;
coinex

پیش فروش ارز دیجیتال امیر تتلو (TNT) آغاز شد؛ [+ هشدار جدی انجمن بلاکچین]

آغاز پیش فروش ارز دیجیتال امیر تتلو خبری جدیدی‌ست که این روزها طرفداران تتلو را حسابی غافلگیر کرده است. پشت پرده این ارز چه خبر است؟

بازار ارز دیجیتال یکی از وسوسه‌انگیزترین راه‌ها برای پول درآوردن است. به طوریکه حتی ایلان ماسک نیز به تبلیغ این بازار پرداخته و هر چند وقت یکبار با توئیتی بازار را دچار تغییرات می‌کند. در ایران نیز، با وجود مشکلات اقتصادی و بیکاری، مردم برای امرار معاش به این بازار پناه برده‌اند. در اینستاگرام صفحات زیادی درباره راه‌های ثروتمند شدن و تجارت به وسیله ارز دیجیتال وجود دارد که البته خیلی‌هایشان کلاهبرداری‌ست.

حال به نظرم می‌رسد، در این بلبشوی بازار ارز دیجیتال که هر روز ارزی جدید معرفی می‌شود، امیر تتلو نیز دست به کار شده و ارز خودش را به طرفداران معرفی کرده است. ارزی که با نام تتل‌کوین (TATALCOIN) قرار است وارد بازار شود؛ چیزی که این خواننده مشهور سبک R&B در کلاب هاوس خود معرفی کرده است. بر طبق گزارش‌ها، امیر تتلو با وجود درآمدهای سرسام‌آوری که از کنسرت‌هایش در ترکیه کسب کرده، اما اوضاع و احوال مالی خوبی ندارد. به همین خاطر، تلاش دارد با عرضه ارزی به نام خودش، راهی برای درآمدزایی بیشتر  دست و پا کند.

ارز دیجیتال امیر تتلو چیست؟

ارز دیجیتال TATALCOIN که بنابر ادعای سازندگانش با فناوری جدید Web3 ساخته خواهد شد، راه جدیدی برای طرفداران این خواننده است تا با داشتن آن بتوانند آهنگ‌ها و بلیت‌های کنسرت تتلو را خریداری کنند. این ارز اولین ارز دیجیتال غیر متمرکز ایرانی محسوب می‌شود.

ارز دیجیتال امیرتتلو

با این حال، فعالان حوزه ارز دیجیتال به خاطر سابقه سازنده آن به TATALCOIN خوشبین نیستند. هومن کرمی مسئول راه‌اندازی این ارز در توئیتی اعلام کرده که انتظار دارد در شش ماه اول عرضه TATALCOIN، این ارز بین 100 تا 500 درصد رشد کند؛ اما فعالان عرصه ارز دیجیتال معتقدند، چنین پیش‌بینی‌هایی پایه و اساس افتصادی ندارد.

همچنین این فعالین معتقدند، کرمی چند وقت پیش نیز توکن CCN  را در کنسرت امیر تتلو معرفی کرد؛ ارزی که کلاهبرداری از آب درآمد. به همین خاطر، به کاربران توصیه می‌شود درباره ارز دیجیتال تتلو (TATAL) با دقت تحقیق کنند. به احتمال زیاد این ارز روی شبکه بایننس چین (BSC) عرضه خواهد شد.

هشدار جدی انجمن بلاکچین ایران در مورد ارز TNT

انجمن بلاکچین ایران با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که افراد وارد پروژه TNT یا توکن تتلو نشوند. متن کامل این بیانیه را در ادامه مطالعه کنید:

هشدار جدی انجمن بلاکچین ایران در مورد ارز TNT

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ارز دیجیتال امیر تتلو چیست؟ آیا کلاهبرداری دیگری در راه است و باید منتظر تجمع مالباختگان باشیم؟ نظرات خود را با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر