;
coinex

انتقال هیستوری چت از اندروید به آیفون در آپدیت جدید واتساپ

واتساپ قابلیت ویژه‌ای را با عنوان انتقال هیستوری چت از اندروید به آیفون در آپدیت جدید اضافه می‌کند. واتساپ که پیش از این فقط اجازه‌ی انتقال چت‌ها را از آیفون به اندروید می‌داد، حالا قابلیت جدید انتقال تاریخچه مکالمات شما از اندروید به آیفون را میسر می‌کند.

این عملکرد توسط مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا در طی یک پست فیس بوکی اعلام شد. نشانه‌های اولیه این ویژگی که در حال حاضر در نسخه بتا منتشر شده است، قبلا توسط WABetaInfo مشاهده شده بود.

قابلیت جدید انتقال هیستوری چت از اندروید به آیفون

مارک زاکربرگ در صفحه رسمی فیسبوک خود اینگونه اعلام کرد: ما قابلیت جابه‌جایی ایمن بین تلفن‌ها و انتقال تاریخچه چت، عکس‌ها، ویدیوها و پیام‌های صوتی خود را بین Android و iPhone، به WhatsApp اضافه می‌کنیم. این یکی درخواست‌های متداول کاربران بوده است. ما سال گذشته قابلیت جابجایی از آیفون به اندروید را ارائه دادیم و اکنون اندروید به آیفون را نیز اضافه می‌کنیم.

قابلیت جدید انتقال هیستوری چت از اندروید به آیفون 

 

این به‌روزرسانی به بهبود تجربه کاربری واتساپ کمک می‌کند. قبل از قابلیت انتقال هیستوری چت از اندروید به آیفون، انتقال چت بین دو سیستم عامل تلفن همراه دشوار بود. فرآیند انتقال فقط در آیفون‌های جدید کار می‌کند و از طریق اپلیکیشن اندروید Move to iOS امکان‌پذیر است. این اپلیکیشن برای جابجایی مخاطبین، ورودی‌های تقویم، پیام‌های SMS و موارد دیگر کاربرد دارد.

در حین راه اندازی آیفون، گزینه “Move data from Android” را انتخاب کنید و سپس مراحل موجود در اپلیکیشن اندروید را دنبال کنید. پس از تنظیم کامل آیفون، WhatsApp را باز کرده و با استفاده از همان شماره تلفن وارد شوید. تاریخچه گپ Android شما ظاهر می‌شود.

به نظر می‌رسد برای استفاده از قابلیت انتقال هیستوری چت از اندروید به آیفون، باید اندروید 5 یا بالاتر را در دستگاه اندروید و حداقل iOS 15.5 را در آیفون خود داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما قابلیت انتقال هیستوری چت از اندروید به آیفون چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر