش از یک میلیارد دلار از سرمایه‌های خود را با سرمایه‌گذاری بر روی بیت کوین از دست داده است.

در صورتی که بیت کوین به زیر 21 هزار دلار سقوط کند، سرمایه MicroStrategy در بانک Silvergate به صفر خواهد رسید. این خبر برای شرکتی که در اواخر سال 2020 به دلیل سرمایه‌گذاری بزرگ بر روی بیت کوین به شهرت رسید، چندان خوشایند نخواهد بود.

صرافی بایننس امکان برداشت را مجددا فعال نمود

به گزارش U.Today، صرافی بایننس، بزرگترین صرافی رمزارزها در دنیا گزارشی از حجم معاملاتی بیت کوین منتشر کرده است. این صرافی در چند روز اخیر امکان برداشت بیت کوین را محدود کرده بود.

هم اکنون این محدودیت‌ها رفع شده و کاربران قادر به انتقال سرمایه‌ خود هستند. Chanpeng Zhao، مدیر عامل بایننس به این نکته اشاره کرد که رفع کامل محدودیت‌های برداشت بیشتر از آن چیزی که تصور می‌شود طول خواهد کشید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره سقوط آزاد BTC چیست؟ آیا این رمزارز به زیر 20 هزار دلار سقوط خواهد کرد؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر