;
coinex

مارکت کپ کریپتوکارنسی‌ها به زیر 1 تریلیون دلار رسید!

مارکت کپ کریپتوکارنسی‌ها هم اکنون به سطحی مشابه با ژانویه 2021 رسید. ارزش کل بازار رمزارزها در حال حاضر زیر 1 تریلیون دلار است. جزییات این خبر را در تکراتو بخوانید.

مهم نیست علاقه‌مندان به رمزارزها تا چه حد در برابر واقعیت‌های اقتصادی این صنعت تعصب به خرج دهند، زیرا در نهایت بازار کریپتوکارنسی‌ها رفتار مشخصی از خود نشان خواهد دارد.

چرخه بازار رمزارزها دارای چهار مرحله انباشت (accumulation)، صعود (momentum)، توزیع (distribution) و نزول (capitulation) است. سؤال مهمی که در ذهن افراد شکل می‌گیرد این است که آیا به انتهای مرحله نزول نزدیک شده‌ایم یا همچنان قبل از شروع چرخه جدید، سقوط ادامه خواهد یافت؟

بررسی آینده بازار پس از ریزش مارکت کپ کریپتوکارنسی‌ها

تشخیص صحیح شروع و اتمام یک مرحله از چرخه بازار امری پیچیده تلقی می‌شود. پلتفرم تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال Glassnode، تحقیقاتی در زمینه با زمان اتمام مرحله نزولی رمزارزها انجام داد. به عقیده Glassnode، هم اکنون در مراحل آخر ریزش بازار قرار داریم.

مارکت کپ کریپتوکارنسی‌ها به زیر 1 تریلیون دلار رسید!

از جمله دلایل این نتیجه‌گیری می‌توان به نزدیک بودن بازار به پایین‌ترین سطح چرخه 2021-22 اشاره کرد. اکثر سرمایه‌گذاران متحمل زیان‌های سنگین مالی شدند و درآمد ماینرهای بیت کوین نیز به شدت کاهش یافته است. داده‌های زیادی برای بررسی آینده بازار رمزارزها وجود دارد. از زمان نگارش رسمی تحقیقات Glassnode، ارزش بازار کریپتو 25 درصد دیگر نیز کاهش یافته است.

آیا به انتهای روند نزولی بازار رمزارزها نزدیک شده‌ایم؟

پس از ریزش سنگین مارکت کپ کریپتوکارنسی‌ها، احتمال نزدیک شدن به کف قیمتی بیشتر از گذشته شده است. در حال حاضر مارکت کپ ارزهای دیجیتال در محدوده 914 میلیارد دلاری قرار دارد. این میزان 110 میلیارد دلار با کف قیمتی سال 2021 فاصله دارد. در صورتی که بازار قصد مشاهده مجدد کف قیمتی 2021 را داشته باشد، رمزارزها همچنان احتمال ریزش 14 درصدی را پیش‌روی خود دارند.

حتی در صورتی که به سطوح پایه سال 2021 نرسیم، همچنان این سؤال وجود دارد که حرکت بعدی بازار کریپتوکارنسی چیست؟ به طور کلی همواره پس از یک دوره خسته‌کننده و طاقت‌فرسای نزولی، یک طلوع و حرکت صعودی جدید آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ریزش مارکت کپ کریپتوکارنسی‌ها چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر