;
coinex

لباس تاریخی و 60 ساله مریلین مونرو آسیب دید؛ لباسی که سایز کیم کارداشیان نبود!

کیم کارداشیان در مراسم مت گالا 2022، لباس 60 ساله و ارزشمند مریلین مونرو را پوشید و حسابی جنجال به پا کرد. خودنمایی کیم به قیمت از دست رفتن لباسی قیمتی مونرو تمام شد که بخشی از تاریخ هالیوو به شمار می‌رفت.

لباس ژان لوئیس که مرلین مونرو در سال 1962 برای مراسم تولد جان اف کندی، رئیس جمهور وقت امریکا، پوشیده بود و شعر «تولدت مبارک» را روی صحنه این مراسم اجرا کرده بود، لباسی معروف و قیمتی محسوب می‌شود. این لباس که 60 سال قدمت دارد در موزه نگهداری می‌شود. به نظر می‌رسد پس از پوشیدن این لباس توسط کیم کارداشیان در مت گالا 2022، لباس مرلین مونرو آسیب دیده است.

چگونه کیم کارداشیان لباس مریلین مونرو را نابود کرد؟

حساب اینستاگرام marilynmonroecollection@  عکس‌هایی از قبل و بعد از پوشیدن لباس توسط کارداشیان را به اشتراک گذاشته است. در عکسی که ظاهراً بعد از آن گرفته شده است، بافت پارچه در کنار زیپ، کشیده شده، چند سنگ قیمتی لباس نیز افتاده و تعدادی از آنها شل شده است.

چگونه کیم کارداشیان لباس مریلین مونرو را نابود کرد؟

زمانی که کارداشیان برای اولین بار این لباس را امتحان کرد، آن لباس برای او مناسب نبود. کیم کارداشیان در تلاش برای پوشیدن این لباس نمادین، فاش کرد که در سه هفته، تقریبا 7.5 کیلو وزن کم کرد. با این‌حال، او فقط برای چند دقیقه لباس مونرو را در پله‌های مت گالا پوشید.

یکی از همراهان کیم کارداشیان درباره لباس گفت: «مراقبت زیادی برای حفظ این قطعه از تاریخ فرهنگ انجام شد.» این فرد در یک بیانیه مطبوعاتی در ماه می گفت: «با نظارت محافظان لباس، ارزیابان و بایگانی‌ها، وضعیت لباس در اولویت بود. باور کنید یا نه! هیچ تغییری در لباس انجام نشد و کیم حتی بعد از فرش قرمز بلافاصله لباس را عوض کرد!»

اما اینطور که از شواهد پیداست، لباس نمادین مرلین مونرو پس از پوشیدن کیم کارداشیان در مت گالا آسیب دیده است. رئیس موزه نیز اعلام کرد: «دادن این لباس به کیم کارداشیان احمقانه‌ترین کار ممکن بود؛ حالا لباس تاریخی مونرو از بین رفته است.»

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره آسیبی که کیم کارداشیان لباس مریلین مونرو وارد کرده چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: yahoo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    خوبه خودشونم فهمیدن کار احمقانه ای کردن، اونا برای پول، طرفدارای کل دنیای مرلین رو به سخره گرفتن، چوک نا سایز کزم بود و نا در شخصیت اون. اون بد ترکیب از کجا معلوم از عمد از این‌کار رو‌نکرده تا با این‌کار خودش رو معرف تر کنه، این‌که دیگه به کسی کرابه ش ندن و‌اون‌آخرین‌فرد باشه

    پاسخ

    خوبه خودشونم فهمیدن کار احمقانه ای کردن؛ اونا برای پول، طرفدارای مرلین رو در کل دنیا به سخره گرفتن، چون لباس نه سایز کیم بود و نه در شخصیت اون

    پاسخ