;
coinex

خداحافظی مارسلو از رئال مادرید پس از 15 سال [+ویدیوی احساسی]

خداحافظی مارسلو از رئال مادرید ؛ مدافع چپ برزیلی رئال مادرید با پایان قراردادش به 15 سال حضور در جمع کهکشانی‏‌ها پایان خواهد داد.

مارسلو وی را دا سیلوا جونیور معروف به «مارسلو» یکی از بزرگ‌ترین دفاع چپ‌های تاریخ فوتبال است که پرافتخارترین بازیکن تاریخ رئال مادرید با ۲۵ جام قهرمانی است، این بازیکن در تاریخ سیزدهم ژوئن ۲۰۲۲ به طور رسمی پس از اتمام قراردادش از باشگاه فوتبال رئال مادرید خداحافظی کرد.

خداحافظی مارسلو از رئال مادرید پس از 15 سال

ستاره برزیلی و کاپیتان ۳۴ ساله باشگاه رئال مادرید در مراسم خداحافظی با این تیم بعد از ۱۵ سال، با چشمانی اشک‌بار با کهکشانی‌ها وداع کرد. مارسلو که از سال ۲۰۰۷ در عضویت باشگاه رئال مادرید بود و در این سال‌ها ۲۵ قهرمانی از جمله ۶ قهرمانی در لالیگا و ۵ قهرمانی در لیگ قهرمانان را با کهکشانی تجربه کرد، سرانجام به پایان خط با پرافتخارترین باشگاه اروپایی رسید.

مرد برزیلی در مراسم خداحافظی، سخنرانی احساسی داشت و گفت:

از هم‌تیمی‌ها و مربیانم تشکر می‌کنم اما بیشتر از آن قدردان آنهایی هستم که پشت پرده کار می‌کنند و سختی‌های تیم به دوش آنهاست. این یه ماجراجویی فوق العاده بود. امروز مادرید رو ترک میکنم ، جایی که بیشترین افتخارات رو تو بهترین باشگاه جهان به دست آوردم

می‌خواهم کار آنها را برجسته کنم زیرا من تماما وقف بازی بودم و همه چیز برایم مهیا بود. وقتی برزیل را ترک کردم، هدفم بازی کردن در لیگ قهرمانان بود و امروز با بیشترین افتخار و جام در بزرگ‌ترین باشگاه جهان، از اینجا می‌روم.

کریس رونالدو همبازی سابق مارسلو در رئال نیز با انتشار استوری برای او نوشته است: «بیشتر از یک هم تیمی، یک برادر فوتبال به من داد. در داخل و خارج از زمین، یکی از بزرگترین ستاره‌هایی که تا به حال افتخار شریک شدن در رختکن را داشته‌ام. در این ماجراجویی جدید با همه چیز پیش برو، مارسلو!»

مارسلو هنوز تصمیمی برای ادامه دوران حرفه‌ای خود نگرفته و باید منتظر باشیم و ببینیم ستاره تیم ملی برزیل تیمی را در اروپا برای آینده انتخاب می‌کند یا راهی زادگاهش می‌شود. حالا به عنوان بازیکن آزاد می‌تواند راهی تیمی دیگر شود. این مدافع برزیلی در این سال‌ها در ۵۴۵ بازی برای رئال مادرید به میدان رفت و آمار ۳۸ گل‌زده و ۱۰۳ پاس‌گل را از خود برجای گذاشت.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر