;
coinex

چرخه صعودی بیت کوین در سال 2023 آغاز خواهد شد!

پیتر برانت (Peter Brandt)، معامله‌گر معروف بازارهای مالی معتقد است که چرخه صعودی بیت کوین در سال 2023 آغاز خواهد شد. پیتر برانت در توییت اخیر خود به پیش‌بینی قیمت بیت کوین برای سال‌های پیش رو پرداخت و مدعی شد که بیت کوین تا سال 2024 سقف قیمتی جدیدی از خود ثبت نخواهد کرد.

پیتر معتقد است در سال 2024 چرخه بسیار قدرتمند صعودی در بازار رمزارزها خواهیم دید.

تحلیل کوتاه مدت برانت از بیت کوین نزولی است. او معتقد است که بزرگترین رمزارز بازار احتمال رسیدن به قیمت 12700 دلار را نیز خواهد داشت. این اتفاق در صورتی رخ می‌دهد که BTC توانایی شکستن سطح قیمتی هفتگی 31 می (10 خرداد) را نداشته باشد.

چرخه صعودی بیت کوین در سال 2023 رخ خواهد داد

طبق تحلیل پیتر برانت، سطح حمایتی 20 هزار دلاری قدرت بسیار بالایی دارد. تمامی سناریوهای نزولی بیت کوین تا شکسته نشدن این سطح نامعتبر خواهند بود.

چرخه صعودی بیت کوین در سال 2023 آغاز خواهد شد!

تحلیل پیتر برانت از شاخص دلار (DXY) در سال جاری مثبت است. ماه گذشته، دلار آمریکا در برابر سایر ارزهای فیات به بالاترین سطح خود در دو دهه اخیر رسید. برانت اعتقاد دارد که این شاخص به احتمال زیاد به 119 خواهد رسید. این میزان بالاترین سطح شاخص دلار از فوریه 2002 تاکنون به شمار می‌رود.

ارتباط شاخص دلار با قیمت بیت کوین

افزایش شدید شاخص دلار منجر به نزول بازارهای مالی نظیر رمزارزها خواهد شد. به دلایلی که به اقتصاد کلان و سیاست‌های فعلی جهان مرتبط می‌شود، همچنان احتمال کاهش قیمتی شدید در بازار رمزارزها وجود دارد.

به گزارش U.Today، اسکات ماینرد اظهار کرد که قیمت بیت کوین در انتهای زمستان کریپتویی به 8000 دلار خواهد رسید. در حال حاضر، بیت کوین پایین‌ترین سطح قیمتی از دسامبر 2020 را تجربه کرده است. قیمت اتریوم نیز با سقف قیمتی تاریخی خود فاصله بسیار زیادی دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره زمان شروع چرخه صعودی بیت کوین چیست؟ آیا تا سال 2023 روند بازارهای مالی نزولی خواهد ماند؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر