;
coinex

دو کووان: خروج 2.7 میلیارد دلار سرمایه از اکوسیستم ترا دروغ است

دو کووان، مدیرعامل شرکت Terraform Labs، خروج 2.7 میلیارد دلار سرمایه از ترا را قاطعانه تکذیب کرد. در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر استفاده دو کوان از پروتکل Abracadabra Degenbox جهت خروح میلیاردها دلار توکن LUNA و UST از شبکه و تبدیل به آن به تتر و USDC به گوش می‌رسد.

دو کووان به دلایل مختلف این ادعاها را تکذیب کرد. دو دلیل مهم برای تکذیب ادعای خروج 2.7 میلیارد دلار سرمایه از ترا توسط دو کووان وجود دارد:

  1. کیف‌ پول‌های دو کووان داکس شده هستند (doxx) و او همچنان اکثر توکن‌های LUNA خود که از طریق ایردراپ به دست آورده را نگه داشته است.
  2. دو کووان تمام توکن‌های خود را برای میلیاردر شدن از دست داده است.

تکذیب خروج 2.7 میلیارد دلار سرمایه از ترا

دو کووان مدعی است که تنها درآمدش در دو سال گذشته از طریق Terraform Labs تأمین شده است. او در ادامه اظهارات خود اضافه کرد: من اکثر توکن‌های خود را به فروش رساندم زیرا 1) به‌ آن نیاز نداشتم و 2) نمی‌خواستم به طور ناخواسته انگشت اشاره‌ها به سمتم روانه شوند. امیدوارم توضیحاتم کافی باشند زیرا علاقه ندارم با توجیه بیشتر شبیه به یک متهم به نظر برسم. من نیز اکثر سرمایه خود را در سقوط لونا از دست دادم.

دو کووان خروج 2.7 میلیارد دلار سرمایه از اکوسیستم ترا قبل از سقوط UST را تکذیب کرد

دو کووان به کلاهبرداری پانزی متهم شد

دو کووان از ماه گذشته تاکنون، پس از فروپاشی Terra و UST با بحران‌های قانونی و عمومی زیادی مواجه شده است. این بحران‌ها باعث زیان ده‌ها میلیارد دلاری در بازار شد. هفته گذشته، یک دادگاه در شهر نیویورک حکمی مبنی بر الزام همکاری دو کووان با کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) صادر کرد.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار برای اولین بار در ماه اکتبر دو کووان را به منظور کسب اطلاعات بیشتر در زمینه با پروتکل Mirror احضار کرد. پروتکل Mirror قابلیت معامله نسخه‌هایی خاص از سهام سنتی را میسر کرده است. دو کووان در زمان احضار، در کنفرانس Messary Mainnet حضور داشت.

دو کووان در ادامه از SEC شکایت کرد، اما پرونده او در ماه فوریه شکست خورد. هفته گذشته درخواست تجدید نظر پرونده دو کووان نیز رد شد. از اواخر ماه می تا کنون نیز، مقامات کره‌ جنوبی مشغول بررسی اتهام شرکت در طرح پونزی علیه دو کووان هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تکذیب خروج 2.7 میلیارد دلار سرمایه از ترا توسط دو کووان چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: dailyhodl

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر