;
coinex

اپل در صدر جدول فروش ساعت های هوشمند در سه ماهه اول 2022

اپل واچ سری 7 و SE پرفروش‌ترین ساعت‌های هوشمند سال 2022 در سه ماهه اول هستند. با این خبر همراه ما باشید تا در مورد رده‌بندی جدول فروش ساعت های هوشمند در سه ماهه اول 2022 بیشتر بدانیم.

شرکت اپل در آمار فروش سه ماهه اول سال 2022، گوشی هوشمند، تبلت، هدفون بی‌سیم و بلندگوی هوشمند جهان را به عنوان پرفروش‌ترین محصولات خود ثبت کرد؛ اما طبق اطلاعات، سود زیاد به دست آمده برای این شرکت، از طریق ساعت‌های هوشمند بود.

فروش ساعت های هوشمند در سه ماهه اول 2022

شرکت اپل در یک رده‌بندی انجام شده درباره محبوب‌ترین ساعت‌های هوشمند جهان، جایگاه اول را به دست آورد. این رده‌بندی توسط یک تحلیل‌گر به نام  «فرانسیسکو جرونیمو» ایجاد شده بود. طبق این اینفوگرافیک، لقب پرفروش‌ترین ساعت هوشمند جهان به اپل واچ سری 7 می‌رسد. این ساعت گران قیمت‌ترین ساعت هوشمند، در برند اپل است که با قیمت پایه 399 دلار در ایالات متحده به فروش می‌رسد.

Apple Watch SE

شایع شده بود که اپل واچ سری 7، با لبه‌های صاف و ظاهر باز طراحی سری اپل واچ 6 رونمایی شود. اما طرح نهایی، اعمال تغییرات متوسطی روی آن را نشان می‌دهد؛ بااین‌حال ظاهر کلی نسل قبلی در این ساعت نیز حفظ شده است. اپل واچ 7، دارای صفحه نمایش بزرگ‌تر و حاشیه‌های کمتری نسب به اپل واچ 6 است.

در طراحی اپل واچ سری 7، تغییرات چشم‌گیری اعمال نشده است، بنابراین این موضوع نمی‌تواند دلیلی برای افزایش تقاضا باشد. اپل در لیست پرفروش‌ترین ساعت‌های هوشمند در جهان، رتبه یک را به خود اختصاص داده است و به این زودی جایگاه خود را از دست نخواهد داد.

دومین ساعت محبوب جهان، اپل واچ SE است که در سه ماهه اول سال 2022 با قیمت 279 دلار به فروش رسید. این ساعت، دارای طراحی سری 4 و 6 است ولی بعضی از ویژگی‌های پرچم‌دار خود را ندارد.

فروش بیشتر ساعت‌های اپل، برای سری 7 و SE به ثبت رسیده است. با این وجود، اپل واچ سری 3 با آن‌که قیمت ارزان‌تری دارد، توانسته با همین قیمت ارزش سهام این برند را 2.51 درصد افزایش دهد. اپل واچ سری 3 که در سال 2017 عرضه شده با قیمت 199 دلار در بازار به فروش می‌رسد. با وجود گذشت 5 سال از زمان تولید و عرضه این ساعت هنوز هم توانسته جایگاه پنجم فروش را به خود اختصاص دهد.

فروش ساعت های هوشمند در سه ماهه اول 2022

آپدیت watchOS 8 بر روی این اپل واچ سازگاری داشت ولی این ساعت نمی‌تواند نسخه watchOS 9 را پشتیبانی کند. علاوه بر شرکت اپل، در فهرست پنج ساعت محبوب و پرفروش سه ماهه اول سال 2022، سری گلکسی واچ 4 سامسونگ و گلکسی واچ 4 کلاسیک نیز وجود دارند.

این برندها توانسته‌اند موجب رشد 9.18 درصدی بازار سهام برای شرکت سامسونگ شوند؛ همچنین اولین ساعت‌هایی هستند که از پلتفرم WearOS استفاده کرده‌اند.

در مقایسه با سه ماهه سال 2020 با این درصد رشد، شرکت سامسونگ رشد قابل توجهی را به خود اختصاص داده است. البته در آن زمان شرکت سامسونگ از سیستم عامل تایزن استفاده کرده بود.

اکنون سامسونگ تصمیم گرفته به جای تایزن، از WearOS استفاده کند که تصمیم درستی به نظر می‌رسد. اکنون شرکت سامسونگ بر روی گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو، کار می‌کند. این احتمال وجود دارد که با این تغییرات، نتایج بهتری را در نیمه دوم سال 2022 از آنِ خود کند.

بعد از شرکت سامسونگ، شرکت گامرین سهم 2.7 درصد و شرکت هواوی 5.4 درصدی را شامل شده است. در جایگاه بعدی، فیدبیت قرار دارد که مالکیت آن بر عهده گوگل است. فیدبیت جایگاه بعدی با مجموع سهم، 3.6 درصدی دارد.

.

نظر شما در مورد فروش ساعت های هوشمند در سه ماهه اول 2022 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر